Vraagje over pluggen

Hey,

Ik heb al in de sticky over pluggen gezocht, maar kon hier niet echt rechtstreeks antwoorden over vinden.

1: Ik wil graag mijn pil verkruimelen en in een lege capsule doen. Mijn begindosis die ik nu neem zijn 2 mitsus van rond de 90mg, 180mg totaal dus. Zou ik nou gewoon 1 mitsu in zo'n capsule doen en innemen? Vanwege de schijnbaar hardere inslag.

2: Heb op bluelight forum gelezen dat een meisje beweerde dat je maximaal 2 pillen op een avond in je reet moet steken, anders zou het erg slecht zijn voor je organen daar. Klopt dit? Ze kon namelijk een bron geven maar zou dit toch graag willen weten.

Oom Klaas

Badass junkie
Zijn je pillen getest bij een testcentrum (niet allen marquis dus)?
Zo ja, waren ze zuiver?
Zo ja, plug 90 mg op een lege endeldarm (hoe leger hoe beter),
of je de pil nu in een capsule doet of gewoon als pil plugt maakt volgens mij niet veel uit.

Met die 2 pillen op een avond pluggen tjsah, 1 pil rattengif kan al dodelijk zijn dus 't ligt maar net aan 't soort pil. En vanaf 1 pil is het al slecht voor je organen, je lever is totaal niet blij en werkt zich kapot (vandaar grote pupillen) dus met 1 pil doe je je organen al een beetje kwaad.
Je moet natuurlijk nooit te gek doen, en dan is een maximum van 2x90mg een goede grens.
Slikken is even slecht voor je organen als pluggen btw, net als snuiven. Alleen doet het allemaal op een andere plek kwaad.

En 't slaat inderdaad harder in, en sneller, begin met de helft van de dosis die je normaal zou nemen. 't Kan tussen de 10 en 30 minuten duren (eigen ervaring) maar slaat veel harder in dan slikkend.

Hou wel rekening met een licht brandend gevoel in je kont,
als dat komt kan je het beste op je buik gaan liggen voor 5 minuutjes.

Maar nooit pluggen als 't onzuiver is!

Oom Klaas zei:
Zijn je pillen getest bij een testcentrum (niet allen marquis dus)?
Zo ja, waren ze zuiver?
Zo ja, plug 90 mg op een lege endeldarm (hoe leger hoe beter),

Okee thx voor je antwoord.

Om die lege endeldarm te krijgen, moet je natuurlijk gewoon schijten. Maar hoe moet ik dit zien? Doe je wachten totdat je heel erg nodig moet en dan haal je alles eruit, of haal je gewoon zoveel mogelijk eruit hoeveel je op dat moment kan? Klinkt een beetje stom allemaal maarja :P

Ze zijn zuiver ja.
En ik vroeg die vraag over slecht voor de organen, omdat dat meisje op dat andere forum liet blijken alsof pluggen een stuk slechter voor je is dan oraal innemen.
Ik neem per feest een stuk of 10 pillen, dus de reden van dit pluggen is voor mij eigenlijk om pillen te besparen, zeker in deze moeilijke tijden.

thx!

Mike

Bewuste gebruiker
Pluggen is juist veel minder slecht voor je dan slikken. Je slaat namelijk een aantal stappen over om het in je bloed te laten komen. Ik voel me de volgende dag ook veel beter.
Pluggen met een capsule heb ik nog niet gedaan. Ik weet namelijk niet zeker of die capsules in je endeldarm net zo makkelijk oplossen als in je maag.

Kijk hier ook eens: viewtopic.php?f=10&t=13726

Dus je kan ook gewoon die pil zo in je ass steken? Heb al wel gelezen van wel, maar zou graag wat meer bevestiging willen voordat ik zoiets probeer :wink:

Mike

Bewuste gebruiker
Klik even op dat linkje wat ik je in mijn vorige berichtje gaf, daar staat alles wat je wil weten. Zomaar een pil in je kont steken zou ik niet doen. Verkruimelen en met een spuitje is handiger. Hoewel dat wel wat lastig is als je op een feest bent. Nogmaals, ik weet niet hoe snel capsules oplossen in je endeldarm, maar ik kan me herinneren dat er iets over geschreven wordt in dat plugtopic.

