Wat doen tijdens blowen?

Frisian User

Belezen gebruiker
naja ik heb mezelf gewoon voorgenomen geen drugs te gebruiken door de weeks :) dus ook geen alcohol!
alleen weekends, en heel zo nu en dan een blowtje door de weeks op een avond

MCHZK

Belezen gebruiker
muziek maken is het mooiste dat je kan doen als je stoned bent in my opninion (drummen, gitaar , zelfs zingen ? :grin:)
en anders is gamen ook fantastisch leuk met enkele vrienden , of een grappige film kijken.
filosoferen , maar dat lukt na een avondje stevig blowen soms niet meer zo goed :stoned:

Frisian User

Belezen gebruiker
geilejonko zei:
ja zoiets is vet als het wat warmer is en je kunt de hele nacht buite blijven.
zeg tegen je ouders dat je bij een maat blijft slapen en ga gewoon in een stuk bos ofzo dikke kampvuur make.
neem wel genoeg drank en :stoned: mee:)
en ga dan bijv. konijnenvallen zetten:P hahahah ik heb 3 konijnen gevange:wink: ( die beeste zijn best dom dus dat lukt wel) :sunglasses:
iemand nog meer leuke ideeen om te doen? :rock:

haha prachtig, dat doen we bij een maat van mij ook altijd :)
dan ligt er een dikke boomstronk op de grond in het bos, daarvoor hebben we dan stuk of 4 pallets liggen (in de lengte van de stronk) en daaroverheen hebben we dan een stel gare kussentjes uit een caravan weg :P
Ligt superlekker, groot vuur ervoor (half bos opgezaagd :|) en flink erbij blowen
drank + wiet/hasj vind ik dan weer geen goede combi :kots:

Emmaofzo.

Newbie
Het dierenspel! =D
Je bent bijvoorbeeld met zijn 3en.
1. De eerste neemt een hijs van de joint en noemt een dier, bijvoorbeeld 'Kat'. En dan mag diegene de rook uitblazen.
2. De 2e persoon moet een dier met de laatste letter van het vorig genoemde dier noemen. Dus bijvoorbeeld 'Tor', daarna mag hij pas de rook uitblazen.
Zo gaat dat telkens door.
Dat is echt vet grappig want als je al stoned ben kan je echt geen dier bedenken ^^

Maar heeft iemand nog ideeën voor blowen? dus wat te doen tijdens blowen waar deze topic over gaat:tongueout:
zeg a.u.b. wat spelletjes op en rij en hoe je ze moet doen want ik verveel me egt :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Sjonnie89

Newbie
Hetgeen wat ik altijd doe tijdens het blowen.... :stoned:
film kijken, echte aanraders zijn deze;
- Blow
- Pineapple Express
- Yes man
- Jay and silent Bob strike back

anders;
lekker chill muziek luisteren :rockband:
als je buiten bent....in een speeltuintje
lekker wippen, schommelen, klimmen in het klimmenrek eraf vallen en dan keihard lachen....
:tearsofjoy: :tearsofjoy: trampoline springen EN muziek luisteren :rock:

veel plezier :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Wat te doen tijdens het blowen

-katten aaien
-dobbelstenen gooien, en dan gewoon tellen hoevaak je een 3 gooit. dan in de war komen met het aantal keren dat je hebt gegooid. (5 keer gooien, dan is de volgende aan de beurt. wie de 23 e drie gooit, draait een nieuwe joint. wie de 32e 3 gooit haalt drankjes
-nachos met kaas en ketchup in de magnetron stoppen, en dat blijkt ook nog eens lekker te zijn
-zomaar mensen opbellen, met een beltegoedtelefoontje.
-df forum checken
-in een deuk liggen omdat de kat een wind lat
-gezelligheids muziekjes draaien
-vriendschappen maken met onwetende voorbijgangers
-een half uur bij de bushalte gaan staan, en 15 bussen latten passeren, om dan weer weg te lopen.
-chocolade eten
-tosti's maken

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
- mijn vriendin verwennen
- de wereld verbeteren
- vrienden bezoeken
- mijn tuintje onderhouden
- opruimen/schoonmaken - ( gaat echt wel lekker met harde muziek en een waterpijp:))
- door park slenteren voor inspiratie( ben soms wat muf van achter pc zitten)
- gamen/sporten
- spacecake bakken
- toekomstplannen maken

kortom wanneer je lekkere kruiden gerookt hebt - kan je het beste alles doen waar je op dat moment zin in hebt.

heb je nergens zin in , dan zou ik daar eens over nadenken VOoor je je stick aansteekt en oprookt :mrgreen:

Extisi

Wijs gebruiker
geilejonko zei:
Maar heeft iemand nog ideeën voor blowen? dus wat te doen tijdens blowen waar deze topic over gaat:tongueout:
zeg a.u.b. wat spelletjes op en rij en hoe je ze moet doen want ik verveel me egt :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Volgens mij krijg je genoeg ideeen. Het is alleen een vreemde vraag. :) Alsof het een sleur voor je is geworden en vraagt naar advies om iets te doen tijdens het blowen...
Maar toen ik die 'sleur ' had ben ik een tijdje gestopt. En nu blow ik nog wel hoor, maar ik probeer zeker niet dagelijks 4 jointjes weg te paffen zoals eerst.
Ik smoke al niet eens elke dag meer. :)

Opa

Bewuste gebruiker
Overdag: winkelen, terras/café/vreettentje pakken, met m'n vriendin spelen, slap ouwehoeren, munt-thee drinken, tafelvoetbal, photo-play kast mishandelen, degene met de grootste bek in de zeik nemen, en er vervolgens nog maar eentje draaien idd...

