Wat doen tijdens blowen?

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Vanavond zal er zoals gewoonlijk - omdat het vakantie is - weer geblowd en stevig gedronken worden bij mijn maat thuis. Zeer chill allemaal, zeker in het begin van de vakantie. Nu begint het me stilaan toch tegen te steken. Dus vandaar de vraag: wat doen jullie onder het blowen, en heeft iemand tips om iets interessants/creatief/nuttigs te doen?

Grtz,

CDD

Experimenterende gebruiker
Uh... Gewoon wat je anders zou doen? Weed is niet zozeer om andere dingen te doen ofzo, maar om de dingen die je doet leuker te maken. Beetje lullen, gek doen, TV-hangen, weet ik veel. En als het je tegensteekt dan blow je toch gewoon niet?

TrippyShit

Badass junkie
Als het je begint te steken om te blowen, zal ik zowiezo al niet gaan blowen. Waarom doe je het dan? omdat de rest het ook doet? :P Blow alleen wanneer je er zin in hebt. Het kan verkeerd vallen misschien, en wiet kan je aardige paranoia geven als dat gebeurt. Dan bedoel k niet het ziek zijn enzo. Heb dit nou al 2x gehad, blow heel weinig nog. Handle die sheize niet echt meer.

En wat je kan doen? Idd lullen, tv kijken, spelletje doen, gamen, iets geks wat je anders niet doet. Creatiefs? speel je een intstrument? Lijkt me wel vet om dat dan te bespelen.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Wel, als wij groeperen, wordt er zowiezo al een glaasje ingeschonken. Na dan wat aangeschoten te zijn wordt er dan zowiezo wat geblowd - door de alcohol, maar ook omdat ik het dan wil- en zit iedereen er een beetje tam te wezen.Het is niet dat ik blowen beu ben hoor. Maar ik krijg dan zin om iets te doen, en zou iets willen weten om te doen (bvb.spelletje en geen drankspelletje) dat je in groep kunt doen en bij voorkeur ietwat komisch is. Ik speel in een reggae/ska groepje met die mensen, maar dat kunnen we 's avonds niet doen door het lawaai spijtig genoeg!

btw-> blow al een paar jaar, ben geen beginneling fzo

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Een comedyfilmpje kijken altijd wel leuk en anders een leuk programma op discovery ofzo.
Gewoon een spelletje kan ook megaleuk zijn, risk ofzo. Als je met zijn 2en bent trictac (backgammon) of dammen. Schaken kan ik niet. Mooiste is als je een voetbal- of pooltafel hebt :grin:.

Maar vooral muziek luisteren en lekker een beetje ouwehoeren of zappen is prima.

licht er een beetje aan waar je gaat blowen vind ik,

als ik in de cofee shop ga zitten met wat maten word er wel getafel voetbalt, of potje poolen.
en thuis ik vind het erg fijn dat als ik goed geblowt heb goede muziek te luisteren michien een xbox of playstation aan met wat maten vind ik het dan wel gezellig, biertje er bij,

als je zelf bijvoorbeeld websites maakt of met iets creatievs bezig bent op de computer,
kan het soms ook erg chill zijn dat stoned te doen, als het je intresseert ga je vaak wat meer focusen op je idee en krijg je mooie resultaten, maar goed dat werkt voor mij.

maar inderdaad als je je begint te vervelen, en het begint te steken om te blowen.. moet je michien er even mee stoppen, als je da later weer 1 rookt is het effect veel heftiger.
groetjes

Sorry Voor De Spel Foutjessss

Bart_

iets waar je helemaal in opgaat... dat vind ik het mooie aan stoned zijn.

tafelvoetballen bijvoorbeeld, hoe stoneder, hoe fanatieker ik ben (hoewel ik er niet beter van word :P)
potje gamen, fifa of pes is vet om te doen of een potje halo tegen elkaar :P

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
ja idd gamen is zeer relax , liefst met Playstation , xbox , gamecube , wii , ... iets dat niet voor de pc is natuurlijk en wat gezellig in de huiskamer kan gebeuren! Brengt altijd lollige situaties mee :tongueout: :mrgreen: :tearsofjoy:

Mindgamer

Badass junkie
Als ik teveel wiet had gerookt ging ik op bed onder de warme dekens liggen in foetus houding met papier en pen naast mijn bed, of lekker tegen een meisje aanliggen :hearteyes:
Wiet maakt mij zo overgevoelig..

