Wat gebruikt in het weekend ??

matthijs

Badass junkie
Bijna XTC gedaan op een goa feesie maar toch maar vanaf gezien wegens werk de volgende dag en het feit dat ik nog een keer met die mensen daar moet praten dus kan ik er niet als een mongool bijlopen :tongueout:
En verder gewoon alcohol en hasj... je weet! :stoned:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
HELEMAAL NIETS :openmouth:

Nou... wel een paar biertjes natuurlijk, maar dat wil ik toch geen drugs noemen (daar valt natuurlijk over te discussieren)

Allolalie

Bewuste gebruiker
ACID BEBE, SPACEDE HEM OP WIERIE, POWEREN OP XTC , ALCOHOL TO THE BONE :hearteyes: en niet te vergeten, psychedelicandy!!!!

Midway

Wijs gebruiker
4 dagen naar de zee geweest = ongelofelijk veel alcohol en wiet

4 dagen in een stronken roes gezeten, nu back to reality, en it sucks :tongueout:

Moon

Bewuste gebruiker
2 schijfjes, heb er bijna niks van gevoeld helaas. Voor mij geen xtc meer ik voel er meestal niks van jammer genoeg.

Hype

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
HELEMAAL NIETS :openmouth:

Nou... wel een paar biertjes natuurlijk, maar dat wil ik toch geen drugs noemen (daar valt natuurlijk over te discussieren)
bier valt m.i. onder de slechtste drugs die je kan doen.

Overigens zelf ook bier gedronken afgelopen weekend en ENORM lijp gespeesd op wiet (weet ook niet hoe het kan, behalve dat ik vergeten ben dat thc zeer zeker psychedelisch is).

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
vrijdag avond 4 nootjes :hearteyes: orange zwaluwtjes :mrgreen: en wierie

zaterdagavond loads of weed and cocaine :sunglasses:

zondag de hele dag geblowd vnaaf weer :stoned:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Ontiechelijk veel alcohol en hasj én een goede lijn speed :tongueout: :flushed: :grin:

Matthijs aan de speeeeed :openmouth: ? Dat ga je niet menen matthijs? Waar zijn de principes gebleven jongen :P?

Wat mij betreft: ik echt een ongelooflijk mooie nacht gehad samen met 2 vriendinnen op een feestje waar we voornamelijk... op een grote 'fatboy' zo'n poef met die korreltjes dr in enzo.... hebben gehangen, gelegen en in elkaar verstrengeld hebben gezoend :flushed: :mrgreen:

Echt een super avond!! Xtc again... THANKS! :hearteyes:

Bovenaan