's Nachts: alles hierboven wat nog mogelijk is, plus lekker motorrijden( :hearteyes: ), zwervers wakker maken, en daarna lekker slaapjes doen :)

Een goed gesprek beginnen over iets waar je helemaal niets van af weet is btw ook altijd grappig als je knetter bent... :stoned:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
eten / drinken / zitten / liggen / lopen

lopen door de buurt is altijd lachen, kom je vaak nog dingetjes tegen waar je van het bestaan niks af wist. Beetje voetballen, frisbbeeen, hacky sack.

Chillen, muziekje erbij eten en drinken regelen en dan nog een draaien

gamen, wel op console, meerdere mensen is leuker, tv kijken, muziek luisteren, tvkijken/muziekluisteren. film kijken.

bier drinken.

dierahspellah!

kaarten, mensergerjeniettah. verzin iets jongen, genoeg dingen te doen.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Iemand nog suggesties als je in je eentje blowt, en niet thuis kan zijn tijdens het blowen in verband met ouders? Want ik verveelde me echt dood daarstraks, maar had al de hele middag zin in een joint.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
amaranth , leg je op je bed , zet een heerlijke schijf op en geniet ! filosofeer n space of wathever , en anders gewoon stoppen..

ik vind stoned naar de cinema ook leuk , ook al vergeet ik na 5min waarover de film gaat :grin: :P

Opa

Bewuste gebruiker
Amaranth zei:
Iemand nog suggesties als je in je eentje blowt, en niet thuis kan zijn tijdens het blowen in verband met ouders? Want ik verveelde me echt dood daarstraks, maar had al de hele middag zin in een joint.

Vissen?

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hmm, vissen.. Nog nooit gedaan :P

nicolai zei:
als je niks leuks weet te doen tijdens of na het blowen, blow dan gewoon niet.
Meestal blow ik met anderen, en ik vind het gewoon lekker om af en toe in m'n eentje een joint te roken, maar bezigheidstherapie terwijl je dat doet is nooit mis, toch?

gtedbro

Bewuste gebruiker
Vind gamen de beste bezigheid om stoned te doen, vooral Guitar Hero :beer:
Ook een film kijken, een simpel te volgen film, doe ik graag na het blowen. Voor de rest luister ik muziek en filosofeer ik na het blowen.

Grz. BT

darklord667

Experimenterende gebruiker
Ik doe alles wat ik normaal ook zou doen :tongueout:. Ik sta op met een joint. Maar vind het meest chill om te gamen of een filmpje te kijken. Maar ook een potje schaak of een boek werkt goed.

L

Lid 6909

Gast
Areyouexperienced? zei:
Vanavond zal er zoals gewoonlijk - omdat het vakantie is - weer geblowd en stevig gedronken worden bij mijn maat thuis. Zeer chill allemaal, zeker in het begin van de vakantie. Nu begint het me stilaan toch tegen te steken. Dus vandaar de vraag: wat doen jullie onder het blowen, en heeft iemand tips om iets interessants/creatief/nuttigs te doen?

Grtz,

doe leuke spelletjes, yahtzee, monopolie, kaarten, schaken, pictonary er is zoveel leuks!

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
sla dat blowen effe over , en ga een leuk meisje zoeken.
wedden dat je samen wel wat kan bedenken voor tijdens het blowen?

:grin:

paulXTC

Bewuste gebruiker
als je niks leuks weet te doen tijdens of na het blowen, blow dan gewoon niet.

Goed antwoord man, ik zit vaak met het dilemma van 'wat gaan we doen', 'ik weet niet man, weet jij iets?' enz. enz.
en dan ben je de hele avond alleen maar stoned weet je?? Wel lekker maar zeker niet leuk.
Als ik btw in me eentje zit te blowen dan ga ik sowieso Guitar hero World tour spelen :rockband:
Met ze alle is nog leuker!!! maar het staat een beetje raar als er iemand langs je huis loopt en ze zien een paar maffen op nep-instrumenten.

wave

Belezen gebruiker
-Naar de mediamarkt / v&d
-Op zijn kop ogen op elkaars kin tekenen en dan op zijn kop met elkaar praten (maar dat klinkt best stom zo.)
-Naar een verjaardagsfeestje met veel taart en mensen die grapjes maken (dat had ik gister)
-Dierentuin misschien?
-Tekenen
-Scrable!! Mooie woorden maken met letters.
-Douchen of in bad (of zwemmen)

iraqio

Belezen gebruiker
Afghaan-Gek zei:
sla dat blowen effe over , en ga een leuk meisje zoeken.
wedden dat je samen wel wat kan bedenken voor tijdens het blowen?

:grin:

precies :grin: moet je wel eentje vinden die ook blowt en helemaal gek op je is :P blowen vergroot liefde dus als je s'avonds met ze tweeen in 'n huisje zit is seks gegarandeerd :grin: moet je alleen niet teveel blowen anders krijg je m niet meer omhoog :P trust me, i know :flushed:

Bovenaan