Vraagje over truffels

Retarded

Newbie
Nou heb ik op het forum gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb een keer eerder truffels gedaan ik had 10 gr atlantis genomen en later bijgesnoept. Nou wil ik volgende week weer gaan trippen met 2 vrienden die het nog niet eerder hebben gedaan.

Dus we gingen naar de shop vanmiddag en ze hadden daar alleen Psilocybe Atlantis hij zij dat dit de sterkste zijn, wat mij toch wat verwarde aangezien de vorige keer dat ik truffels ging kopen de verkoopster zij te beginnen met atlantis inplaats van mushrocks omdat die harder zijn.

Dus nu eindig ik hier op het forum om toch nog maar even te vragen :

Vergis ik me nu en is er Atlantis en Psilocybe Atlantis of zijn dat dezelfde?

En zo ja, zijn deze de sterkste, kunnen we dan evengoed zoals vorige keer 10gr per persoon doen?

Ik heb xtc,thc,en truffels gedaan, zij alleen regelmatig thc.

Laatste vraagje : Wat vinden jullie persoonlijk leuker? qua space? Thee zetten of goed kauwen? Ik herinner me gelezen te hebben dat je met thee sneller op je piek zit maar wat ik vorige keer (met goed kauwen en vla ) ervaarde was een lachkick van een halfuur wat ik opzich ook wel leuk vind om weer te krijgen, misschien hebben jullie tips.

Iniedergeval bedankt.

RobTrip

Belezen gebruiker
Mij is verteld dat de sterkte eigenlijk niet verschilt per soort. Misschien zal de ene soort een heel klein beetje sterker zijn, maar dit is te verwaarlozen. Het verschil in prijs wordt veroorzaakt door de zeldzaamheid van de truffel. De rest zijn marketingpraatjes, aldus de verkoper van Azarius. Ik denk dat dat wel klopt :)

Retarded

Newbie
Ja vorige keer voordat de space begon kregen we allemaal een lachkick, toen op de top visuals en in de na space werden we echt filosofisch. Dit zochten we eigenlijk wel weer, maar we zitten er overna te denken om een ritje naar amsterdam te maken voor meer keuze. Maar als alle soorten op hetzelfde neerkomen dan kopen we hier gewoon 30gr Psilocybe Atlantis.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Of via een andere veel goedkopere site die je ook makkelijk kunt vinden. Ik heb een site gevonden waar je 36€ voor 100 gram atlantis kunt krijgen.

Vergis ik me nu en is er Atlantis en Psilocybe Atlantis of zijn dat dezelfde?
Dit is hetzelfde.

En mijn eigen ervaring is dat er wel verschil tussen de soorten zit, maar als je harder wilt trippen je beter gewoon meer kunt nemen en de goedkoopste kunt kopen.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
atlantis is vrij sterk (in theorie) maar je hebt ook nog pajateros (dragons dynamite) deze zijn in theorie nog wat heviger. Heb laatst ongeveer 20 gram hier van op en dat was een lekkere trip :grin:

heb zowel met soep als gewoon kauwen lekker getript. Zorg voor een goede set en setting.

Telefoon uit, deurbel uit, geen verplichtingen, eten, drinken, wat te roken.

Retarded

Newbie
Ja helaas is verzenden geen optie voor mij.

Had ook al gelezen over dragons dynamite ik denk dat we gewoon 2 bakjes kopen, Atlantis en Dragons Dynamite en die mixen we gewoon. Dat kan toch ?

De setting komt helemaal goed :wink:, even wachten op wat mooier weer.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik koop altijd de dragons dynamite en dan een bakje van 20gram.
Daar ga ik lekker genoeg op, alleen ik vind het te kort :) 3 uur lekker trippen en daarna zakt het snel weg. Ik vind langer trippen leuker, maar je kan ook iets meer nemen.
Of gewoon als je lekker in je trip zit, na 90min wat bijnemen. Dan verleng je de duur.

Als je in de buurt van Utrecht woonachtig bent kun je daar die DD's halen bij de smartshop.

Retarded

Newbie
Dat is idd best kort voor 20 gram, maar ik heb het ook maar 1 keer eerder gedaan, toen hebben we na 1,5 uur bijgesnoept en toen ging ik wel voor 5-6 uurtjes op 10 gram + nog wat.

