Woezoe
Bewuste gebruiker
Sup Drugsforum,
Ik drink meestal wel een hoop alcohol en ik zal vertellen hoe ik het een beetje ervaar.
Ik word duizelig, sloom en heel lacheriger.
Ik heb echt zo weinig schaamte. Maar ik weet wel wat k doe maar ik vind wel rare foto’s terug maar t is niet dat ik naakt ofzo ga staan want ik ben me er nog wel van bewust.
Verderest heb k nog wel controle over het blijven staan ofzo. Maar ik durf gewoon te springen en te vallen enzo maar het doet me nog wel pijn.
Ik heb achteraf geen kater, maar voel me wel moe enzo.
Ik heb onder invloed dan wel echt het leukste gevoel ter wereld.
Is dit nou echt ver aangeschoten? Of is dit redelijk dronken?
Ik zelf vind t echt zo tof en zou niet weten of het nog leuker is als ik nog een paar glaasjes op heb. Is dit niet het topeffect van alcohol of kan het nog beter?
Dan weet ik of ik de volgende keer nog wat meer moet drinken
Greetz
Ik drink meestal wel een hoop alcohol en ik zal vertellen hoe ik het een beetje ervaar.
Ik word duizelig, sloom en heel lacheriger.
Ik heb echt zo weinig schaamte. Maar ik weet wel wat k doe maar ik vind wel rare foto’s terug maar t is niet dat ik naakt ofzo ga staan want ik ben me er nog wel van bewust.
Verderest heb k nog wel controle over het blijven staan ofzo. Maar ik durf gewoon te springen en te vallen enzo maar het doet me nog wel pijn.
Ik heb achteraf geen kater, maar voel me wel moe enzo.
Ik heb onder invloed dan wel echt het leukste gevoel ter wereld.
Is dit nou echt ver aangeschoten? Of is dit redelijk dronken?
Ik zelf vind t echt zo tof en zou niet weten of het nog leuker is als ik nog een paar glaasjes op heb. Is dit niet het topeffect van alcohol of kan het nog beter?
Dan weet ik of ik de volgende keer nog wat meer moet drinken
Greetz