Sieusc zei:
Dus je kan ook gewoon die pil zo in je ass steken? Heb al wel gelezen van wel, maar zou graag wat meer bevestiging willen voordat ik zoiets probeer :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Gaat het corrosieve mdma trouwens geen fucking veel pijn aan je reet doen, ook dagen erna? Makkelijkst lijkt me om een pil te verkruimelen, oplossen in water, en met een spuitje inbrengen,

Ik heb paar dagen geleden in dat andere topic gepost, maar nog geen reactie gehad, dus ik vraag het hier nog eens.

Ik zou het liefst de pil verkruimelen en in een capsule doen. Maar sommige mensen beweren dus dat een capsule niet voldoende oplost in je ass, maar sommige mensen wel. Graag meer input hierover?

En een spuitje is geen optie helaas

Oom Klaas

Badass junkie
Sieusc zei:
Ik heb paar dagen geleden in dat andere topic gepost, maar nog geen reactie gehad, dus ik vraag het hier nog eens.

Ik zou het liefst de pil verkruimelen en in een capsule doen. Maar sommige mensen beweren dus dat een capsule niet voldoende oplost in je ass, maar sommige mensen wel. Graag meer input hierover?

En een spuitje is geen optie helaas

Capsule lost perfect op, maar neem voor de "tussen de oren zekerheid" de meest dunne capsule, die dingen lossen in je mond al bijna op :grin:

Een klysma is een instrument waarmee water via de anus in de endeldarm gebracht wordt om deze te reinigen. Andere woorden hiervoor zijn: enema, lavement en darmspoeling.
· Het gaat om een knijpfles met een lange tuit of om een soort zak met een slang eraan. Sommigen bevestigen een slang aan de douche.
· Het mondstuk van de slang of fles wordt 2 of 3 centimeter in de anus geschoven en het water wordt naar binnen gespoten. Het komt in de darmen terecht, waar het oude ontlasting en afvalstoffen losweekt van de darmwand. Na 5-20 minuten krijg je aandrang om naar het toilet te gaan en komt het naar buiten. Meestal gaat het om een halve of hele liter lichaamswarm water.

Dat werkt 't beste om 'm leeg te krijgen, als je je er aan wilt wagen.
Anders gewoon veel koffie drinken en heftig schijten, want als er nog ontlasting in je endeldarm zit en je pil komt er in op te lossen kan je 't effect wel vergeten.

TrippyShit

Badass junkie
Sieusc zei:
Ze zijn zuiver ja.
En ik vroeg die vraag over slecht voor de organen, omdat dat meisje op dat andere forum liet blijken alsof pluggen een stuk slechter voor je is dan oraal innemen.
Ik neem per feest een stuk of 10 pillen, dus de reden van dit pluggen is voor mij eigenlijk om pillen te besparen, zeker in deze moeilijke tijden.

thx!

Dus je stopt pillen in je reet omdat het je pillen bespaard want je neemt een 10 op een feest? :confused: Dat vind ik echt keeenker junkie-style he. Zou het niet beter zijn om gewoon minder pillen te slikken dan 10. Gaat nergens meer over natuurlijk.. van 3stuks begin ik al als een gek te hallucineren en ben ik overal behalve op de plek waar ik echt ben.. Dat je drugs in je reet stopt uit nieuwschierigheid vind ik nog daaraantoe, al zou ik het zelf nooit doen, maar dat je het doet om minder dan 10pillen op 1 avond te hoeven slikken zodat het goedkoper is. :rolleyes: Je ouders zijn vast heel trots op je :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
Sieusc zei:
Ze zijn zuiver ja.

thx!

Dus je stopt pillen in je reet omdat het je pillen bespaard want je neemt een 10 op een feest? :confused: Dat vind ik echt keeenker junkie-style he. Zou het niet beter zijn om gewoon minder pillen te slikken dan 10. Gaat nergens meer over natuurlijk.. van 3stuks begin ik al als een gek te hallucineren en ben ik overal behalve op de plek waar ik echt ben.. Dat je drugs in je reet stopt uit nieuwschierigheid vind ik nog daaraantoe, al zou ik het zelf nooit doen, maar dat je het doet om minder dan 10pillen op 1 avond te hoeven slikken zodat het goedkoper is. :rolleyes: Je ouders zijn vast heel trots op je :rolleyes:

En nu weer ontopic,
ze stelt een vraag en ga niet over ouders beginnen man...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Sieusc zei:

Die lossen prima op, 15 tot 30 minuten en het goedje zit al in je bloed. :)

TrippyShit zei:
Sieusc zei:
Ze zijn zuiver ja.

thx!

