Wat gebruikt in het weekend ??

Smokey046

Bewuste gebruiker
Verschilt nogal, standaard wiet,
Dan eens een pilletje, dan eens een lijntje.
Zijn ook veel weekenden dat ik alleen smoke.

lmd070

Experimenterende gebruiker
dit weekend was wel een lekker weekendje met ongeveer 320mg pure m verpreid over ongeveer 10 uur en de dag erna de hele dag aan de wiet :stoned: en peuken en caffeine

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fentanyl, drank en wiet, heerlijk rustig weekend staat me te wachten, vorige week was hetzelfde recept :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ben een weekendje bij m'n pa, dus niks. Gister wel wat advocaat op bij het toetje, omnomnom.. :P

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Eens even kijken.....

alcohol, wiet, nicotine, xtc, speed, cocaine, GHB, DMT, N2O

Dit tussen zaterdag middernacht en zondag middag, waarbij ik moet zeggen dat de DMT en het ballonnetje N2O samen het geheel wel helemaal afmaakte. :openmouth:

Vanaf nu ga ik weer even wat rustiger aan doen, want vond het beetje zwaar om maangad ochtend naar mijn werk te gaan.

fly--

Bewuste gebruiker
Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush,
damn, wat een goede wiet. heerlijk!

walnootje

Belezen gebruiker
fly-- zei:

In welke omgeving haal je dat dan?, ik ga niet snel op de naam af maar klinkt wel lekker :P

OT: Eindelijk dit weekend mijn paarse partyflocks kunnen consumeren met heel wat wiet en hasj :openmouth:

fly--

Bewuste gebruiker
walnootje zei:
fly-- zei:

In welke omgeving haal je dat dan?, ik ga niet snel op de naam af maar klinkt wel lekker :P

Ja dit is echt de állerbeste wiet die ik tot nu toe gehad heb.
Ik woon onderin Drenthe (:
Het is ook heel fijn, ruikt fijn, smaakt heerlijk, ziet er mooi uit, heerlijke stonedheid [niet te gaar, niet te nuchter]
Hoop voor je dat je het in jouw omgeving ook kan halen ^^

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Wiet weer eens na een lange tijd met genante lachkicks als gevolg waar ik zelf niet meer uitraakte, heb verdomme een dik uur over de grond liggen rollen van het lachen met snot uit me neus,tranen in me ogen en naar lucht snakkend :stoned: :tearsofjoy:

walnootje

Belezen gebruiker
fly-- zei:
walnootje zei:
fly-- zei:

Ja dit is echt de állerbeste wiet die ik tot nu toe gehad heb.
Ik woon onderin Drenthe (:
Het is ook heel fijn, ruikt fijn, smaakt heerlijk, ziet er mooi uit, heerlijke stonedheid [niet te gaar, niet te nuchter]
Hoop voor je dat je het in jouw omgeving ook kan halen ^^

Alleen in Amsterdam tegengekomen op de kaart maar in hier in omgeving Haarlemmermeer verder nog nooit gezien. Als ik em tegenkom probeer ik em al zou dat natuurlijk alsnog wel verschillen :wink:

fly--

Bewuste gebruiker
walnootje zei:
Alleen in Amsterdam tegengekomen op de kaart maar in hier in omgeving Haarlemmermeer verder nog nooit gezien. Als ik em tegenkom probeer ik em al zou dat natuurlijk alsnog wel verschillen :wink:

Ja het verschilt sowieso, deze had ik namelijk van een vriend die het zelf had gekweekt :wink:
En het was zeer goed gelukt ^^
Maar hoop voor je dat je minstens zulke goede tegenkomt! ;D

Bovenaan