Wat gebruikt in het weekend ??

Um

Belezen gebruiker
begonnen met wiet

daarna lsd ingenomen, half uurtje later mdma ingenomen, eerste keer dat ik het combineerde...aangenaam effect..hoewel was toen de lsd insloeg ECHT compleet van de wereld, maar daarna lekker effect

geeindigd met wiet en een lijn ketamine

nu heb ik het wel weer even gehad met drugs voor een paar weken

Robdebob

Bewuste gebruiker
Vrijdag wiet en zaterdag xtc
Normaal space ik em altijd hard van xtc maar deze keer was ik echt supersociaal en vol van liefde :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Alcohol, Nicotine, Cafaine en THC

Jaja, wiet in Nederland zou goed zijn aight, die Engelse thuis kweekers kunnen er ook wel wat van. Dik opgelicht daar niet van (5 Pond = +/- 8 Euro) voor 1 baab. Hoe dan ook, teveel zon + teweinig vocht + genoeg THC = ik die overgevoelig was voor licht (handig met die zon :mrgreen:) Terweil ik terug liep naar het hotel werd alles steeds witter. (Tijdens het oversteken ging het aan de ene kant van de weg goed toen ik bijna aan de overkant was kon ik de stoeprand amper zien omdat alles wit was... na veel inspanning kon ik het wel zo beinvloeden dat het witte en normale elkaar afwisselde en het net leek of er een stroboscoop boven me hing) Eindelijk aangekomen in het hotel lekker veel gezopen, een zak winegums gepakt en lekker uitgespaced op bed :mrgreen:

Um

Belezen gebruiker
equadoriaanse paddo's + wiet

en lsa houdende zaadjes gekocht, 25 stuks, volgende week eens proberen of dat wat is

speeseend

Wijs gebruiker
kaalkopje zei:
vrijdag speed alcohol
zaterdag speed mdma lsd
zondag valium

Dat klinkt lekker, in die volgorde!

Zelf hou ik mij strak aan het voorgeschreven recept:
-Buprenorfine
-Oxazepam
-Diazepam

En een slok bier om de boel een beetje te versterken. HNet is uiteindelijk weekend (geweest).

Bovenaan