Wakker zijn?!

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Dat laatste was niet op haar gericht hoor
Gaat over de meisjes die ik ken die speed gebruiken en dat zijn allemaal.. tja hoe leg je dat uit.. vind het gewoon niks voor meisjes laat ik het zo zeggen.

En dat 1e is gewoon mijn mening. Als je motto is geen leven zonder speed vind ik dat er iets goed mis is met je vooral op zo'n leeftijd. Misschien denk jij daar anders over

Bal0n

Badass junkie
Ja, het zal ook zeker niet mijn keuze zijn om zo te leven. Maar denk je niet dat er genoeg dames zijn die het ook voor jongens maar dom vinden? :)

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Waar heb ik het over dom vinden dan?
Ja ik vind het wel dom van ze maar ik vind de groep meisjes die gebruikt over het algemeen niet echt tja aantrekkelijk bv.
Maja kan het niet uitleggen maar het zijn meestal geen normale meisjes .. ach hou daar gewoon niet zo van.

caatje

Badass junkie
Gelegenheidsgebruiker zei:
En dat motto betuigt van een kansloos leven.

Vind het sowieso al niks meisjes die speed gebruiken heb ik meestal niet veel mee op van de meisjes die ik heb gekend die het doen is allemaal 1 pot nat smerige loeders..

Dat slaat dus gewoon nergens op. Ik ken ook kerels die gebruiken en nergens voor deugen. Maar wil dat dan zeggen dat ze allemaal zo zijn?

matthijs

Badass junkie
Ik denk dat hij het op dezelfde manier bedoelt als dat ik zou zeggen dat ik het niet echt heel charmant zou vinden als een meisje een halve liter bier at in de kroeg...(de jongens die dat doen zin vaak ook nogal kut, maar meisjes horen gewoon iets minder dom te doen.)

caatje

Badass junkie
ja hoor, kortom als mannen een halve liter bier naar achter slaan is dat wel aantrekkelijk, of als mannen scheef staan van speed is dat sexy, blablabla

caatje

Badass junkie
mathijs zei:
Ik denk dat hij het op dezelfde manier bedoelt als dat ik zou zeggen dat ik het niet echt heel charmant zou vinden als een meisje een halve liter bier at in de kroeg...(de jongens die dat doen zin vaak ook nogal kut, maar meisjes horen gewoon iets minder dom te doen.)

t was mn reactie hierop. Het slaat nergens op dat meisjes minder dom horen te doen.

Kimikee

Newbie
$

Bij mij van vrijdagavond tot zondagavond blijve gaan..
dan gesmoord & geslaPen...
Nicee :hearteyes:
Weet wl niet meer oeveel ik binnen had :P x

matthijs

Badass junkie
Ik ga er vaak vanuit dat meisjes ietsjes netter zijn dan jongens. Dit lijkt mij nou niet echt negatief. Ik vind het echt kut om te zien als een kerel een halve liter bier gaat atten in zo'n klote kroeg. Maar bij meisjes vind ik dit helemaal oncharmant.
Jullie moeten het allemaal zelf weten, ik persoonlijk zal dan alleen niet meer zo snel voor jullie vallen. en tsja....:sunglasses:

Niekosvd

Newbie
kben nu 2 dagen wakker .
Wat niet men bedoeling was maja...
Nu moek zo gaan werke met die wazige kop.

1ding weet ik wel.

No speed @ sunday !

men recort was afgelope jaar met de carnaval 1 week !
met de TE grote afkick nadien.

NEVER AGGAIN !

A

Anonymous

Gast
Mijne was 3 dagen, dan word je gek savonds van de schimmen die je ziet rondvliegen en overal hoor je de raarste geluiden, genoeg is genoeg...

selly

Experimenterende gebruiker
BobG zei:
Mijne was 3 dagen, dan word je gek savonds van de schimmen die je ziet rondvliegen en overal hoor je de raarste geluiden, genoeg is genoeg...

hahaha ja ik ken dat idd heb het zelf ook wel eens gehad vooral na die 4 dagen dat doe ik ook nooit meer.
nu alleen vrijdags en zaterdag :)

Speedtrauma

Vrijdagmorgend tot maandagavond, is wekelijkse traditie maar wat heb jij er nu aan van dit te weten :confused:

J0rrit

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:

boh 3 weken, dat is toch ontzettend slecht voor je hersenen je kunt tog gek worden als je zolang nie slaapt?

zommes

Badass junkie
DarkScope zei:
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:

boh 3 weken, dat is toch ontzettend slecht voor je hersenen je kunt tog gek worden als je zolang nie slaapt?