Die mitsus zijn maar tussen de 70-90mg. En ja ik doe het te vaak. Vooralsnog voel ik me prima en gaat het op school ook prima, maar bedankt voor je medeleven man! :kots:

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb nog veel meer medeleven voor mensen zoals jij hoor :wink:
Waarom stop je er niet 10 in je kont? Kost je evenveel maar dan ga je nog veel harder!
Ben ik écht de enige die dit echt zielig vind? Pillen in je kont willen stoppen omdat je er 10 neemt en je op die manier voordeliger uit bent? :confused:

Najah, veel plezier met de pillen in je poepert :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
Waarom stop je er niet 10 in je kont? Kost je evenveel maar dan ga je nog veel harder!
Ben ik écht de enige die dit echt zielig vind? Pillen in je kont willen stoppen omdat je er 10 neemt en je op die manier voordeliger uit bent? :confused:

Misschien is het wel "zielig", maar geef buiten je gehuilie ook antwoord op haar vragen.

3970

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:

Nee, pillen slikken, waarvan dan zo'n 60% weer zo door je poepert eruit komt, zonder dat je er iets aan hebt gehad....ieder zijn ding, natuurlijk :wink:

TrippyShit

Badass junkie
3970 zei:
TrippyShit zei:

Nee, pillen slikken, waarvan dan zo'n 60% weer zo door je poepert eruit komt, zonder dat je er iets aan hebt gehad....ieder zijn ding, natuurlijk :wink:
Daar ging het toch niet over :rolleyes: Het ging erom dat ie 10 pillen slikt en ze in zn kont wilt stoppen om voordeliger uit te zijn. Dan vind ik je een zielig junkje :wave: Stiekem hoop ik dat je mcpp in je reet stopt :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
TrippyShit zei:
3970 zei:
TrippyShit zei:

Daar ging het toch niet over :rolleyes: Het ging erom dat ie 10 pillen slikt en ze in zn kont wilt stoppen om voordeliger uit te zijn. Dan vind ik je een zielig junkje :wave: Stiekem hoop ik dat je mcpp in je reet stopt :wink:

Daar gaat juist dit hele topic over.
Jij begint met mensen junkie te noemen, terwijl er een normale vraag word gesteld.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Die lossen prima op, 15 tot 30 minuten en het goedje zit al in je bloed. :)
Ik zit hier al meer dan een uur te wachten op het effect??? 400mg 3cmc laatste keer al 1 gram verspild voor niks. Hoelang kan het duren voor het effect?? Ging toch sneller dan oraal??? Al 70 minuten aan het wachten voor niks

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zit hier al meer dan een uur te wachten op het effect??? 400mg 3cmc laatste keer al 1 gram verspild voor niks. Hoelang kan het duren voor het effect?? Ging toch sneller dan oraal??? Al 70 minuten aan het wachten voor niks
Maak het vloeibaar en spuit het in je endeldarm. Zijn verschillende manieren om het vloeibaar te maken. Met PG en demi water , of gewoon in een capsule en die minimaal circa 5+cm naar je endeldarm mikken. Klinkt alsof je pillen/ pellets niet oplossen zonder water met oplosmiddel als PG als voorbeeld

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Maak het vloeibaar en spuit het in je endeldarm. Zijn verschillende manieren om het vloeibaar te maken. Met PG en demi water , of gewoon in een capsule en die minimaal circa 5+cm naar je endeldarm mikken. Klinkt alsof je pillen/ pellets niet oplossen zonder water met oplosmiddel als PG als voorbeeld
Heb 400 Mg opgelost in 3cl water heb het 2 keer geprobeerd eerst diep en schuin daarna niet diep maar toen voelde ik wel drang voor mijn behoefte te doen en de eerste keer niet dus ik dacht eindelijk maar 2 uur later totaal niks

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Heb 400 Mg opgelost in 3cl water heb het 2 keer geprobeerd eerst diep en schuin daarna niet diep maar toen voelde ik wel drang voor mijn behoefte te doen en de eerste keer niet dus ik dacht eindelijk maar 2 uur later totaal niks
Dat doen we dus ook niet meer. Trouwens heb er genoeg van als het op is stop ik voor een tijd.

