vraagje over paddos

Majic

Experimenterende gebruiker
hey ik heb een vraagje ^^ ik vroeg me af of het schadelijk is om 3 keer paddos te eten in 2 a 3 maanden?

Riel

Bewuste gebruiker
je bent pas klaar voor een volgende trip als je de vorige hebt kunnen verwerken en je mentaal weer goed voorbereid bent op de volgende. verschilt dus per persoon.

maargoed wat jij aangeeft is in mijn geval veels te snel achter elkaar.

azgaza

Badass junkie
bersenka zei:
azgaza zei:
Niet schadelijk nee, maar ik zou het ook niet aanraden.

waarom is dat niet aan te raden? 3 porties in 2 á 3 maanden, is ongv 1 per maand.

Ik denk dat één portie per 2 of 3 maanden iets beter is, gezien je dan gewoon meer tijd tussen de trips laat, verder terug op aarde komt en de trips dus ook iets specialer blijven.

bersenka

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
bersenka zei:
azgaza zei:
Niet schadelijk nee, maar ik zou het ook niet aanraden.

waarom is dat niet aan te raden? 3 porties in 2 á 3 maanden, is ongv 1 per maand.

Ik denk dat één portie per 2 of 3 maanden iets beter is, gezien je dan gewoon meer tijd tussen de trips laat, verder terug op aarde komt en de trips dus ook iets specialer blijven.

Oke op dat vlak dus. Fysiek maakt het toch niks uit? Maar dat speciale is idd ook een beetje weg bij mij. Zie het meer als een leuke avond.

Fezz

Belezen gebruiker
Ik heb ook een even een paddo vraagje en het leek me wel zo makkelijk om die hier ff te stellen.

Afgelopen weekend heb ik mdma gebruikt en wil vandaag eigenlijk een paddotripje houden, zal die mdma van het weekend daar enigszin invloed op gaan hebben?

jcutter

Badass junkie
Het enige wat ik er van ondervind is dat ik nu overal ruis zie en dat je geest minder goed tegen stress kan. Dus let erop hoe helder je kan denken in stressvolle situaties en zorg ervoor dat je geest sterk blijft.

Bovenaan