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Beetje gamen inderdaad, biertje drinken (of iets anders natuurlijk), potje kaarten, tv aan geluid uit en muziek aan beetje praten enzo. Koken, neem allemaal wat te eten mee en kijk wat je er van kan maken.

Dierenspel is erg leuk, waarschijnlijk wel bekend bij iedereen:

voorbeeld:

cavia, aap, papagaai, inktvis etc etc

of pokemon spel, merkenspel allemaal dezelfde shit

TrippyShit

Badass junkie
Hahaha dierenspel das echt een klassieker :grin: Oldskool shit!
Veel gedaan toen ik net begon met blowen.

Idd, nu ik het paar keer lees. GAMEN! Dat is echt 1 van de vetste dingen die je kan doen als je stoned bent. Cod2 en halo2 speelde ik toen nog, was altijd echt goed dan, ging er helemaal in op :P

Frog83

Bewuste gebruiker
Gamen Nintendo Wi lijkt me wel cool als je er eentje hebt.

Ik blow niet veel en als ik het doe doe ik het aleen, maar vindt meestal gamen er leuk (Spore of iets sims achtigs) of lezen.

Of idd Film kijken,(strip)poker, of een of ander bord spel :wink:

Ik heb vanacht ook aardig wat verblowt met wat maten van mij met 4controllers in de wii aan de slag met !! KEURLING!!!! .. je weet wel dat spel waar je met een platte bowlingbal over een soort ijsbaan moet schuifen tot ie bij het rode stipje licht,

nou vind ik keurling niet echt een intressante sport, maar het spel was daar in tegen erg boeiend, vooral de bewegingen zorge voor leuke momenten,

en nu is het alweer vrijdag!!
groetjes, :stoned:

nightmare

Belezen gebruiker
ik heb ook eens een uur of 2 met open mond zitten staren naar het scherm waarop een maat van mij Super Mario Galaxy op de wii aan het spelen was. ik kon er met mijn verstand niet bij hoe focking geniaal iemand kon zijn om zo'n geweldig fascinerend spel te verzinnen en te maken. De volgende dag vond ik het spel weer net zo slaapverwekkend en saai als alle andere spellen :grin:

TV kijken word ook altijd boeiender als ik geblowd heb, dan vind ik zelfs de reclames leuk om te zien :grin:

Gelukkig, Ik dacht echt dat ik de enige die het kijken naar reclames ook echt intresant vind na het blowen, en een goede film kijken in pure consentratie.. haha een blowtje maakt heel veel net een beetje leuker :grin:

buzzrider

Wijs gebruiker
Meestal als ik blow praat ik gewoon wat met vrienden over alles en nog wat of kijk ik een film op de laptop terwijl ik 'em opsteek. We gaan ook regelmatig bij een vriend op de zolder tv-kijken

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik doe alles het zelfde of ik nu nuchter op stoned ben.
rook wel elke dag 10 euro of 20 euro weed, ik ben het dus wel gewend om dingen stoned te doen die ik normaal nuchter moet doen.

ik rook zelf ook meer als gemiddeld.
maar als je maar afentoe blowt is de high wel groter,
dingen die ik dan echt leuk vond om te doen was gamen, kaarten met flink wat gasten
bttje chille toch..

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Vaak gamen inderdaad, vooral op de wii (Super smash bros Brawl :grin: :grin: :grin: ). Ook gewoon een film kijken, of naar de stad gaan (MCdondalds en daarna een Swirl halen). En natuurlijk gewoon gek doen.

