Vriendschap tussen een man en vrouw kan dat?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Nog een keer dan maar..
Jullie dit en jullie dat ๐Ÿ˜…

Het is heel simpel ik kom uit de sexindustrie en werkte op de wallen en ken nu nog steeds zoveel mensen uit die wereld.
Sexwerkers doen het namelijk wel veilig.
Maar mensen die gewoon uit lust met elkaar gaan doen het het 9 van de 10 keer zonder.

Dan kan je wel heel politiek correct gaan praten, wat gevaarlijk blabla. Maar dan heb je dus echt geen levens ervaring! Want mensen willen vaak wel braaf zeggen dat ze het doen.
Maar in de praktijk word er geeneens over gepraat. En hebben mensen geeneens condooms in huis. Dit zijn feiten!

Ik kom ook 1 a 2 keer per jaar bij de Ggd en heb altijd een gesprekje met de medewerker daar dan. En die zegt ook dat er maar weinig mensen zijn die ook daadwerkelijk altijd een condoom gebruiken. Waarbij zij nog het grapje maakte dat is het nieuwe normaal.
En dat is dus de plek waar ze dit dus echt wel weten....

Als vrienden onder elkaar zegt iedereen ook het zelfde. Vrouwen geven het minder toe en blijven eerder politiek correct tot het puntje bij paaltje komt ๐Ÿ˜‹ dan heeft niemand het er over.

En als dit voor jou een complete verassing is dan heb je blijkbaar nooit echt wisselende contacten gehad. En weet je niet hoe het in de realiteit gaat.
En kom niet met bullshit over dat als er niet over word gesproken door beide dat de man schuldig is aan wat dan ook. Er word dan gewoon gesproken over niet in me klaar komen want ik ben niet aan de pil.
Volgens mij is @De Zandman al heel lang uit de running aan de reactie te lezen met je ongelofelijk. ๐Ÿ˜… je hebt echt geen idee wat er daadwerkelijk speelt..
Beetje overdreven dit. Zal er wel aan liggen met wie je omgaat.

Ik ben best bekend met 'wisselende contacten' en zal niet beweren dat het nooit onveilig is gebeurd, maar 95% van de keren is dat wel zo. En dat ligt niet alleen aan mij, want vrouwen beginnen er zelf ook over.

Gemiddeld zal het wel wat lager liggen, maar zo stellig beweren dan niemand het veilig doet slaat nergens op.

whitesugar

Badass junkie
Iedereen hier zat/zit aan de pillen ! ๐Ÿ˜œ๐Ÿคช๐Ÿคช

Kidding he.

Op uw vraag. Ja. ๐Ÿ˜„
Flauw weer hoor ๐Ÿ˜‘

En ja, ik denk ook dat veel mensen makkelijk denken over geen condoom gebruiken. Maar als het kom vrouwen gaat die niet aan de pil zitten denk ik niet dat ze er zo makkelijk over denken, maar mannen daarin tegen denken er bijna altijd makkelijk over aan de pil of niet aan de pil..

De Zeemeerman

Badass junkie
Nog een keer dan maar..
Jullie dit en jullie dat ๐Ÿ˜…

Het is heel simpel ik kom uit de sexindustrie en werkte op de wallen en ken nu nog steeds zoveel mensen uit die wereld.
Sexwerkers doen het namelijk wel veilig.
Maar mensen die gewoon uit lust met elkaar gaan doen het het 9 van de 10 keer zonder.

Dan kan je wel heel politiek correct gaan praten, wat gevaarlijk blabla. Maar dan heb je dus echt geen levens ervaring! Want mensen willen vaak wel braaf zeggen dat ze het doen.
Maar in de praktijk word er geeneens over gepraat. En hebben mensen geeneens condooms in huis. Dit zijn feiten!

Ik kom ook 1 a 2 keer per jaar bij de Ggd en heb altijd een gesprekje met de medewerker daar dan. En die zegt ook dat er maar weinig mensen zijn die ook daadwerkelijk altijd een condoom gebruiken. Waarbij zij nog het grapje maakte dat is het nieuwe normaal.
En dat is dus de plek waar ze dit dus echt wel weten....

Als vrienden onder elkaar zegt iedereen ook het zelfde. Vrouwen geven het minder toe en blijven eerder politiek correct tot het puntje bij paaltje komt ๐Ÿ˜‹ dan heeft niemand het er over.

