Washington voert avondklok in

JewCookie

Wijs gebruiker
Washington voert avondklok in

Uitgegeven: 20 juli 2006 15:11
Laatst gewijzigd: 20 juli 2006 15:11
WASHINGTON - In de Amerikaanse hoofdstad Washington hebben de autoriteiten naar drastische maatregelen gegrepen om de stijgende criminaliteit een halt toe te roepen. Jongeren onder de achttien mogen zich op last van het gemeentebestuur 's avonds na 22.00 uur niet meer op straat vertonen.

Jongeren mogen onder begeleiding van hun moeder of vader zich nog wel op straat begeven. Ook tieners die 's avonds laat terugkomen van hun werk zijn uitgezonderd van de regel.

Washington DC kende al een uitgaansverbod voor jongeren maar heeft dat met twee uur vervroegd. Het betreft in eerste instantie een tijdelijke maatregel. Na drie maanden wordt bekeken of de avondklok wordt teruggedraaid of niet. Ook zullen er in de strijd tegen de criminaliteit in bepaalde wijken voor het eerst camera's worden opgehangen.

Een misdaadgolf heeft de afgelopen weken de stad overspoeld. Alleen in juli vonden er vijftien moorden plaats. Het aantal roofovervallen steeg dit jaar met 13 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Waarom als ik vragen mag?

Als het hier in Nederland zou gebeuren zou jij het toch ook niet leuk vinden als jij met deze fantastische zomer niet meer lekker 's avonds buiten je jointje mocht roken?

En ik had al helemaal niet gedacht dat jij het goed zou vinden als de overheid hele bevolkingsgroepen restricties op gaat leggen tot hoe laat ze naar buiten mogen.

BacingsPen

Badass junkie
Intoxicated zei:
Waarom als ik vragen mag?

Als het hier in Nederland zou gebeuren zou jij het toch ook niet leuk vinden als jij met deze fantastische zomer niet meer lekker 's avonds buiten je jointje mocht roken?

En ik had al helemaal niet gedacht dat jij het goed zou vinden als de overheid hele bevolkingsgroepen restricties op gaat leggen tot hoe laat ze naar buiten mogen.

Het is meer dat ik voorzie dat dit soort hilarische acties meer gaan voorkomen... (Deranged is hier o.a. veroorzaker van.) Ja, dit gaat ook nog eens in NL gebeuren zoiets... Daarom bereid ik me hier al vast voor, door het ontzettend gezellig en knus te maken in mijn huis... Constant alleen maar 7 mensen om je heen die je door een door kent, en die alles doorgeven wat ze hebben, zelfs al is het hun laatste joint! :hearteyes:

That's just it... Nothing more nothing less, like a wise man would say...

:smoke: :stoned:

:sunglasses:

Intoxicated

Wijs gebruiker
okay, mooie gedachte.

mijn huis is ook gezellig zat en ik kan smoken wat ik wil. Maar ik ziehet nog niet zo snel gebeuren. Sowieso niet waar ik woon :wave:

Haze

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Een avondklok...

Dat deden de nazi's toch ook?

Vele dictoriale regimes hebben dat gedaan in het verleden, Bush is na mijn mening ook niet meer als een kleine Adolf

JewCookie

Wijs gebruiker
Haze zei:
zommes zei:
Een avondklok...

Vele dictoriale regimes hebben dat gedaan in het verleden, Bush is na mijn mening ook niet meer als een kleine Adolf

ik denk dat het een kleine adolf is, maar met het verschil dat hij het alleen in andere landen doet, en in veeeeeeel mindere mate..

mja hij voert nog net geen razia's uit in zijn eigen land.. :P

Haze

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Haze zei:
zommes zei:
Een avondklok...

ik denk dat het een kleine adolf is, maar met het verschil dat hij het alleen in andere landen doet, en in veeeeeeel mindere mate..

mja hij voert nog net geen razia's uit in zijn eigen land.. :P

Hij is wel een gruwelijk irritant klein ruziezoekertje.

Afghanistan is een groot opgeblazen kutgebied. Waar mensen leven van opiumteelt, en het nederlandse leger naar overmaat van ramp ook zit.

Irak is het land van burgeroorlogen.

hij krijgt daar al nooit vrede meer

Jadi

Bewuste gebruiker
Het is misschien wel goed, maar onder de 18 vind ik nogal extreem, beter onder de 16 zou ik zeggen. Ik sta 's nachts ook al met mijn ogen te knipperen als ik om 2.00/3.00 een groep van 13/14 jarigen tegen kom die soms zelfs al ladderzat zijn, maar ja, dat is mijn ergernis. :mrgreen:

niet dat het daar over gaat, maar als het uit de hand loopt...

Bovenaan