Ik heb alleen bij mijn vorige trip alleen visuals gehad nu wil ik ook wel eens hallucineren, mijn vrienden doen het voor de eerste keer en beginnen met 8-9 gram, nou zat ik eraan te denken om12 gram van DD+Atlantis te nemen (2 bakjes van elk soortje bij elkaar doen) en na 1,5 uur bijsnoepen als alles lekker gaat. Dat is verder geen probleem toch? (2 soorten door elkaar)

En is het uberhaupt echt mogelijk hallucinaties te krijgen van truffels? Of zijn het meer extreme visuals?

Vorige trip (jaar geleden alweer): viewtopic.php?f=21&t=26192

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Is thee zetten van truffels makkelijk en minder goor als kauwen? Is er een groot verschil in de sterkte van je trip?

Bij mijn tweede keer truffels moest ik tien minuten na het eten van de truffels overgeven. Mijn maag trok het niet. En dat terwijl de trip net langzaam insloeg. Eerste uur was dan ook best kut.
Vandaar dat ik een veiligere manier van innemen zoek :)

Drientje

DF-koning
Hallucineren ga je naar alle waarschijnlijkheid niet doen. De enige drugs waarvan je dingen gaat zien die er niet zijn, zijn MDA en Datura.

Je gaat geen dingen zien die er niet zijn van psilocybine, de dingen die er wel zijn worden mooier, anders, uit perspectief getrokken, heel lelijk of lijken nep. Roze olifanten en dansende kabouters blijven over het algemeen, bij een gezonde geestestoestand, uit.
Zie je die wel dan zou ik het even hier melden om vervolgens bij je maatschappelijk werker aan de bel te gaan hangen.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Als je in een compleet donkere kamer gaat zitten met genoeg gram dan ga je ook wel dingen zien, maar het is maar de vraag of je dit hallucinaties vindt of niet.

Drientje

DF-koning
Ja maar dan kun je achter alles wel af gaan vragen of het een hallucinatie is.

Wake up, wake up. It's all a dream.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
lolnoob zei:
Als je in een compleet donkere kamer gaat zitten met genoeg gram dan ga je ook wel dingen zien, maar het is maar de vraag of je dit hallucinaties vindt of niet.

dat klopt ook wel, maar dit zijn meestal toch maar wat kaleidoscopen en vage felgekleurde vormen. je zal geen groene kaboutertjes in het donker over de grond zien rennen, hoe hard je er ook aan denkt :)

Drientje

DF-koning
Fresh zei:
kabouters en olifanten :beer:

Mensen die dat zien, sporen niet :tearsofjoy:
Alle verhalen die ik gehoord heb voordat ik me echt ging verdiepen in psychedelica bevatten een zeker element betreffende; olifanten, kabouters (of beide), wandelende aarbeien, dansende smurfen (die hielpen met dichtlikken van de enveloppen) en last but not least het bekende verhaal van blijven hangen en voor eeuwig denken dat je Jezus, Mohammed of een sinaasappel geworden bent (met een onredelijke angst voor aardappelschilmesjes).

Ik denk dat de mensen die dat soort dingen verzinnen niet sporen. Als je ze ziet ben je het station van 'niet sporen' al reddeloos gepasseerd en is het een enkeltje psychiatrie.

Spookey

Newbie
Ik Heb nog een bakje truffels psylocibe atlantis liggen, nu deze zijn al 2 weken overtijd, maar het bakje is nog niet open geweest en de truffel is nog hermetisch afgesloten, zou het kwaad kunnen deze nog te gebruiken? mvg greg

Retarded

Newbie
Oké ik ben overtuigd dat je er geen olifanten etc. van gaat zien hoor :P.

Vroeg me gewoon af of het mogelijk was. En het kan dus geen kwaad 2 truffel soorten te mixen?

Nu nog wachten op mooi weer, dan gaan we ff naar amsterdam :)(ook gelijk even wat lekkere wietjes halen)

Iemand enige trip ervaring met koud weer ?:P het ziet er naar uit dat het trippen wordt bij 2 tot -1 graden. (we wachten wel op het zonnetje)

Zazuu.

Bewuste gebruiker
als je perse buiten wilt trippen zou ik me goed aankleden en ergens buitenaf gaan chillen net zoals je dat weleens met smoken zou doen. Het lijkt me alleen kut als je het ineens heel warm krijgt en je van wat kleren af wilt.

Binnen of in de zon is gewoon ideaal en wil je echt een geslaagde trip, wacht dan tot het juiste moment, je krijgt er zoveel meer voor terug.

