Wat gebruikt in het weekend ??

Doodkapje

Wijs gebruiker
Frisko zei:
bommekes zuigen!!
snuiven ruled :smoke: :P :wave: :stoned:

in een ding heb je gelijk : snuiven ruled (verleden tijd dus)... nu bommekes rule...
veel meer en langer plezier, highier rush, en eens thuis klaargemaakt enkel een slok water nodig om te gebruiken... :hearteyes: :sunglasses:

ow ja en dat is wak gebruikt heb dit weekend speedbommetjes en wiet

Doodkapje

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Ik vond de rush van een bommetje ook wel aangenaam :).

JA ZEKER!!! die rush is echt veel lekkerder dan hop de neus in want dan heb je misschien amper een goei 20 minuten dezelfde rush... :wink:

Imke

Badass junkie
Doodkapje zei:
El Retro zei:

JA ZEKER!!! die rush is echt veel lekkerder dan hop de neus in want dan heb je misschien amper een goei 20 minuten dezelfde rush... :wink:

En toch blijft snuiven het beste, het is er dan ook wel voor gemaakt. :smoke: :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Ja vroeger vond ik het ook wel vrij lekker, maar toen ben ik meer coke gaan gebruiken en vind ik het snuiven maar niets. Het effect is wel oke, maar het snuiven... Achja iedereen zen eigen dope :sunglasses:

ik neem toch aan de je je sos ook snuift of niet dan ??

Tja snuiven niets mis mee :grin: alleen omdat iks teeds minder snuif wel weer wenne en meer moeite mee maar dat lijkt me logisch.

Dit weekend: wiet, hasj, en sosa :grin: beviel me erg goed :sunglasses: :sunglasses:

Vind ik mooi gebruik voor de komende maande wiet en soms sos en X.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Doodkapje zei:
El Retro zei:

En toch blijft snuiven het beste, het is er dan ook wel voor gemaakt. :smoke: :hearteyes:

uch voor gemaakt? misschien vonden ze het in begin beter om het te gaan snuiven omdat het zo verrekte slecht smaakt ...
anyway met snuiven is er nog een onderdeel extra dat kapot kan gaan zoals uwe neus bv. nog gezwegen van die godverdomde druipneus die je er van krijgt!

El Retro

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
El Retro zei:
Ja vroeger vond ik het ook wel vrij lekker, maar toen ben ik meer coke gaan gebruiken en vind ik het snuiven maar niets. Het effect is wel oke, maar het snuiven... Achja iedereen zen eigen dope :sunglasses:

Tja snuiven niets mis mee :grin: alleen omdat iks teeds minder snuif wel weer wenne en meer moeite mee maar dat lijkt me logisch.

Dit weekend: wiet, hasj, en sosa :grin: beviel me erg goed :sunglasses: :sunglasses:

Tuurlijk snuif ik die coke, das pure verspilling het in een bommetje doen. Nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen :).

Doodkapje

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Frisko zei:
Doodkapje zei:
coke kan je toch niet oraal nemen? of wel??? :confused:
alles gaat!!
kijk eens in u heron topic gij btw :smoke: :wave:

Jullie zijn blijkbaar de 2 enigen die geweest zijn, dus zo spectaculair was het niet blijkbaar. :rolleyes: :P :stoned: :wave:

wij zijn de enige met een beetje zin voor avontuur hier zou ik zo denken... ik dan toch. een flink uur rijden om uit te gaan is voor de meeste mensen teveel werk.

hey saivy ga volgend jaar eens mee hé, kan je zien wat het is...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
El Retro zei:

zei ik toch, en geen serotonine verspeeld :mrgreen:

vrijdag, wiet en 3 lekkere pilletjes :hearteyes:
zaterdag, wiet paar pilsies en coke :hearteyes:
zondag, wiet en wat bier :stoned:

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
El Retro zei:

zei ik toch, en geen serotonine verspeeld :mrgreen:

vrijdag, wiet en 3 lekkere pilletjes :hearteyes:
zaterdag, wiet paar pilsies en coke :hearteyes:
zondag, wiet en wat bier :stoned:

Hehe precies. Maar die sos was eenmalig hoor. Hou het bij wiet kan goede krijgen voor weinig geld :smoke: en volgende week lkkr aan de X op 7-7-7 wat een mooi moment ervoor :grin: :hearteyes: :wave: :wink:

SperSIZEboon zei:
pep,ghb,xtc,mdma,lsd en hash

Mooi had je er zin in jongen :P ff alles in 1 weekend gepakt alleen de sos & de keta ontbreken nog :P met mdma bedoel je kristalle neem ik aan ? :)

SperSIZEboon

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Mooi had je er zin in jongen :P ff alles in 1 weekend gepakt alleen de sos & de keta ontbreken nog :P met mdma bedoel je kristalle neem ik aan ? :)
hij ging lekker :grin: was allemaal wel in een tijdsbestek van zaterdagochtend tot nu he.

Doodkapje

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Fishhead07 zei:
hij ging lekker :grin: was allemaal wel in een tijdsbestek van zaterdagochtend tot nu he.

jezus...ik heb gelezen dat 'smorgens een glas water met citroen drinken de lever zuivert... ga ik morgenvroeg eens doen :wink:

SperSIZEboon

Badass junkie
Doodkapje zei:
SperSIZEboon zei:
Fishhead07 zei:

jezus...ik heb gelezen dat 'smorgens een glas water met citroen drinken de lever zuivert... ga ik morgenvroeg eens doen :wink:
ff ontgiftigen? :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ja!!! ontgiften kan ik wel gebruiken na bijna een week speedy en mijn maag doet wel verdomde zeer boehoe...

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Niemand hier die de resterende coke na het snuiven van een lijntje op zn tandvlees smeert? het mag dan slecht zijn voor je tanden maar de verdoofde
mond hoort erbij.

Doodkapje

Wijs gebruiker
MichaelMayhem zei:
Niemand hier die de resterende coke na het snuiven van een lijntje op zn tandvlees smeert? het mag dan slecht zijn voor je tanden maar de verdoofde
mond hoort erbij.

euh??? verkeerde sub denk ik... moet je bij cocaïne eens vragen :wink:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Doodkapje zei:
MichaelMayhem zei:
mond hoort erbij.

euh??? verkeerde sub denk ik... moet je bij cocaïne eens vragen :wink:

Hehe dit is toch het lokale drug topic? :P
Ik dacht dat we het hadden over het snuiven in het algemeen.
Mijn fout.

Imke

Badass junkie
lysergine25 zei:
Saivy zei:

Waar staat dat zwart op wit ?

Volgens mij is het voor oraal gebruik.

Stonie

Als het voor oraal gebruik zou zijn, hadden ze er wel pillen van gemaakt of niet dan? Dan nog, doe wat je wil met je speed enz.. ieder zn eigen ding eh. :wave:

OT: hasj, wiet en benzo's.

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
MichaelMayhem zei:
Doodkapje zei:
MichaelMayhem zei:
mond hoort erbij.

Ik deed het eerst altijd, maar nu nog maar af en toe omdat ik niet graag heb dat mijn tanden, waar ik jarenlang een motherfucking pijnlijke lelijke beugel voor heb gedragen, naar de klote gaan.

De jongen

Bewuste gebruiker
Dit weekend @ HERON OPEN-AIR:

Eerst een jointje, daarna nog wat MDMA weten te strikken. Op de grond LSD gevonden en half gebruikt. Paar uurtjes later wat speed om dan daarna nog een heerlijk tripje te nemen in de wereld van de salvia

azgaza

Badass junkie
De jongen zei:
Dit weekend @ HERON OPEN-AIR:

Eerst een jointje, daarna nog wat MDMA weten te strikken. Op de grond LSD gevonden en half gebruikt. Paar uurtjes later wat speed om dan daarna nog een heerlijk tripje te nemen in de wereld van de salvia

Dat klinkt als een druk-drugs weekend.

Bovenaan