Wakker zijn?!

Frisko

Badass junkie
Haze zei:
ricardo zei:
mijn record is 1 week.
nooit meer :(

Hoe hou je dat eigenlijk vol, zelfs met pep?
ik krijg altijd barstende hoofpijn na 2 dagen wakker,!!!
echt hoofdpijn om bij wijze van spreken bij te janken :(
naja ik vind het niet erg,vind er sowieso maar niks aan om een 2 nachten over te slaan!!! :)

Elektronik_dynamite

Badass junkie
savanna zei:
Als je alleen slaapproblemen hebt, wat doe je dan op het drugsforum?
:rolleyes:
waar de fok heb jij het over zeg :confused:
je praat net als mij in een staat van dronkenschap...
ik heb nooit gezegd dat ik geen drugs gebruik...
en zoals ik al eerder zei als je het forum goed doorleest snap je waarom ik het heb

Elektronik_dynamite

Badass junkie
tjah sommige mensen moet je het gewoon goed duidelijk maken zelfs op 21 jarige leeftijd... wat een zonde om die capaciteiten dan te verspillen aan koppig en hersenloos te doen het lijkt soms wel alsof de lichamelijk jongere mensen veel slimmer kunnen reageren op sommige dingen...
mahja dat soort mensen die koppig en hersenloos doen moet je de feiten gewoon in hun kop rammen tot ze het wel snappen :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
tjah sommige mensen moet je het gewoon goed duidelijk maken zelfs op 21 jarige leeftijd... wat een zonde om die capaciteiten dan te verspillen aan koppig en hersenloos te doen het lijkt soms wel alsof de lichamelijk jongere mensen veel slimmer kunnen reageren op sommige dingen...
mahja dat soort mensen die koppig en hersenloos doen moet je de feiten gewoon in hun kop rammen tot ze het wel snappen :rolleyes:
kan je nie slapen jongen??? :( :confused:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Frisko zei:
Elektronik_dynamite zei:
Frisko zei:
Elektronik_dynamite zei:
Frisko zei:
nee helaas niet...
pfff,ga es naar de dokter ofzo :confused: :confused: :confused:
dat ga ik deze week (woensdag denk ik) ook doen want ik heb het echt gehad met nachten zoals deze
geloof ikbest ja,maar hoe word je wakker dan,al zwetend of??? :confused: :confused:
ik kom helemaal niet in slaap... het gaat als volgt
ik ga naar bed meestal tussen half 12 en half 1... ik ga in bed liggen en ik lig er maar te liggen en ik kom gewoon niet in slaap...
dan lig je ik er gewoon meestal zon 6 uur alleen maar te liggen zodat iig mijn
lichaam nog wat rust krijgt

Frisko

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Frisko zei:
Elektronik_dynamite zei:
Frisko zei:
Elektronik_dynamite zei:
Frisko zei:
nee helaas niet...
pfff,ga es naar de dokter ofzo :confused: :confused: :confused:
dat ga ik deze week (woensdag denk ik) ook doen want ik heb het echt gehad met nachten zoals deze
geloof ikbest ja,maar hoe word je wakker dan,al zwetend of??? :confused: :confused:
ik kom helemaal niet in slaap... het gaat als volgt
ik ga naar bed meestal tussen half 12 en half 1... ik ga in bed liggen en ik lig er maar te liggen en ik kom gewoon niet in slaap...
dan lig je ik er gewoon meestal zon 6 uur alleen maar te liggen zodat iig mijn
lichaam nog wat rust krijgt
omg en daar word je gek van denk ik niet???
pfff kan me inbeelden hoe het is!!!

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Frisko zei:
omg en daar word je gek van denk ik niet???
pfff kan me inbeelden hoe het is!!!
ja nahja het is gek makend ja vooral de 1e 2 nachten want dan is je lichaam zo ontzettend moe en geestelijk ben je ook flink moe en verward
maar na die 2e nacht begint het zon btje te wennen en voel je je zeker nog wel moe maar minder als de voorgaande nachten
en je kan voor wat je zelf dan vind hele prettige gesprekken met je zelf houden het is dan niet een soort van schizofrenie...
je praat gewoon in je hoofd als het ware en dan kom je met hele ideeen om dit en dat te doen...
en menselijk gezelschap is heel vervelend en irritant omdat ze geestelijk niet de capaciteiten bevatten die jij hebt (denk je dan)
en je denk veel helderder en scherper, krijgt meer ideeen... maar het is echt slopend...

Bal0n

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:

haha, je wilt gewoon horen dat je ouder bent dan je lichaam he? :wink:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:

haha, je wilt gewoon horen dat je ouder bent dan je lichaam he? :wink:
naw niet echt ik wil gewoon zeggen dat ik hier jongeren slimmer heb zien antwoord als die savanna met haar zogenaamde advies in een ander topic... en dan heb ik het nog niet over de onwetendheid

savanna

Newbie
Elektronik_dynamite zei:
savanna zei:
en zoals ik al eerder zei als je het forum goed doorleest snap je waarom ik het heb

hahahaha, ik lach me echt dood hier! Je hebt het over mij dat ik zogenaamd dom ben.....ga eerst eens op je Nederlandse taalgebruik letten alsjeblieft ( je praat net ALS mij). Gozer, ik weet heel goed waar ik het over heb, wees maar niet bang. Ik snap alleen niet als je al slaapproblemen hebt, dat je dan ook nog drugs gaat gebruiken, beetje dom, vind je ook niet?
Je voelt je blijkbaar erg aangevallen, dat zegt al genoeg.
Maar ga vooral lekker door met drugs gebruiken jongen, als jij daar zo gelukkig van wordt.

