Wat gebruikt in het weekend ??

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
TechNora zei:
azgaza zei:
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!

mijne ook eerste keer lsd!! :wave:

Leuk spul he :mrgreen:

Echt ge-wel-dig!!!! Ik ben helemaal om! En ketamine erbij is ook een goude combi, was behoorlijk in de warrie en snapte er allemaal niks meer van! Maar toch was het de hele tijd leuk en grappig! :mrgreen:

Anathema

Belezen gebruiker
TechNora zei:
mdma, ketamine, ketamine, ketamine speed, weer ketamine, lsd, en nog maar wat ketamine..... tripreport volgt, ben nu brak, en nog steeds klopt er niks van de wereld. :mrgreen:

Wow TechNora, ben jij even flink uit je plaat gegaan!
Kijk uit naar je tripreport!! :mrgreen: :wave:

Serenity

Badass junkie
xtc, wiet en alcohol :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele :sunglasses: :hearteyes:

Anathema

Belezen gebruiker
MDMA en Alcohol.. :hearteyes:
En dan heerlijk samen met je allerliefste mannetje zijn..
:hearteyes:
Helemaal top natuurlijk!

Nou maar even bijtanken voor Sensation Black en Mysteryland..

:mrgreen:

El Retro

Wijs gebruiker
Vrijdag a shitload of cocaine, het moest maar zo lekker niet zijn :). Zaterdag laat op de avond een halfje.

El Retro

Wijs gebruiker
Coke, heb weer niet geslapen. Mijn hoofd kan het precies niet meer aan. Ik kan er totaal niet meer op slapen, wat vroeger met gemak ging.

Fishhead07

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Coke, heb weer niet geslapen. Mijn hoofd kan het precies niet meer aan. Ik kan er totaal niet meer op slapen, wat vroeger met gemak ging.

Tekenen om te minderen??? klote man. Ik gelukkig gister wel geslapen van na XTC voor dat ik ging slapen flinke wandeling gemaakt en toen daarna weer redelijk helder en gelukkig slapen :)

El Retro

Wijs gebruiker
Ben hard geminderd hoor. Snuif door de week niet meer. Eerst snoof ik constant 2-3-4 gram in de week. Sinds een maand is dat 1 tot 1.5 gram alleen op vrijdag. En soms een halfje zaterdag. Precies hoe minder ik neem, des te slechter ik kan slapen.

Maar vrijdag is bij mij gewoon de dag. Vrijdag is cokedag :).

Serenity

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele :sunglasses: :hearteyes:

hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve :openmouth:

Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis :sunglasses:

Everio

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:

Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.

die rode mitsus zeker? maja 1 keer gratis is niet altijd, toch? heb er ook al gratis gehad :wink:

ik dit weekend

bier, verder niks :grin:

goed he... dinsdag rij-examen :P MOET dat halen

iedereen kaarsje opsteken he :wink:

Serenity

Badass junkie
Heb je ook gratis gehad? :P Ook van dezelfde persoon als ikke? :wink:
heb er wéér 4 gratis gekregen, de volgende keer dwing ik die gozer geld van me aan te nemen.

Everio

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Heb je ook gratis gehad? :P Ook van dezelfde persoon als ikke? :wink:
heb er wéér 4 gratis gekregen, de volgende keer dwing ik die gozer geld van me aan te nemen.

ik weet niet waar je woont :P waar woon je dan? (if i may ask :wink:)

en nee het waren geen rode mitsus

jammer :wink:

waren blauwe versace, ook wel lekker spacend :)

MindTraveler

Belezen gebruiker
lang weekend gehad, van donderdag t.e.m vandaag, voor 300 euro drugs er door gejast :openmouth:
om te beginnen grote zak wiet met wat hasj, paddo's, xtc, speed en daarna nog wat wiet gaan halen en nu nog een nachtje wakker blijven en van de opkomende zon en de vogeltjes genieten :hearteyes:

lj_bob

Bewuste gebruiker
Helemaal niets! En dat is best eens een keer lekker merk ik! Ik zit vol met energie en voel me superfit. Misschien dat ik komend weekend ook even clean hou en het weekend aarna weer eens langzaam ga pakken :)

masterblaster

Experimenterende gebruiker
lijntje sos en een flesje dommelsch en een blikje bavaria

want vriend van mij ging helemaal fout op ghb dus hij nam een lijntje en ik mog de rest hebben :P
is verder allemaal goedgekomen en ik was niet de enige die nog nuchter was. dus het was verantwoord (voordat iemand gaat miepen)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Serenity zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:

paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen :wink:

Everio

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:

paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen :wink:

het was zover ik begrepen heb van serenity 125mg per halve :wink:

tel uit :P (dit wist zij mij te vertellen, ze waren erg goed zei ze dus ja :))

en je hebt er nog tussen met deze waardes, zeldzaam maar ze zijn er :)

:hearteyes: :hearteyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Beetje teveel speed op 'n psytrance feest.. Een uur na het einde van het feest stond ik nog zo strak als een strijkplank, en m'n ogen zagen er echt ziekelijk groot uit. :flushed: Volgende keer weer iets relaxter aanpakken.

Bovenaan