-spaceman- zei:ons bier![]()
maarja smaken verschillen
ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Toch nog een béétje weten te dansen![]()
Psycho_Chrono zei:psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ?![]()
psychonaut'86 zei:Psycho_Chrono zei:psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
Fishhead07 zei:-spaceman- zei:ons bier![]()
Amstel :P ik gaat toch echt voor heineken als ik dan toch bier moet drinkenmaarja smaken verschillen
![]()
-spaceman- zei:Fishhead07 zei:-spaceman- zei:ons bier![]()
Amstel :P ik gaat toch echt voor heineken als ik dan toch bier moet drinkenmaarja smaken verschillen
![]()
ik doelde niet direct op amstel, gewoon ONS bier!
heb bavaria, grolsch, heineken en amstel gedronken!
partygirl zei:vrijdag:ghb, zaterdag:ghb, zondag:ghb...
Leuk toch zo een verlengd weekend![]()
psychonaut'86 zei:Psycho_Chrono zei:psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)

Wacky zei:psychonaut'86 zei:Psycho_Chrono zei:psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Keta op een hockeyfeest ?
Is mijn beeld van hockeyspelers dan zo verkeerd ?![]()
TechNora zei:Eerste keer ketamine, waaah!En xtc...
^_^ zei:Ghb is leuk elke dag de hele dag![]()
Wacky zei:psychonaut'86 zei:Psycho_Chrono zei:psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Keta op een hockeyfeest ?
Is mijn beeld van hockeyspelers dan zo verkeerd ?![]()

azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!
Dissonant zei:azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!
Was dat je eerste keer lsd?
Dissonant zei:Beter dan paddo's?
Of niet echt te vergelijken?

azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!

TechNora zei:azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!
mijne ook eerste keer lsd!!![]()