Wat gebruikt in het weekend ??

JewCookie

Wijs gebruiker
Safire zei:
JewCookie zei:
Safire zei:
vrijdag & zaterdag vooral héél erg veel red bull en een paar sleutelpuntjes speed, vandaag 1 lijntje speed :)

Hmm lijkt aardig op die van mij.. Vrijdag een beetje speed, zaterdag een beetje veel speed en vandaag 1 bommetje gehad. Net ff tripsitter geweest, alleen kwam der neit echt een trip van.. :P

hehe zonde :grin:

*even heel offtopic: wat ga je doen vanavond? ik ga naar eureka, daar is jan ook*

Hehe was inderdaad jammer, alleen zag ik het wel aankomen.. Mja, ik ga slapen nu, kan wel weer wat rust gebruiken.. :rolleyes: :P

wicket

Experimenterende gebruiker
Johannes de Tripper zei:
Enkele Pilletjes, te veel alcohol en wietjes. Verder kan ik me niets meer herinneren. Heb weer een paar mooie nieuwe aanstekers die ik nog niet eerder had gezien in mijn jas zitten.

klinkt heel bekent van die aanstekers :wink: kheb soms ut gevoel dat die krenge bewust uit hun eiegn mn zak in springen :confused:

Moon

Bewuste gebruiker
speed en wiet t hele weekend door en t was G E W E L D I G !
lang geleden dat ik een weekend weer eens flink heb doorgehaald!

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Halewoe zei:
gewoon doen joh! zei:
st an zei:
El Retro zei:
Hoerestrakkegoeiemegabangelijke coke. Jezus.
*jaloers*

*ook jaloers*

Laat ik zo mn laatste beetje coke uit het laatje halen :hearteyes:

Je hebt tenminste nog wat in je laatje. Dat is meer dan sommigen onder ons kunnen zeggen :openmouth:

Ja dat is waar, maar het is echt 0.25 gram ofzo dus niet echt benoemenswaardig, zal vanavond nog wel meer halen. Vanavond lekker feesten :beer:

L

Lid 3601

Gast
gewoon doen joh! zei:
Halewoe zei:
gewoon doen joh! zei:
st an zei:
El Retro zei:
*jaloers*

*ook jaloers*

Je hebt tenminste nog wat in je laatje. Dat is meer dan sommigen onder ons kunnen zeggen :openmouth:

Ja dat is waar, maar het is echt 0.25 gram ofzo dus niet echt benoemenswaardig, zal vanavond nog wel meer halen. Vanavond lekker feesten :beer:

Snuif maar een lijntje op onze 'gezondheid' :wink:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Halewoe zei:
gewoon doen joh! zei:
Halewoe zei:
gewoon doen joh! zei:
st an zei:
El Retro zei:
*jaloers*

*ook jaloers*

Snuif maar een lijntje op onze 'gezondheid' :wink:

Cheers!!

azgaza

Badass junkie
Oja en vrijdag en zaterdag nog lekker wiet hasj en bier. Maar dat is zo standaard.. dat hoef ik eigenlijk niet eens meer te posten. Doe ik wel natuurlijk.
Nu maar weer uitkijken naar't vólgende weekend.

ballie15

Belezen gebruiker
Tulp'n

Lichtgele tulpen.
Prima te doen, ff de testuitslag afwachten,
t druppeltje was iig donkerpaars.
( Lekker slim om WEER maar twee dagen van tevoren naar de Jellinek te gaan en maar bidden dat ze in de database staan...)
Ik hoorde trouwens dat pillen al uit die databank verwijderd worden als ze drie weken niet opgevraagd zijn...

Rook nu ff lekker een jointje...

disaster

Bewuste gebruiker
ballie15 zei:
Lichtgele tulpen.
Prima te doen, ff de testuitslag afwachten,
t druppeltje was iig donkerpaars.
( Lekker slim om WEER maar twee dagen van tevoren naar de Jellinek te gaan en maar bidden dat ze in de database staan...)
Ik hoorde trouwens dat pillen al uit die databank verwijderd worden als ze drie weken niet opgevraagd zijn...

Rook nu ff lekker een jointje...

Jha dat klopt. Doen ze voor de veiligheid. Ik had eens witte kersjes gehad die vond ik niet goed. 3 maanden laten at ik ook witte kersjes en die waren zeker wel goed. Ze leken er echt precies op (zelfde grootte en loge enz.) Ik schat ze op 170-180mg

maarh ff on-topic:

Zaterdag hevig feestje gehad :grin: .

4 goeie pillen van 180mg mdma, anderhalf gram pep en nog een fles coebergh :beer: . De dag erna was wat minder.

Moon

Bewuste gebruiker
Als ik dinsdag bij het weekend reken: superlekkere coke, jezus wat een genot zeg als je echt goeie weet te bemachtigen :hearteyes:

El Retro

Wijs gebruiker
Gisteren GHB,speed,coke,alcohol en een puntje keta. Maar alles werkte zo dooreen dat ik dat niet voelde :). Straks wrs zelfde combo.

Bovenaan