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Pluggen werkt binnen 3 minuten. Dat is de onset tijd. Doe je het echt goed, dan zit je eerder rond de 1 minuut.
De come-up tijd is ook enkele minuten. M.a.w. binnen 5-7 minuten ga je als een raket.

1. Je hebt véél te veel water gebruikt. Zo'n 20 tot 30 keer teveel. Je gebruikt bij voorkeur 1ml of minder. Enkel wanneer het zeer corrosieve middelen zijn of je torenhoge doseringen gebruikt (wat bij jou opzich wel van toepassing is), kan je ervoor kiezen iets meer water te gebruiken. Maar nooit meer dan 2ml. Hoe meer water je gebruikt, hoe langer het duurt voor het inwerkt + een heleboel stof zal je bloed waarschijnlijk niet eens bereiken.
  2. Je hebt ongetwijfeld de verkeerde spuit gebruikt als je 3cl inbrengt. Met zo'n grote spuit kan je helemaal niet de preciezie toepassen die nodig is om correct te pluggen. Een 1ml spuit is perfect. Een 2ml spuit gaat nog. Bij 5ml ga je al merken dat het minder goed werkt. Laat staan bij een spuit voor 3 of 5 cl.
  3. Een goede plugtechniek is vaak best wat oefenen om de juiste sweet spot te vinden. Als je die 1 minuut wilt halen, moet je echt precies goed zitten.
  4. Je hersenchemie is waarschijnlijk niet voldoende hersteld om überhaupt veel te voelen van 3cmc. Zeker als je relatief recent a-pihp hebt gebruikt. Dat geeft echt een enorme optater aan je receptoren.

Geef je hoofd eerst eens een tijd rust zou ik suggereren.

Lukt het je niet om een maand clean te blijven, dan wordt het misschien toch eens tijd om je af te vragen of je misschien kampt met verslaving.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Pluggen werkt binnen 3 minuten. Dat is de onset tijd. Doe je het echt goed, dan zit je eerder rond de 1 minuut.
De come-up tijd is ook enkele minuten. M.a.w. binnen 5-7 minuten ga je als een raket.

1. Je hebt véél te veel water gebruikt. Zo'n 20 tot 30 keer teveel. Je gebruikt bij voorkeur 1ml of minder. Enkel wanneer het zeer corrosieve middelen zijn of je torenhoge doseringen gebruikt (wat bij jou opzich wel van toepassing is), kan je ervoor kiezen iets meer water te gebruiken. Maar nooit meer dan 2ml. Hoe meer water je gebruikt, hoe langer het duurt voor het inwerkt + een heleboel stof zal je bloed waarschijnlijk niet eens bereiken.
  2. Je hebt ongetwijfeld de verkeerde spuit gebruikt als je 3cl inbrengt. Met zo'n grote spuit kan je helemaal niet de preciezie toepassen die nodig is om correct te pluggen. Een 1ml spuit is perfect. Een 2ml spuit gaat nog. Bij 5ml ga je al merken dat het minder goed werkt. Laat staan bij een spuit voor 3 of 5 cl.
  3. Een goede plugtechniek is vaak best wat oefenen om de juiste sweet spot te vinden. Als je die 1 minuut wilt halen, moet je echt precies goed zitten.
  4. Je hersenchemie is waarschijnlijk niet voldoende hersteld om überhaupt veel te voelen van 3cmc. Zeker als je relatief recent a-pihp hebt gebruikt. Dat geeft echt een enorme optater aan je receptoren.

Geef je hoofd eerst eens een tijd rust zou ik suggereren.

Lukt het je niet om een maand clean te blijven, dan wordt het misschien toch eens tijd om je af te vragen of je misschien kampt met verslaving.
Ik bedoelde 3ml

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Net weer 300 Mg proberen pluggen heb anaal douche gedaan spuit schuin er in en ben al 50 minuten aan het wachten! Kan het nog opkomen of is het weer verloren
Heb nog allerlaatste bommetje van 900 Mg gedaan van de miserie hopelijk slaagt het niet alle 2 te gelijk in maar dat pluggen is al 1 uur geleden dus dat kan ik wel vergeten denk ik

Bovenaan