Wat gebruikt in het weekend ??

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Voor het eerst een LSD trip in Utrecht op de meeting samen met Deadlock :mrgreen: Was heel erg geslaagd!

Daarna wat speed gedaan... was een beetje een tja hoe zeg je dat ... lekker maar toch een botte manier van afsluiten na een mooie lsd trip, jullie begrijpen misschien wel hoe ik het bedoel :P

Verder erg naar mn zin gehad :) :wave:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Precies...maar goed ik wou er nog wel bij blijven zeg maar deze avond....

dotje genomen om 16.45 en die begon ongeveer om 17.30 te werken.
Ik heb om 00.00 of 00.30 pas een beetje speed genomen. :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
weed en voor de rest nog altijd niks :wave: :wave: :wave: :wave:
mijn goesting erin is echt aan het verdwijnen, en denk ook dat er iemand mij rammel geeft moest ik het toch doen dus...
dus jah... zal nie veel andern keus hebben zeker :wink:

Reiziger

Newbie
Zondag: Baby hawaiian woordrose zaadjes 4 stuks (te gek!).

Zaterdag: salvia x 5 extract 0,25 gram (niks van gemerkt ondanks ik het rookte zoals in de fora's beschreven staat) kratom 5 gram (lekker spul man!).

Eigenlijk heb ik op de herbal xtc na en 1 zaadje (dat ik wil gaan planten) mijn hele spacepakket van azarius erdoorheen gewerkt.. it's a bloody shame! :angry:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Reiziger zei:
Zondag: Baby hawaiian woordrose zaadjes 4 stuks. Zaterdag: salvia x 5 extract 0,25 gram (niks van gemerkt ondanks ik het rookte zoals in de fora's beschreven staat, kratom 5 gram (lekker spul man!).

Eigenlijk heb ik op de herbal xtc na en 1 zaadje (dat ik wil gaan planten) mijn hele spacepakket van azarius erdoorheen gewerkt.. it's a bloody shame! :angry:

Zo is der ff eentje into smartdrugs hehe :P Ik wil zelf ook nog aantal smartdrugs enzo gebruike. Maarja nadeel vind ik dat bij sommige gewoon helemaal neit werkt :confused: Kijk met echte drugs werkt het gewoon. (lees werkt het bij normale dosis bij bijna iedereen. uitzonderingne daar gelaten.)

Het eerst ga ik LSA proberen ik heb thuis ook Baby hawaiian woordrose zaadjes liggen.

^_^

Bewuste gebruiker
Net met uitgaan Alcohol, cocaine, GHB, lorazepam, diazepam en tramadal.

Opeens zo meisje: Jij bent zeker weten aan de XTC :mrgreen:

:hearteyes:

acidboy

Badass junkie
vrijdag: wiet
zaterdag: wiet
zondag(vandaag dus :) ): nog niets maar straks wel weer wiet.
Weetje eigenlijk zou ik dit voor de hele week kunnen neerzetten.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vrijdag: Speed
Zaterdag: Ontzettende sterke MDMA pillen, die wel heel lief waren, maar zooo fokking intens. :hearteyes: Vaker bij die kerel halen.

Bovenaan