Deranged

Badass junkie
ED gebruikt geen drugs, anders ga je een leven zoeken in plaats een beetje gal te spuien op een internet forum.

Mac...

Badass junkie
Idd Bal0n, je bent echt behoorlijk overtroffen en dat al na zijn/haar eerste berichtje.

IPV alleen te zeggen dat we een stel domme jongeren zijn die gewoon flink aan de drugs zitten.
What's your story?
Van mij part maak je ff een topicje met Savanna mag je zelfs in general zetten, laat maar eens horen wat je te bieden hebt. En val niet over taalfouten, dit is een forum waar zolang iedereen begrijpt wat je bedoeld geaccepteerd dient te worden. Sommige mensen lijden bv ook nog aan dyslexie of zijn gewoon niet zo buitengewoon intellectueel als jij meent te zijn.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
savanna zei:
hahahaha, ik lach me echt dood hier! Je hebt het over mij dat ik zogenaamd dom ben.....ga eerst eens op je Nederlandse taalgebruik letten alsjeblieft ( je praat net ALS mij). Gozer, ik weet heel goed waar ik het over heb, wees maar niet bang. Ik snap alleen niet als je al slaapproblemen hebt, dat je dan ook nog drugs gaat gebruiken, beetje dom, vind je ook niet?
Maar ga vooral lekker door met drugs gebruiken jongen, als jij daar zo gelukkig van wordt.

ja ik heb het over dat jij dom bent want..
ten1e: je kent me niet en neemt direct aan dat ik flink aan de drugs ben
ten2e: ja ik voel me aangevallen omdat je onzin over mij verklaart
ten3e: je weet blijkbaar niet waar je het over hebt
ten4e: ja mijn taal is niet goed en dat weet ik ook wel, weetje ook waardoor dat komt? nee... nou ik zal het je even uitleggen... ooit van pdd nos gehoord?
als het je wat zegt mooi dan weet je het

Haze

Bewuste gebruiker
savanna zei:
Elektronik_dynamite zei:
savanna zei:

4 words:

SHUT THE FUCK UP

2 words:

irritant kutmannetje

ricardo

Experimenterende gebruiker
Frisko zei:
Haze zei:
ricardo zei:
mijn record is 1 week.

naja ik vind het niet erg,vind er sowieso maar niks aan om een 2 nachten over te slaan!!! :)

hoe ik dat volgehouden heb tja weet niej precies maar ik had in die week 9 gram pep op.
ik deed met 4 vrienden een wedstrijd zeg maar wie het langste wakker kon blijven op de pep(ja idd heel bizar)
1 jongen heb het zelfs 9 dagen volgehouden.
na die week voelde ik me natuurlijk zwaar verrot
had idd ook koppijn (waar jij het over hebt)na de 4de nacht.
en de nachten daarna kreeg ik bizarre hallucinaties echt heel eng, ik zag dwergjes met hakbijltjes die achtervolgde mij zo eng was dat.
verder zag ik lieve heersbeestje door de kamer lopen.

nah nooit meer dat ik dat nog een keer doe :(

arnil

grappige topic.
mijn maximum is van vrijdagochtend van 4.30 (kmoet om 6 uur beginnen werken, vandaar :) ) tot zondagavond rond 22.00
een goeie 65 uur dus ongeveer.

savanna - full of shit !

melissa

Wijs gebruiker
ricardo zei:
Frisko zei:
Haze zei:
ricardo zei:
mijn record is 1 week.

hoe ik dat volgehouden heb tja weet niej precies maar ik had in die week 9 gram pep op.
ik deed met 4 vrienden een wedstrijd zeg maar wie het langste wakker kon blijven op de pep(ja idd heel bizar)
1 jongen heb het zelfs 9 dagen volgehouden.
na die week voelde ik me natuurlijk zwaar verrot
had idd ook koppijn (waar jij het over hebt)na de 4de nacht.
en de nachten daarna kreeg ik bizarre hallucinaties echt heel eng, ik zag dwergjes met hakbijltjes die achtervolgde mij zo eng was dat.
verder zag ik lieve heersbeestje door de kamer lopen.

nah nooit meer dat ik dat nog een keer doe :(

whahaha zou ik zoals jou denken,was ik wel een hele slechte ouder geweest he :wink:

HDA

Bewuste gebruiker
arnil zei:
grappige topic.
mijn maximum is van vrijdagochtend van 4.30 (kmoet om 6 uur beginnen werken, vandaar :) ) tot zondagavond rond 22.00

savanna - full of shit !

Kun je eigenlijk goed werken op speed ?
(ben je dan niet para of zo ?)

arnil

totaal niet eigenlijk.Ik had smorgens ook maar 1 lijn gelegd.
kben er pas savonds ingevlogen,hehehe
en op m'n werk sta ik altijd alleen, ik zie de collega's slechts 1 maal per dag (over de middag).
Da viel goe mee.

cunt

Wijs gebruiker
HDA zei:
arnil zei:
grappige topic.

savanna - full of shit !

Kun je eigenlijk goed werken op speed ?
(ben je dan niet para of zo ?)
ik heb het 1x gedaan .. had na een weekendje speed nog een aantal lijnen over en was die maandag enorm brak. dus had 2 lijnen gesnoven voor het werk. maar dacht dat iedereen het zag en dat iedereen over me praatte enzo .. heel erg paranoia dus!

melissa

Wijs gebruiker
ik lees t nog steeds vol verbazing,dat mensen zo een heel weekend wakker blijven.........
dat kan toch niet gezond zijn,ieder weekend niet slapen :confused: :confused:

Bovenaan