Wat gebruikt in het weekend ??

MetaalKonijn

Badass junkie
Do: wiet, een halve liter whisky, en diverse andere sterke dranken.
Vr: beetje blowen, beetje bier.
Za: wiet, bier, 3 molentjes.

minn

Badass junkie
Bier en een hoop hoop grooooote hoop wiet. Was lang geleden en het beviel me weer's uitmuntend :grin:

Jeller

Badass junkie
Donderdag: kdenk iets van 3.5 liter bier
Vrijdag: 5 pintjes ofzo
Zaterdag: 2 pintjes
Vandaag: ne relatine ne vanavond wss ook wel wa alcohol voor kerstavond

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gisteren begonnen met wat drank (champagne, bier, tiquila)
dan overgegaan naar wa lijnen sos, en ondertussen genoeg drank
dan mdma genomen, en op het einde nog wa sos,...
en dit alles gemengd met een goeie hoeveelheid weed/hasj :)

Osi`

Bewuste gebruiker
1 XTC pil (heb ik kunne versiere)
en een paar joints met maten

gisteren op een GOA fuifke

flashkop

Bewuste gebruiker
w8 maar tot na dit weekend, heb saffe,alcool,wiet,shit,trips,pille en sebiet(ga over halfuurtje inkopen doen) nog wat speed en heel mss bommetje sos, hoop dat ik het weekend overleef zodat ik kan posten wt ik allemaal heb gebruikt :grin:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Dit weekend ga ik niks gebruiken. Veel werk namelijk. :openmouth: Alhoewel dat een reden kan zijn voor mij om wat speed te gebruiken.

Maarja, we zullen zien. :wave:

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
ik ben aan het proberen te stoppen met alles omdat ik eens om de zoveel tijd bloedtest krijg ,steekproeven zeg maar , door de jeugdrechter , al sinds 1 Januari geen pillen pep en sos aangeraakt paddo's al wa langer mar bon ,sinds 7 januari geen lsd ,was de eerste maar hopelijk niet de laatste keer , gestopt met wiet sinds dinsdag en roken wou ik zelf gestopt sinds vrijdag :rolleyes: :confused: :angry:

Allolalie

Bewuste gebruiker
wijn, bier, wiet & ik denk dat ze gisteren wat in mijn drankje gepleurd hebben, heb aardige hartkloppingen en een mdma waas over me heen.. =(

Bovenaan