Wat gebruikt in het weekend ??

Drientje

DF-koning
Klein beetje alcohol op vrijdag (rosebier, lekker!)
Klein beetje alcohol(pisanbambon mix met sinasappelsap) op zaterdag en heel veel nicotine.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
eum dit keer was het eens rustig weekend niks speciaal aan de hand.
vrijdagavond: bier bier en nog eens bier plus goed veel weed.
zaterdag: het zelfde als hier boven.
zondag: wss het zelfde als ier boven moet ik nog aan beginenn.
hoop iets anders zoals LSD of SHROOMS, maar dat zal er niet inzitte vnd.

Safaarii

Belezen gebruiker
al sinds zaterdagochtend niks meer. niet eens nicotine, maar dat is ook
omdat ik op het moment geen sigaretten heb. verlang wel heel erg naar
een peukie. :openmouth:

Flameon

Badass junkie
Vrijdagavond alcohol en nicotine. Afgelopen weekend gewerkt dus op nicotine / caffeine drugsvrij. Wel weer teveel van beide geloof ik :wink:

Spor

Wijs gebruiker
Weekendje om U tegen te zeggen :sunglasses:

Vrijdag:
- 1,5 hoffmann
- 30mg 2c-E
- paar snuifjes ketamine
- veeeeeeel jointjes
- later 20mg temazepam en 10mg oxazepam om te slapen

Zaterdag:
- veeeeeel jontjes :P
- 10mg diazepam
- opium

Zondag:
- veeeeeel jointjes
- sence
- en wie weet.... ? :wink:

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Spor zei:
Weekendje om U tegen te zeggen :sunglasses:

Vrijdag:
- 1,5 hoffmann
- 30mg 2c-E
- paar snuifjes ketamine
- veeeeeeel jointjes
- later 20mg temazepam en 10mg oxazepam om te slapen

Zaterdag:
- veeeeeel jontjes :P
- 10mg diazepam
- opium

Zondag:
- veeeeeel jointjes
- sence
- en wie weet.... ? :wink:
whaha.. serotoninegebrek (de kater) laat je je soms afvragen waar al dat feesten en dat drugsgebruik goed voor is.

Zo'n post als de jouwe doet me dan beseffen dat ik maar een bescheiden recreatief gebruikertje ben met soms wat onverantwoordelijke uitspattingen. :P

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Drientje zei:
Lsd en ienemie beetje pep

En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.

Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker :grin:

honingolie

Bewuste gebruiker
bommetje dex, 1 schrale hoffman blotter die toch nog voor een leuke trip zorgde, alcohol en veel te veel wiet/hasjolie.

Oom Klaas

Badass junkie
Zaterdag vanaf 5 uur 's middags tot 2 uur 's nachts 1 gram pep weggewerkt, 61%....

Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt, totaal uitgeput en leeg, emotieloos...
Weer een lesje geleerd, niet overdrijven met pep... :rolleyes:
De rush is leuk, het actieve is leuk...de dag erna is zwart.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Zaterdag kwam ik om 10.00 thuis in de ochtend
Vandaag kwam ik om 11.00 s'ochtens thuis

Beide nachten als de grootste gek staan springen dansen, ouwehoeren en heb denk ik wel 10 erg relaxde mensen ontmoet... zonder drank of dope, helemaal niets. En toch een van de vetste weekenden in tijden gehad, was wel een wijze les, die dope zijn echt niet nodig ofzo

groet

Adreno

Drientje

DF-koning
Dumpy zei:
Drientje zei:
Lsd en ienemie beetje pep

En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.

Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker :grin:

Ik had 's middags om een uur of twee een klein beetje dex geprobeerd en dat werkt heel lang maar niet hetzelfde als pep. De zegel die ik kreeg was een Maya, een hele zware, en ik heb er heel erg van genoten, hij was alleen op de verkeerde plaats qua intensiteit. Ik kon het daar met niemand delen en ook miste ik mijn allerbeste tripmaatje. Dus eigenlijk was het niet zo'n goed idee achteraf. Ik had liever een zegel van 80-100mg gehad ipv 170-200mg. Ik heb geen verschil gevoeld tussen met of zonder pep. Mijjn geest was even open als altijd wannneer ik trip.

Hoewel ik wel veel geleerd heb, ik kon weer net als met de ayahuasca even niet meer stopen met denken en analyseerde me suf, zowel mezelf als anderen hun gedrag heb ik uitermate nauwkeurig uitgerafeld en bekeken, wat op een feestje best wel irritant kan zijn, want dan wil ik gewoon genieten, daarom was het qua intensiteit op de verkeerde plaats.

Euh dit weekend na Clash of cultures geweest in gent :grin: Ik heb sos liquid speed alcohol tabak weed hasj en xtc gedaan dit op een tijd van 9u saves tot de dag erna 14uur
Nog leden na clash of cultures geweest :xtc: Was me wel iets TE drugs achtig het ging er eigelijk beetje over veel mensen da der gewoon lagen fout te gaan en ja toch wel paar ernstige gevalle gezien waardoor je je toch ff slecht voelt :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vrijdag: pep
Zaterdag: Pep
Zondag: nog een allerlaatste beetje pep

Wel heerlijk lang geslapen vannacht, nu nog een beetje brak en flink aan de vitaminecocktails. :wink:

Bovenaan