vraagjes keta

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Hey!

Morgen haal ik uit gebrek aan geld een kwart gram ketamine. Ik heb mij laten vertellen dat het best sterk is, en daarom lijkt mij 0,25 gram ook genoeg.

Ik heb alleen eerdere ervaringen met pep, xtc en wiet. Waar zal ik morgen op moeten letten als ik het neem?
Ik had daar aan paar vraagjes over.

- Ik heb 0,25 gram, hoeveel lijntjes raden jullie me aan hier uit te leggen?
- Zijn er andere belangrijke dingen die ik moet weten voor de eerste keer?
- Hoelang duurt het effect ongeveer?
- Kan je er bad van gaan? En zoja: Zijn er hulpmiddelen om dit te verkomen of te verhelpen?

Hopelijk hebben jullie de antwoorden!

Groeten,
Lolzornated.

Wacky

Badass junkie
Verdeel dat in 5 lijnjes.
Het effect is sterk wisselend bij verschillende dosisen, lees de reports van 123spacer en darkscope om een idee te krijgen wat er gebeurt bij een grote dosis (200 - 250mg) Als je daar nog niet aan toe bent neem je 1 lijntje, als je dat ook wil meemaken snuif je ze alle 5 op met telkens een paar minuten ertussen.

Zorg dat je lekker zit wanneer je meer dan 1 lijntje snuift. Je lichamelijke coordinatie zal afhankelijk van de dosis wat minder worden of zelfs helemaal soep worden. Weet dat je niets moet verwachten dat lijkt op de middelen die je kent. Dit is een heel ander goedje. Niet iedereen houd er van.

De piek bereik je na een half uur ofzo, na max 2 uur is het volledig uitgewerkt.

- Kan je er bad van gaan? En zoja: Zijn er hulpmiddelen om dit te verkomen of te verhelpen?
De K-hole (lees de 2 genoemde reports) zijn heftige ervaringen die veel gebruikers proberen te vermeiden. Sommigen zoeken het dus juist op :)
Het hulpmiddel tegen bad gaan is jezelf vertellen dat het maar een trip is en dat het weer over gaat.

lolzornated

Wacky zei:
Verdeel dat in 5 lijnjes.
Het effect is sterk wisselend bij verschillende dosisen, lees de reports van 123spacer en darkscope om een idee te krijgen wat er gebeurt bij een grote dosis (200 - 250mg) Als je daar nog niet aan toe bent neem je 1 lijntje, als je dat ook wil meemaken snuif je ze alle 5 op met telkens een paar minuten ertussen.

Zorg dat je lekker zit wanneer je meer dan 1 lijntje snuift. Je lichamelijke coordinatie zal afhankelijk van de dosis wat minder worden of zelfs helemaal soep worden. Weet dat je niets moet verwachten dat lijkt op de middelen die je kent. Dit is een heel ander goedje. Niet iedereen houd er van.

De piek bereik je na een half uur ofzo, na max 2 uur is het volledig uitgewerkt.

De K-hole (lees de 2 genoemde reports) zijn heftige ervaringen die veel gebruikers proberen te vermeiden. Sommigen zoeken het dus juist op :)

Wacky, hartstikke bedankt voor de informatie. Hier heb ik echt wat aan!

Omdat het mijn eerste keer is zal ik het (zoals jij zegt) verdelen in 5 lijntjes, dan ben ik van plan morgen 1 lijntje van 0,05 gram te nemen.

Is het mogelijk om van 0,05 erg scheef te gaan?
En wat kan ik verwachten met deze dosis als ik het de eerste keer doe?

En wat is precies het grote verschil tussen keta en de middelen die ik al heb gebruikt?

Fractal

Belezen gebruiker
Mooie uitleg van wacky. Met jouw kleine hoeveelheid komt het dus inderdaad uit op enkele lichte trips of één full-blown trip.
Ik zat een tijdje geleden in dezelfde situatie en zou je aanraden van direct het hele zootje erdoor te jagen. Ik had eerst geprobeerd met één kort lijntje, en voelde quasi niks. Misschien dat het in een feestje terwijl je danst wel leuk kan zijn, maar als je echt het psychedelische effect zoekt kan je met 50 mg niet veel aanvangen. En als je dan eenmaal 100 mg gebruikt voor een lichte trip, heb je de volgende keer, als je eventueel verder wilt gaan, niet genoeg over. Klote situatie :) Vooral omdat de tolerantie redelijk snel opzet.