En als dit voor jou een complete verassing is dan heb je blijkbaar nooit echt wisselende contacten gehad. En weet je niet hoe het in de realiteit gaat.
En kom niet met bullshit over dat als er niet over word gesproken door beide dat de man schuldig is aan wat dan ook. Er word dan gewoon gesproken over niet in me klaar komen want ik ben niet aan de pil.
Volgens mij is @De Zandman al heel lang uit de running aan de reactie te lezen met je ongelofelijk. ๐Ÿ˜… je hebt echt geen idee wat er daadwerkelijk speelt..
Wat deed je voor werk ? Oprechte interesse ๐Ÿ˜Š

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Wat deed je voor werk ? Oprechte interesse ๐Ÿ˜Š
Ik werkte op de wallen in de sexshop en peepshow cabines waar mensen een show kijken.
Niet dat ik zelf een show gaf ๐Ÿ˜‰
Ik ben van de verkoop afdeling.
Een leuke wereld de wallen al denken mensen van niet. Dat komt natuurlijk omdat alleen de negatieve kant van sexwerkers altijd word belicht, net als met drug.
Ik ga heel veel om nog met meisjes die in de strip wereld zitten en niet de echt de prostitutie kant.

Laatst bewerkt:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ja vandaag met verschillende mensen het condoom onderwerp aangehaald ๐Ÿ˜…
En uiteindelijk geeft iedereen wel toe dat ze het bijna niet gebruiken.
Maar ja zoals ik al schreef is dat hoe ik het zie en heb ervaren. Maar vind het wel leuk om weer even te peilen.

Gesprekjes met vrouwen beginnen altijd met dat ze het wel gebruiken.
Maar omdat we wat hebben gebruikt en de sfeer is goed en je gaat er dieper op in. Komt er toch wel uit dat het meestal wel gebeurd zonder.
Bij een vrouw is het eerst schaamte om het toe te geven dat ze het ook weinig gebruiken.
Niemand heeft ook een condoom bij zich...
Vroeger wel veel meer mensen hadden iig nog een condoom in hun portomonee enzo..

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Maar ja zoals ik al schreef is dat hoe ik het zie en heb ervaren. Maar vind het wel leuk om weer even te peilen.

Maar omdat we wat hebben gebruikt en de sfeer is goed en je gaat er dieper op in. Komt er toch wel uit dat het meestal wel gebeurd zonder.
Bij een vrouw is het eerst schaamte om het toe te geven dat ze het ook weinig gebruiken.
Vroeger wel veel meer mensen hadden iig nog een condoom in hun portomonee enzo..
Ik wel meestal! Bij vrouwen maak je het zelden mee. Terwijl ze toch meestal een hele tas vol zooi bij zich hebben!

Dopemonster

Badass junkie

Komt omdat jij uit Amsterdam komt daar wonen alleen maar hoeren!

Natozlato

Badass junkie
Ik heb wisselende contacten, en gebruik zeker een condoom, ook al heb ik een spiraaltje. Je moet maar zo denken, als diegene zo snel met jou het bed in duikt, doet ie dat vast vaker met verschillende mensen. HIV komt nog steeds voor, ook onder hetero's! En hepatitis B niet te vergeten.

In mijn ervaring vraagt de nieuwe verkering als snel of je aan de pil bent, lekker makkelijk gedacht van de mannen! En de tweede vraag van de viespeukjes is of je van anaal houdt! Maar als je alleen al naar hun anusje wijst, beginnen ze al te huilen als een schoolmeisje! Bij mij komt er niks in als ik niet op z'n minst 1 vingertje bij jou erin mag stoppen.

Een vrouwencondoom ken ik wel, nog nooit gebruikt of gezien! Heb gehoord dat het erg kraakt!

Natozlato

Badass junkie
Ik werkte op de wallen in de sexshop en peepshow cabines waar mensen een show kijken.
Niet dat ik zelf een show gaf ๐Ÿ˜‰
Ik ben van de verkoop afdeling.
Een leuke wereld de wallen al denken mensen van niet. Dat komt natuurlijk omdat alleen de negatieve kant van sexwerkers altijd word belicht, net als met drug.
Ik ga heel veel om nog met meisjes die in de strip wereld zitten en niet de echt de prostitutie kant.
Dat lijkt me nou leuk werk!! Ik zou daar wel willen zitten als kassameisje.

Dirkjan

Badass junkie
Ik heb alles gelezen.
Heel veel is al gezegt dus dat ga ik niet nog een keer overdoen, maar er is รฉรฉn ding dat ik niet begrijp.
Daarover zeg ik enkele woorden.

Ik vind het werkelijk on - ge - loof- lijk welke risico's jullie willens en wetens lopen met het achterwege laten van condoomgebruik.
Ik vind dit echt zooooo dom...jazeker!

Jullie hebben vele wisselende partners, en toch neem je iedere keer weer geen voorzorgsmaatregelen??!
Mijn mening is, dat je niet alleen voor jezelf, maar ook voor die anderen, (one nicht stands) een verantwoordelijkheid hebt. Punt.

