vraagje over methadon

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik heb toevallig via een kennis een tasje vol methadon gekregen weet niet echt wat te doen, wat gebeurt er eigenlijk als iemand die nooit hero deed een keertje methadon probeert het is niet echt slim zeker maar uit nieuwsgierigheid wil ik toch wel weten , is het gewoon hetzelfde gevoel of is het veel heftiger zoals een paar verslaafden dat menen

stuikerken

Belezen gebruiker
mathijs zei:
Sowieso uitkijken. Volgens mij kan je nogal snel een overdosis krijgen van dat spul...
Inderdaad. Ik woon in België en in de krant hier stond dat er iemand een pil had gekocht en dat het methadon was gevolg...Jongen dood gevonden in z'n bed smorgens door z'n moeder. Die jongen was 16, blowde af en toe wel is, maar had dus nog niks anders gedaan, en door 1 achterlijke persoon die foute pillen verkoopt is z'n leven voorbij.
Spijtiggenoeg kende ik die jongen, en was ik dan ook verschoten toen ik dit bericht in de krant leesde :cry:

zommes

Badass junkie
Weggooien die handel, je hebt al moeite met stoppen met speed. De grens naar een heroineverslaving of een o.d is vrij dichtbij als je nu ook nog aan de methadon gaat.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik ga het zeker niet zelf uitproberen, wou alleen effecten weten op iemand die nooit gedaan heeft, ik probeer nooit een opiaat of zo :grin:

en wie zegt dat ik moeite heb met speed stoppen eigenlijk everything is under controle :sunglasses:

Bovenaan