Vraagg

SGiZO

Experimenterende gebruiker
Ey mijn eerste post hier :) ik heb al veel dingen gepakt, maar nu maandag is mijn eerste urine test. Vrijdag is er een feestje en ik wil daar wel een paar pilletjes nemen. Is het er dan maandag uit of niet ? Helpt het als ik veel drink?

cunt

Wijs gebruiker
XTC: tot 3 dagen
XTC wordt geslikt. Na een half uur is XTC aantoonbaar in het bloed. De effecten duren zo'n 4 tot 6 uur. Ongeveer 50 procent wordt onveranderd via de lever afgebroken en de rest wordt als afbraakstof via de urine uitgescheiden. De concentratie van XTC in het bloed komt overigens niet geheel overeen met de psychisch ondervonden effecten.
De halfwaardetijd bij XTC bedraagt ongeveer 8 uur. Bij een eventuele test op XTC, onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 3 dagen aantoonbaar.

bron: www.jellinek.nl

SGiZO

Dus zal het er nog wel inzitten? Als ik veel drink gaat het er dan niet sneller uit?

Hempy

Bewuste gebruiker
SGiZO zei:
Ey mijn eerste post hier :) ik heb al veel dingen gepakt, maar nu maandag is mijn eerste urine test. Vrijdag is er een feestje en ik wil daar wel een paar pilletjes nemen. Is het er dan maandag uit of niet ? Helpt het als ik veel drink?
Welk feestje is er vrijdag? :grin:

Mac...

Badass junkie
MOD-Edit: Voor dit soort gechat wat compleet off-topic gaat hebben we dus pm uitgevonden, voorgaande berichten worden gewist.

SGiZO

jup, maar ik ga nix nemen :) bedankt allemaal :) en wie komt strax miss zie ik jullie :beer:

Bovenaan