Chr0nic
Bewuste gebruiker
Ik wil eens binnenkort kratom uitproberen met als doel om mentaal te relaxen maar toch productief te zijn (school, deadlines etc). Omdat ik ADD heb is concentreren voor mij vaak een flinke uitdaging. Leren is het probleem niet, het zijn puur de concentratie problemen. Ik kan vaak zonder dat ik het doorheb flink afdwalen in mijn hoofd. Blowen zorgt er meestal wel voor dat ik een beetje land maar omdat ik dan stoned ben komt er van productief studeren vaak ook niks van. Ik heb meerdere keren Ritalin geprobeerd maar ik heb het idee dat Ritalin vaak op korte termijn wel werkt maar op lange termijn zorgt voor een flinke afvlakking van mijn stemming/gevoelens. Ook daalt mijn eetlust hiervan en slaap ik onregelmatig. Dus dit wil ik niet meer gebruiken. GHB is dan wel een wondermiddeltje wat mij op een niveau brengt mentaal waar ik naar zoek ben maar dit wil ik graag puur recreatief houden aangezien ik het idee heb dat ik best verslavingsgevoelig ben.
Nu heb ik dus over Kratom gelezen en zoals het beschreven wordt lijkt dit wel een goed middeltje om eens uit te proberen.
Nu heb ik een beetje research gedaan en heb uiteindelijk dit product gevonden:
https://azarius.nl/smartshop/kratom/tincture-kratom-maeng-da-sacred-plants-extract-3-1/
Dit lijkt me wel handig doseerbaar en ook goed te controleren hoeveel ik er nou precies van nodig heb voor de gewenste effecten. De bladeren om thee mee te zetten lijkt me iets lastiger hiervoor. Wat raden jullie aan?? Is het verstandig om het eens te proberen? Of zal dit mij weinig tot niks opleveren wat betreft focus en mentale rust tijdens eventuele drukke periodes met deadlines en tentamens.
alvast bedankt.
Nu heb ik dus over Kratom gelezen en zoals het beschreven wordt lijkt dit wel een goed middeltje om eens uit te proberen.
Nu heb ik een beetje research gedaan en heb uiteindelijk dit product gevonden:
https://azarius.nl/smartshop/kratom/tincture-kratom-maeng-da-sacred-plants-extract-3-1/
Dit lijkt me wel handig doseerbaar en ook goed te controleren hoeveel ik er nou precies van nodig heb voor de gewenste effecten. De bladeren om thee mee te zetten lijkt me iets lastiger hiervoor. Wat raden jullie aan?? Is het verstandig om het eens te proberen? Of zal dit mij weinig tot niks opleveren wat betreft focus en mentale rust tijdens eventuele drukke periodes met deadlines en tentamens.
alvast bedankt.