truffelmaniac
Newbie
ik ben een jongen van 18 jaar en heb al een klein beetje psychonauten ervaring met truffels en 2cb. zelf heb ik 3 keer getruffeld waarvan ik de 2e keer op het randje van bad gaan zat. ( angstgevoelens waren er wel even zeg maar. ) maar wat ik me nu wel heel erg afvraag is of je het wel helemaal in eigen hand hebt of niet om er bad op te gaan. aangezien ik tijdens die trip misschien dat wel een beetje met mijn eigen gedachtengang voort heb gezet. ( moeilijk uit te leggen, op dit moment wou ik het liefst terugkeren naar de realiteit. ) ik snap ook wel dat de mensen die echt heel hard bad gegaan zijn op dit spul daarom ook niet wouden accepteren dat ze even weg worden gehaald van de realiteit. ik ben hier niet zo bang meer voor en weet ook wel ogv nu het goed voor te bereiden. mijn vraag is dus eigenlijk: kun je een bad trip wel echt 100% voorkomen met de goede voorbereiding en mindset? ik wil heel graag weer een trip maken maar natuurlijk wel een leuke trip. het is toch iets te gaaf om nooit meer mee te maken.