Jullie zijn zo een ongeleid in principe een dodelijk wapen geworden, en dit dus nog min of meer gekozen hiervoor, ook nog. Jazeker!

Surplus:
Daarbij leg je deze zaak ook nog eens bij de vrouwelijke medepleger neer.
Want deze moet er klaarblijkelijk ook nog eens expliciet om het condoomgebruik vragen, mind You!

Nee.
Dit zou je niet moeten willen!
Of, beter nog,
Dit ken je niet maken.

ik heb in mijn legionnairtijd nogal wat dames verwend. Ik wist nooit of het de laatste keer zou zijn...maar,
NOOIT ZONDER EEN RUBBERTJE!

Pietje, dit ken je niet maaaaaken...
Pietje, dit ken je niet doen....
Die onzin moet je staaaaaken,
Pietje, dit ken je niet doen...!!
download.jpg

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dat lijkt me nou leuk werk!! Ik zou daar wel willen zitten als kassameisje.

Ja op een of andere manier is het zo als je daar werkt dan verdien je goud geld.
Of je nou achter een kassa staat of achter het raam.

Ik verdiende nog meer dan sommige vrouwen achter het raam ๐Ÿ˜…
Maar iedereen is chill en heeft geld!
De afters zijn echt echt ziek en leuk.
Aan de ene kant wel bizar dat sommige meiden hun lichaam verkopen elke dag en dan op een after 5 gram coke bestellen en dan alles uit lopen te delen...
Maar wel met plezier en een goed gevoel.

Dopemonster

Badass junkie
Ja op een of andere manier is het zo als je daar werkt dan verdien je goud geld.
Of je nou achter een kassa staat of achter het raam.

Ik verdiende nog meer dan sommige vrouwen achter het raam ๐Ÿ˜…
Maar iedereen is chill en heeft geld!
De afters zijn echt echt ziek en leuk.
Aan de ene kant wel bizar dat sommige meiden hun lichaam verkopen elke dag en dan op een after 5 gram coke bestellen en dan alles uit lopen te delen...
Maar wel met plezier en een goed gevoel.
Is toch triest!
Dat ze hun lichaam verkopen omdat je in deze sneue wereld geld nodig hebt om te overleven okรฉ
Maar dan al dat geld aan coke uitgeven en dan ook nog eens uitdelen kan gewoon echt niet
Niet dat ik mezelf beter voel maar het is wel triest...

L

Lid 153446

Gast
Ik vind vrouwen hartstikke leuk. Misschien iets te, en dan wordt het desperate. Dat voelen vrouwen namelijk ook. Als je je "cool" verliest.

Als ik met een vrouw praat denkt mijn brein: "een vrouw? Dan schuif ik mijn IQ alvast eventjes terug naar 14. Uga-buga".

Dat kan ook. En klopt, desperaat knappen de meeste op af.

Best lullig van dat IQ.
Misschien minder slimme meiden zoeken? Dan valt het verschil niet zo op... ๐Ÿ˜‡

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Is toch triest!
Ja kan bizar zijn.
Maar dat bedoel ik dus dat mensen ze gelijk triest gaan noemen slaat nergens op.
Sommige hebben plezier er in vooral de strippers waar ik mee om ga.
Leven een heel ander leven dan jij en andere mensen denken.
Leven op grote voet en hebben gewoon een koophuis en maken de gekste dingen mee.

Hele leuke meiden gewoon.
Ken er 2 die playmates zijn en die reizen de hele wereld over en leven hun leven tot het volste.
En die strippen op het werk en neuken stiekem in de champagne kamer (wat eigenlijk niet mag) voor veel geld alleen met wie ze willen. Anders blijft het gewoon bij een lap dance.

Die meiden zijn meer gehaaid dan jij denkt en verre weg van triest.
Want op de after word er ook gewoon weer geneukt ๐Ÿ˜…
Het leven van sex drugs en rock en roll..
En er van genieten..

Vind het vaak wel een eer als een super mooi meisje mannen gekt maakt met haar lichaam maar ze kunnen nooit close met haar komen.
Maar buiten werktijd mij alles geven en gekke sexuele ervaringen geven.

Laatst bewerkt:

Dopemonster

Badass junkie
Ja kan bizar zijn.
Maar dat bedoel ik dus dat mensen ze gelijk triest gaan noemen slaat nergens op.
Leven op grote voet en hebben gewoon een koophuis en maken de gekste dingen mee.

Ken er 2 die playmates zijn en die reizen de hele wereld over en leven hun leven tot het volste.
En die strippen op het werk en neuken stiekem in de champagne kamer (wat eigenlijk niet mag) voor veel geld alleen met wie ze willen. Anders blijft het gewoon bij een lap dance.