Retarded

Newbie
Ja ik heb komende week vakantie dus het wordt wel in die week. We hebben een zitplek binnen maar het leek mij leuker om naar buiten te kunnen (ik woon aan de rand van de duinen) als we het koud krijgen kunnen we altijd nog naar binnen. Met mijn vorige trip hadden we het in maart gedaan dat was ook koud maar er was buiten veel te veel te zien integenstelling tot we binnen waren.

Dus even de weerberichten afwachten voor komende week

MIA-1985

Wijs gebruiker
Wat ook leuk en lekker is; binnen achter het glas als het zonnetje schijnt! En dan midden in je trip je ogen sluiten :hearteyes: Probeer het eens. Geniaal :sunglasses:

Spookey

Newbie
Ik Heb nog een bakje truffels psylocibe atlantis liggen, nu deze zijn al 2 weken overtijd, maar het bakje is nog niet open geweest en de truffel is nog hermetisch afgesloten, zou het kwaad kunnen deze nog te gebruiken? mvg greg

Drientje

DF-koning
Fresh zei:
Drientje zei:
Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker.
Heb je dat ding zelf ook? Ben benieuwd hoe het is.
Ja ik heb hem zelf ook en ik vind hem briljant! Zit heel comfortabel en het is echt compleet donker met je ogen open.

Laatste keer met 250mg keta, op de bank liggen, muziekje aan, mindfold op en ik zat in een organisch soort rollercoaster die me een uur lang op de bank liet golven en rollen.

Vet.

Retarded

Newbie
Haha geniaal naja ik leg wel gewoon een kussen op mijn hoofd. Als het zonnetje schijnt ga ik er zeker van genieten hoor (h).

MIA-1985

Wijs gebruiker
Spookey zei:

Ik neem aal dat je zo'n sealzakje bedoeld die vacuüm is getrokken?
Zolang er geen schimmel op staat maakt het niet uit. Tenminste, ik had eens een truffel waar wat schimmel op stond, een heel klein beetje. Heb het toen gewoon met warm water en een borsteltje schoongemaakt en vervolgens gegeten.
Maar ik zal er niet nog weken mee wachten om ze te nuttigen. Gewoon "lekker" happen :grin:
Het blijft een vers product namelijk.

Spookey

Newbie
Aight, ja thanx dan zal ik er eens werk van maken, men eerste keer psylocibe atlantis, visuals zijn naar het schijnt zeer goed bij de deze :)

Shroom

Drientje zei:
Ja maar dan kun je achter alles wel af gaan vragen of het een hallucinatie is.

Wake up, wake up. It's all a dream.
Wake up??? Oh nee toch, doet me denken aan die film Inception!
Ik droom nu, toch?
I'm waiting for a train...
A train that will take me far away...
You know where you hope this train will take you...
But, you can't know for sure...

Guess i'll just keep on dreaming then...

Best een erg goede film, maar ik zou het knap vinden als je het verhaal onder invloed nog kan volgen :P Keek hem eerst stoned, niets van begrepen, eergister nuchter, geweldige film!

sorry voor offtopic :flushed:

Vandaag kwam een vriend van me langs, die vaker drugs gebruikt. Hij vertelde mij (heb alleen heel af en toe wel eens geblowd) dat ik de Dragon's Dynamite moest proberen, omdat je daar keihard van gaat trippen.
Hij heeft me van tevoren niet gewaarschuwd dat ik niks moest eten, waardoor ik, toen hij langskwam, 2 flinke borden spaghetti in m'n maag had zitten.
Hij had 1 portie, in een afgesloten zakje in een afgesloten bakje.
Tussen 20.00 uur en 24.00 uur heb ik dit bakje in m'n eentje leeggegeten (4 of 5 stukjes zaten erin), dat wil zeggen: gekauwd tot ik het niet fijner kreeg, daarna doorgeslikt met water of bier. Maar... ik heb -op een toiletpot die een stuk dieper leek na- totaal geen effect gemerkt. Kan dit puur en alleen komen door het feit dat ik van tevoren flink heb gegeten? Of heeft het te maken met een redelijke hoeveelheid bier die ik van tevoren en tijdens heb gedronken?
Waarom deed deze portie me niks?

Ps: ook de twee lijntjes speed die hij me gaf hadden geen effect. Hoe kan dit? :confused: Ik vind het flauw...

persoon

Retarded zei:
Oké ik ben overtuigd dat je er geen olifanten etc.
Niet dat je gewoon door het bos een olifant ziet lopen nee :P
Maar ik heb toch echt wel goed gehallucineerd toen ik truffels had gebruikt :wink:
TIP: ga in het gras liggen en naar de wolken kijken.

Bovenaan