2C-G-5

het is ook heerlijk als je stoned bent om een douche te nemen en een heerlijke maltijd met veel vitamines te nuttigen, en een relaxte film. :)

je moet het ZIE spel doen :wink:
het gaat als volgt:
gras, spiegel, lantaarnpaal etc.
zolang je het maar ziet,
ow en ik en de gangbang :stoned: doen zonder lichaamsdelen anders word het te makkelijk :rock:
veel plzier der mee:wink:
ltrzzzzzzzz

cropp

Badass junkie
geilejonko zei:
je moet het ZIE spel doen :wink:
het gaat als volgt:
gras, spiegel, lantaarnpaal etc.
zolang je het maar ziet,
ow en ik en de gangbang :stoned: doen zonder lichaamsdelen anders word het te makkelijk :rock:
veel plzier der mee:wink:
ltrzzzzzzzz

ga jij nou maar ff lekker mee n joint roken bij de boom of zo relaxt zat:wink:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Als wij (vriendengroep) gaan blowen, komen we altijd op (zo lijkt het op dat moment) geniale ideeën.

Zoals laatst: het was een beetje koud, iedereen was wel een beetje knetter, hadden honger en we zaten in een parkje. Kwamen we op het geniale idee een kampvuur te maken van wc rollen en spiritus. Ook gelijk wat marshmallows erbij gekocht en dan maar lekker zitten en lullen. En gooien met fikkende wc rollen :P

ja zoiets is vet als het wat warmer is en je kunt de hele nacht buite blijven.
zeg tegen je ouders dat je bij een maat blijft slapen en ga gewoon in een stuk bos ofzo dikke kampvuur make.
neem wel genoeg drank en :stoned: mee:)
en ga dan bijv. konijnenvallen zetten:P hahahah ik heb 3 konijnen gevange:wink: ( die beeste zijn best dom dus dat lukt wel) :sunglasses:
iemand nog meer leuke ideeen om te doen? :rock:

Extisi

Wijs gebruiker
Fietsen is heel erg fijn. Met muziek er bij. Ookal voelen je benen soms heel zwaar, ik vind het fijn.
En tv kijken... vooral kleurige zenders met veel bewegingen en actie. Dus geen domme suffe soapserie.
Chillen in een parkje op een bankje. Kan wel alleen als het lekker weer is natuurlijk.
Boodschappen doen vind ik ook leuk als ik knetterstoned ben, alles is leuk en ik vind alles lekker.
Of er nog 1 op steken. :rock:

greenpower

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Fietsen is heel erg fijn. Met muziek er bij. Ookal voelen je benen soms heel zwaar, ik vind het fijn.
En tv kijken... vooral kleurige zenders met veel bewegingen en actie. Dus geen domme suffe soapserie.
Chillen in een parkje op een bankje. Kan wel alleen als het lekker weer is natuurlijk.
Boodschappen doen vind ik ook leuk als ik knetterstoned ben, alles is leuk en ik vind alles lekker.

Fietsen met wind mee is inderdaad heerlijk. Verder gewoon doen waar je zin in hebt en wat in je opkomt.

Wat ook leuk is is wegrennen -fietsen omdat de politie achter je aan zit :rockband: :rock:

greenpower

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Extisi zei:

Fietsen met wind mee is inderdaad heerlijk. Vuur is ook leuk. Verder gewoon doen waar je zin in hebt en wat in je opkomt.

Wat ook leuk is is wegrennen -fietsen omdat de politie achter je aan zit :rockband: :rock:

Spor

Wijs gebruiker
Ik kan me beter afvragen wat ik nog doe zónder te blowen...

En dat is... eigenlijk nix

Toevallig laatste week voorgenomen om voor de grote pauze niet meer te blowen, scheelt me toch weer 3 joints op basis van de dag, en gaat me niet eens zo zeer om die wiet die erin zit, meer dat ik geen zin heb om iedere pauze te moeten draaien, naar buiten, rondje lopen, en dan hopen dat ik niet naar wiet stink :P

Bovenaan