vreemd smaakje

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
hey ,

ik kocht vorige week wat wiet (super skunk : dezelfde als gewoonlijk) bij de gebruikelijke shop.
Ik vergruis altijd al men wiet meteen maar dit maal nam ik een grotere zak om het terug in te doen (een zak van meer dan een jaar oud) .
nu smokede ik gisteren een jointje met die wiet en ik vond dat hij enorm raar smaakte , het deed me een beetje aan verbrande piepshuim denken met achteraf een erg lichte haze smaak .
Ik werd er wel lekker stoned van maar natuurlijk heb ik liever die "dirty taste" niet.

Weten jullie misschien van waar de rare smaak kan komen ?
zelf dacht ik er aan dat de oorzaak het oude zakje wel eens kon zijn?

groeten steven

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk is er bij het rollen per ongeluk een haartje of stofje in je joint terecht gekomen, heb dit zelf ook wel eens.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
bedankt voor de reacties!
ik had mijn handen idd niet gewassen en vlak voor het draaien van mijn joint cheetos gegeten :rolleyes:
+ hij werd ook gerold in een nogal stoffige kamer :P

Zazuu.

Bewuste gebruiker
barbeque weed komt ook wel is voor, dan heb je vieze wiet. K weet eigenlijk niet wat het is, zal is na checken

cropp

Badass junkie
stevenkeuh zei:
bedankt voor de reacties!
ik had mijn handen idd niet gewassen en vlak voor het draaien van mijn joint cheetos gegeten :rolleyes:
+ hij werd ook gerold in een nogal stoffige kamer :P

dat vind ik al vies, ik was bijna altijd mijn handen voor ik er een draai

Oom Klaas

Badass junkie
Zazuu. zei:
barbeque weed komt ook wel is voor, dan heb je vieze wiet. K weet eigenlijk niet wat het is, zal is na checken

BBQ wiet komt vaak voor maar je weet niet wat het is....hoe kan je dan weten of het vaak voorkomt :confused:

@Zazuu: altijd handen wassen voor het draaien zoals hier al gezegd word, 1 haar kan je hele joint qua smaak totaal verpesten. Zet maar eens een haar in de brand, dat stinkt echt heel erg.

Bovenaan