En er van genieten..
Ja iedereen moet doen wat hem of haar gelukkig maakt daar ben ik het mee eens dus als die mensen daar gelukkig van worden moeten ze dat voorral doen inderdaad.
Ik ben gek op sex drugs en rock en roll en snelle auto's maar die dingen maken mij niet gelukkig voor mij is dat een rookgordijn ik zou het allemaal in een vingerknip inruilen voor iets of iemand die me gelukkig maakt.
Maar ik dacht dat je zei dat ze al haar geld aan coke uitgaf dat is het gedeelte wat ik triest eraan vond, maar ze verdienen natuurlijk een stuk meer dan normale banen doen dus als ze de hele wereld zo zien en gwn een huis hebben moet ik zeggen doen ze goed niet verkeerd dan๐Ÿคฃ

L

Lid 153446

Gast
Ja kan bizar zijn.

En er van genieten..
Klinkt best ok.

Zijn er nog vacature's voor chauffeur, barkeeper, portier ofzo?

whitesugar

Badass junkie
Ik heb wisselende contacten, en gebruik zeker een condoom, ook al heb ik een spiraaltje. Je moet maar zo denken, als diegene zo snel met jou het bed in duikt, doet ie dat vast vaker met verschillende mensen. HIV komt nog steeds voor, ook onder hetero's! En hepatitis B niet te vergeten.

In mijn ervaring vraagt de nieuwe verkering als snel of je aan de pil bent, lekker makkelijk gedacht van de mannen! En de tweede vraag van de viespeukjes is of je van anaal houdt! Maar als je alleen al naar hun anusje wijst, beginnen ze al te huilen als een schoolmeisje! Bij mij komt er niks in als ik niet op z'n minst 1 vingertje bij jou erin mag stoppen.

Een vrouwencondoom ken ik wel, nog nooit gebruikt of gezien! Heb gehoord dat het erg kraakt!
Inderdaad. Hun geen anaal, ik geen anaal! (Sowieso geen anaal voor mij maargoed).

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Maar ik dacht dat je zei dat ze al haar geld aan coke uitgaf dat is het gedeelte wat ik triest eraan vond, maar ze verdienen natuurlijk een stuk meer dan normale banen doen dus als ze de hele wereld zo zien en gwn een huis hebben moet ik zeggen doen ze goed niet verkeerd dan๐Ÿคฃ
Er zijn avonden dat er niet heel veel word verdiend maar vaak ook komen veel met soms 1500 per avond thuis.
Maar easy come easy go..
Taxi, 5g coke, eten, biertaxi met vodka etc.
Maar dan nog blijft er vaak nog veel over.

Er word dan wel vaker ontkent dat ze hebben geneukt en dat er alleen maar gestript is.
Maar als je met 1500 thuis komt dan kan ik wel een beeld vormen wat er in de champange kamer is gebeurd ๐Ÿ˜…

Ja iedereen moet doen wat hem of haar gelukkig maakt
En tot in tegenstelling wat veel mensen voor zich zien.. Zoals gedwongen prostitutie en drama is het hier in Nederland vaak gewoon een keuze en verslaving van de aandacht en geld dat ze krijgen..

Zijn er nog vacature's voor chauffeur, barkeeper, portier ofzo?
Meestal gaat het via via maar je kan altijd proberen. ๐Ÿ˜‰

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dat was al best wel lang geleden dat ik daar werkte.
Nu alleen nog de plezierige kant.
Op een of andere manier leer ik altijd meisjes kennen in de stripper werelฤ.

Misschien kan je werken bij de cockring als dat nog bestaat ๐Ÿ˜…
Ken je dat @QueerMan?

L

Lid 153446

Gast
Dat was al best wel lang geleden dat ik daar werkte.
Nu alleen nog de plezierige kant.
Op een of andere manier leer ik altijd meisjes kennen in de stripper werelฤ.

Misschien kan je werken bij de cockring als dat nog bestaat ๐Ÿ˜…
Ken je dat @QueerMan?
Ik ken het van naam, en volgens mij bestaat die niet meer.

Maar dat is dan hobby, en ik zoek werk. Tenzij iemand me VEEL geld biedt voor diensten dan wil ik er nog 's over nadenken maybe.

:blush:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hij is misschien gay, maar nu doe je alsof het een soort clowntje is die ballon piemels vouwt. :tearsofjoy: Het is gewoon iemand net als jij of ik, maar hij valt op mannen.
Is een echte tent voor homos.
Er werd gewoon gepijpt op de dansvloer enzo.
Best wel heftige tent..

Zit bij de wallen..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan