Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ey mijn eerste post hier ik heb al veel dingen gepakt, maar nu maandag is mijn eerste urine test. Vrijdag is er een feestje en ik wil daar wel een paar pilletjes nemen. Is het er dan maandag uit of niet ? Helpt het als ik veel drink?
XTC: tot 3 dagen
XTC wordt geslikt. Na een half uur is XTC aantoonbaar in het bloed. De effecten duren zo'n 4 tot 6 uur. Ongeveer 50 procent wordt onveranderd via de lever afgebroken en de rest wordt als afbraakstof via de urine uitgescheiden. De concentratie van XTC in het bloed komt overigens niet geheel overeen met de psychisch ondervonden effecten.
De halfwaardetijd bij XTC bedraagt ongeveer 8 uur. Bij een eventuele test op XTC, onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 3 dagen aantoonbaar.
Ey mijn eerste post hier ik heb al veel dingen gepakt, maar nu maandag is mijn eerste urine test. Vrijdag is er een feestje en ik wil daar wel een paar pilletjes nemen. Is het er dan maandag uit of niet ? Helpt het als ik veel drink?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.