Jazeker.. Dan heb je het eigenlijk al verneukt..

Ik geloof er ook geen zak van eerlijk gezegd. 3 weken is echt te lang, als je die behoefte hebt spoor je al niet.

misssloca

ben wel es 5 dagen wakker geweest op speed en coke mja het bleef gewoon gezellig en wou absoluut nie slapen!!!

selly

lieky speedfreaky zei:

god jezus 3 weken dat kan toch niej :confused:
dan ben je volgens mij al lang dood
maar ja het kan aan mij liggen hoor :(

melissa

Wijs gebruiker
snuifen jullie gewoon maar door dan ofzo :confused: :confused: :confused:
of is speed zo een erge pep dat je er tig dagen van wakker ligt :confused: :confused:
ik heb er eerlijk gezegd vrij weinig mee,mensen die geen maat weten te houden....
heb ze genoeg gezien,die er al helemaal verka***** uitzien,scheve mond,pupillen op ontploffen,algemene staat van onbehagen,maar toch nog vrolijk hun neus verder blijven ophalen......
HEEL LELIJK..... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kun je t niet gewoon bij een grammetje laten,op is op en dan naar bedje,of t er in ieder geval bij laten
ik ken t zelf ook hoor,als ik met de sos om een uur of twee stop kan ik gewoon de slaap niet vatten,dan komen de kids om 10 uur terug van de oppas en dan zijn mijn kansen verkeken,maar dat is dus niet op vrijwilligge basis.
en ik vindt t belachelijk dat vrouwen die gebruiken loeders zijn........of wat dan ook
en als daarmee bedoeld wordt dat een vrouw die gebuikt er niet zo charmant uitziet,dan ken ik nog genoeg mannen voor wie t zelfde geld.
heb je uberhaupt wel eens iemand gezien die er charmant uitzag,nadat hij/zij gebruikt had(ja tenzij jezelf strak staat)

HDA

Bewuste gebruiker
Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.

En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...

melissa

Wijs gebruiker
HDA zei:
Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.

En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...

helemaal geen drugs zou nog beter zijn :wink: :wink: :wink:
maar als t toch "moet" dan maar met mate.........
en ga er dan geen toppic over maken hoelang je wel niet wakker kan blijven,hallo waar heb je t dan over.....
betuigd niet echt van "wijs"gebruik,maar eerder misbruik......
tjonge ik ben 3 weken wakker gebleven :openmouth: cool
en idd hda,er is niks zo oncharmant als een doorgesnoven persoon man of vrouw :wink:

p.s:kijken die mensen niet meer in de spiegel dan voordat ze naar school/werk gaan.
ik zou mijn hoofd niet meer durfen te vertonen als ik 3/4 dagen had doorgetrokken.....
en dan hebben ze t over waanideeen die je er dan op de koop toe bijkrijgt
,die ze dan "tof"vinden
ik weet t niet hoor......

Shin

drie weken wakker zijn is buitengewoon gevaarlijk.
Voorbeeld: er zijn van die wereldrecord pogingen waarbij je 'iets zo lang mogelijk moet doen.' Vorig jaar was er een Nederlandse dj die 100 uur lang plaatjes draaide in een club. Toen ie dat gedaan had en ging slapen, moest ie de eerste 6 uur elk kwartier wakker gemaakt worden omdat hij anders in coma zou kunnen geraken. Mag ik vragen wat je die nachten gedaan hebt, hoe je je tijd hebt opgevuld (niet lullig bedoeld, maar kan me indenken dat je ineens heel veel extra tijd hebt)

Bovenaan