Vreemde toppen.

lesyouri

Newbie
Hallo,

Probleempje!
Ik ben heb vandaag mijn takken eraf geknipt en de grote bladeren eraf geknipt, daarna heb ik de takken op zn kop gehangen op een donkere plek.
Maar wat ik nogal opvallend vind is dat er ongelooflijk veel blad tussen de wiet zit.
Zelf denk ik dat ik iets te vroeg heb geoogst vanwege de nachtvorst maar misschien ligt het wel aan het soort wiet (white widow).

Heeft iemand enig idee wat het probleem nou is? :confused:
Later zal ik nog wat foto's sturen van een aantal toppen.

Groet,

Youri.

Wacky

Badass junkie
het is buitenwiet, dan zit er wel vaker weinig wiet tussen je blad :grin:

Maar we zullen even afwachten op de foto....

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Tja, dat kan liggen aan de soort en aan het tijdstip waarop ie is gaan bloeien. Plantjes die vroeg in bloei schieten krijgen beter weer en meer zon tijdens de topvorming, wat natuurlijk zorgt voor overwegend meer bloemen. Plantjes die later zijn gaan bloeien, zoals enkele van de mijne, krijgen het kutweer dat we nu hebben, en dat zie je terug in de toppen ja.

lesyouri

Newbie
De Sjeik zei:
Tja, dat kan liggen aan de soort en aan het tijdstip waarop ie is gaan bloeien. Plantjes die vroeg in bloei schieten krijgen beter weer en meer zon tijdens de topvorming, wat natuurlijk zorgt voor overwegend meer bloemen. Plantjes die later zijn gaan bloeien, zoals enkele van de mijne, krijgen het kutweer dat we nu hebben, en dat zie je terug in de toppen ja.

Bedankt!
Maar blijkt dus dat ik geen reed van knippen snapte :tearsofjoy: de wiet ziet er nu het geknipt is prima uit en er zijn mooie toppen overgebleven.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
lesyouri zei:
De Sjeik zei:

Bedankt!
Maar blijkt dus dat ik geen reed van knippen snapte :tearsofjoy: de wiet ziet er nu het geknipt is prima uit en er zijn mooie toppen overgebleven.

Kan me niet voorstellen dat iemand het zo moeilijk vind?
De wiet van het blad scheiden.

Bovenaan