Wat gebruikt in het weekend ??

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
zaterdag : wiet, paddos en wijn
zondag : wiet, paddos en wijn

2 keer achter elkaar? of gewoon 2 dagen doorgespaced?

--

ik zelf rustig weekendje gehad; heel klein beetje wiet, beetje lachgas op vrijdag voor t eerst poppers gedaan (niet voor sexuele doeleinden) en redelijk wat bier op zaterdag.

Zondag niets. en deze week ook verder niets op de planning staan.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:

--

ik zelf rustig weekendje gehad; heel klein beetje wiet, beetje lachgas op vrijdag voor t eerst poppers gedaan (niet voor sexuele doeleinden) en redelijk wat bier op zaterdag.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Doodkapje zei:

--

Wat vond je van poppers? Ik vond het persoonlijk echt helemaal niks..

Um

Belezen gebruiker
vorig weekend: helemaal niets!
weekend ervoor: wat speed, mdma, ketamine en wiet

dit weekend: laten we toch maar gaan voor halve lsd dosis, of als ik daar geen zin heb, toch maar speed of mdma nemen...party time voor iets

Deranged

Badass junkie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Dumpy zei:
Doodkapje zei:

--

Wat vond je van poppers? Ik vond het persoonlijk echt helemaal niks..

Vond het ook niet echt super ofzo, maar was met paar mensen en als je een sigaret erin doopt dan daarvan heist (als ie uit is natuurlijk) gaf het wel heftig effect eventjes. Maar vind het niet echt heel spannend, had wel gelezen ergens dat poppers in combi met paddo's wel voor heftig effect zorgen (super veel visuals enzo). Net als de combi lachgas/paddo's
Maar zie wel of ik dat eens ga doen, wou het nu gewoon keertje proberen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Doodkapje zei:

--

2 dagen achter elkaar... :wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Acid :hearteyes:

Hehe de tram waar ik een ritje in heb gemaakt (amsterdam) leek wel een soort kermis attractie. Als je recht door de tram keek (ongeveer zo'n 50 meter tot aan de voorkant) dan zag je tram naar links, rechts, onder en boven gaan net als een achtbaan. Was erg lollig :P

Djo

Badass junkie
psychonaut'86 zei:
Acid :hearteyes:

Hehe de tram waar ik een ritje in heb gemaakt (amsterdam) leek wel een soort kermis attractie. Als je recht door de tram keek (ongeveer zo'n 50 meter tot aan de voorkant) dan zag je tram naar links, rechts, onder en boven gaan net als een achtbaan. Was erg lollig :P

Klinkt erg grappig! :)

Ik heb niks meer en minder gebruikt dan 1,5 glas rose en mijn ijzertabletten en mijn pijnstillers.

Djo

Badass junkie
Ik snak hevig naar een Hoffmann tripje, maar ik doe het toch maar niet.
Ben nu zo goed bezig. Maar ja....Zucht....Zwijmel....Kwijl....Brede Glimlach....nog bredere glimlach....Trots op zichzelf, dat ze het niet doet! (Denkt ze! :grin: )

Bovenaan