Wanneer ghb na pep?

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Ik had het in een ander topic al gevraagd, maar ik heb geen antwoord gehad. Ik wil er morgen namelijk mee experimenteren namelijk.

Mijn vraag is:
Wanneer na het laten droppen van een bommetje is het een geschikt moment om wat ghb te pakken? Na xtc is het na een kwartiertje lekker om dan de ghb te pakken voor een super gevoel.

Ik gebruik pep en ghb maar eens in de 2 a 3 maanden, dus ben er nog niet zo gewend aan. Het zijn dus niet zo'n grote bommetjes!

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Pep werkt 12u
ghb werkt max 2u

Wat is persoonlijk goed vind: een potje ghb, kwartier later een lijntje speed

Jackthetripper

Mm okay bedankt Flugeltje..

Ik heb redelijk waterige ghb en de speed is niet van superkwaliteit.
Bovendien wil ik, als de pep is uitgewerkt nog wat pillen pakken. Hoop dat dan de ghb nog effect heeft!

Dre

Newbie
Je moet er gewoon rekening mee houden dat het ene middel een upper is, en de ander een downer. Ze heffen elkaar dus een beetje op. Als je aan de speed zit dan kun je meer ghb hebben. Dus pas daar erg mee op als je al een tijdje geen speed meer op hebt, en dan toch behoorlijk wat neemt, dan kan het andere effecten geven als dat je ze bv tegelijk in zou nemen. Het is gewoon een kwestie van aanproberen en goed kijken hoe je je op een bepaald moment voelt.

Jackthetripper

Ja....het effect van xtc en later wat ghb is geweldig....die combi ken ik en dan weet ik precies hoeveel ik van wat moet pakken. Helaas is speed+ghb voor mij nieuw terrein. Ik zal het eens proberen vnvnd. En anders wacht ik tot de speed uitgewerkt is (8 uur ofzo...) en probeer ik het nog maar met een pilletje.

Hoop dat jullie ook een leuk weekend gaan hebben! :smoke:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
uuhmz,, ik lees datje het gisteravond hebt gedaan, dus hoe was het?? :rolleyes: en een vriendin van mij heeft die combi ook weleens gedaan, alleen volgens mij kon die combinatie dodelijk zijn ( correct me if i`m wrong) :wave:

J89

uuhmz,, ik lees datje het gisteravond hebt gedaan, dus hoe was het?? Rolling Eyes en een vriendin van mij heeft die combi ook weleens gedaan, alleen volgens mij kon die combinatie dodelijk zijn ( correct me if i`m wrong) Wave

als je gewoon rustig aan doet en bijhoud hoeveel en wanneer je steeds je g dropt (als je uberhaupt meerdere dossisen gaat doen)
is er niks aan het handje

volgens mij haal je het door de war met de combi ghb en alcohol
daar moet je wel heel erg mee uitkijken

J89

Elke combi kan dodelijk zijn.

Uppers en downers combineren is wel een extra belasting op je lichaam.

ja dat zal zeker wel waar zijn, maar toch denk ik dat als je oppast met hoeveel en wanneer je neemt en rekening houd met je lichamelijke status. het niet echt gevaarlijk is.

alcohol en ghb brengt daarintegen dan weer veel meer risico's met zich mee. (tenminste dat hoor ik overal)
dat bedoelde ik

Bovenaan