Bereid je uiteraard goed voor; voorzie goeie muziek (of geen muziek, als je het liever stil doet), eventueel een tripsitter (want als je quasi verlamd in je k-hole ligt kan dat handig zijn, al is het maar om de muziek te verzetten of om je recht te helpen als je een slokje water wilt drinken).
Afwisselen van neusgat, zorgen dat het poeder goed fijn is, en kleinere hoeveelheden op geregelde intervallen (enkele minuten) schijnt beter te zijn dan in één keer de volledige lijn op te snuiven.

edit: het hangt ook wat af van je lichaamsgewicht, zie de doseringsinformatie op erowid.

Oja, en wees je bewust van een (klein, maar bestaand) verslavingsrisico. Niets om je echt zorgen over te maken, maar als je bij jezelf merkt dat je het meer gebruikt dan je zou willen, moet je gaan opletten :)

lolzornated

@t Fractal;
Ook bedankt voor alle informatie!

Omdat ik nog 0% ervaring met ketamine heb ga ik het morgen toch alleen op 0,05 gram houden. Nadat hoelang na het snuiven ervan zal ik iets gaan voelen? En wat precies?

Wartaal

Belezen gebruiker
lolzornated zei:
Hey!

Morgen haal ik uit gebrek aan geld een kwart gram ketamine. Ik heb mij laten vertellen dat het best sterk is, en daarom lijkt mij 0,25 gram ook genoeg.

Ik heb alleen eerdere ervaringen met pep, xtc en wiet. Waar zal ik morgen op moeten letten als ik het neem?
Ik had daar aan paar vraagjes over.

Misschien 3 of 4 ofzo? Zelf is het bij mij 1 lijn maar goed ik heb het ook al veel vaker gedaan. Leg er voor de zekerheid 4 uit dan moet het wel goed komen.

Hopelijk hebben jullie de antwoorden!

Groeten,
Lolzornated.

Wacky

Badass junkie
lolzornated zei:
@t Fractal;
Ook bedankt voor alle informatie!

Omdat ik nog 0% ervaring met ketamine heb ga ik het morgen toch alleen op 0,05 gram houden. Nadat hoelang na het snuiven ervan zal ik iets gaan voelen? En wat precies?

Na een minuut of 5 begint een zwaar soort van stoned gevoel. Je voelt jezelf licht trippy. Alles lijkt wat vertraagd te gaan, je ledematen bewegen met wat vertraging en ze voelen aan alsof ze elastisch zijn geworden.

lolzornated

Is dt te vergelijken met het stronken (stoed EN dronken) gevoel?

En hoelang duurt dit gevel in totaal?

En hoe weet ik dat ik nog bij kan pakken?

Wacky

Badass junkie
Nee, ik vind het daar echt mee vergelijkbaar. Het is echt iets apparts.

Een uurtje ongeveer, waarschijnlijk een klein uurtje.

Je kan altijd bijpakken, als je lijntjes van 50mg snuift en je laat er een paar minuten tussen kan je in principe niet te ver gaan. Een overdosis aan keta zou vervelende gevolgen kunnen hebben, maar doordat je na een bepaald punt niet meer fysiek in staat bent om meer te snuiven zul je zover niet komen.

lolzornated

Hey allemaal!

Vanavond is het zover, om precies te zijn rond half 9 :)

Ik heb de kea dan al, en ik weeg op een weegschaaltje van een vriend precies 0,05 gram af. Dit snuif ik vervolgens op.

Er zijn in totaal ongeveer 10 tot 15 mensen, waarvan er 4 (onder andere ik) aan de keta gaan.

Als het goed gaat ga ik wat bijpakken.

Rond 11 uur half 12 ben ik thuis, en waarschijnlijk zal ik mijn ervaring posten. Als het een mooie of extreme ervaring was dan zal ik er een trip report van maken.

Ik had nog even een paar korte vraagjes:

1. Hoelang na het snuiven ervan begin je de keta te voelen?
2. Wat voel je dan precies, welke kenmerken zijn er?
3. Na hoelang is het goedje weer grotendeels of volledig uitgewerkt?

Alvast bedankt!
Tot vanavond :wink:

Bovenaan