Wat gebruikt in het weekend ??

Lycergic

Belezen gebruiker
Ewel , ik heb dit weekend een stapje in de wereld gezet ,

weed , paddo's (colomb.) , voor de eerste keer MDMA ( +/- 750mg ) ,eerste keer LSD ( ongeveer 2 trips op 20 uur ) , En ( ook voor de eerste keer , 2 xtc pillen ) .

Ik begin altijd nogal stevig met iets nieuws omdat ik dan nogal schrik ( nu weer ) en dan weet ik dat ik eraf kan blijven . Ik voel me enkel ongelooflijk moe , loom en ik blijf staren naar dingen . Normale neveneffecten ? Heb gelukkig geen drang om terug te grijpen . Eerst dit ff laten bekoelen & bezinken :tongueout:

Maar in ieder geval , Ik ga er een vet reportje van maken een van de dagen als ik wat tijd heb ! Alice & MD zijn toch wel 2 leuke vrienden geworden :wink:

68899

Bewuste gebruiker
Hebben met een paar vrienden nog eens paddo´s gedaan , maar het blijft toch niet echt mijn ding.......

sunshine

Experimenterende gebruiker
Lycergic zei:
Ewel , ik heb dit weekend een stapje in de wereld gezet ,

weed , paddo's (colomb.) , voor de eerste keer MDMA ( +/- 750mg ) ,eerste keer LSD ( ongeveer 2 trips op 20 uur ) , En ( ook voor de eerste keer , 2 xtc pillen ) .

Ik begin altijd nogal stevig met iets nieuws omdat ik dan nogal schrik ( nu weer ) en dan weet ik dat ik eraf kan blijven . Ik voel me enkel ongelooflijk moe , loom en ik blijf staren naar dingen . Normale neveneffecten ? Heb gelukkig geen drang om terug te grijpen . Eerst dit ff laten bekoelen & bezinken :tongueout:

Maar in ieder geval , Ik ga er een vet reportje van maken een van de dagen als ik wat tijd heb ! Alice & MD zijn toch wel 2 leuke vrienden geworden :wink:

?? Stapje ? ?

Het klinkt nogal ondoordachtzaam, maar ik ben zeker benieuwd naar jouw tripreport! Laat ma komen :wink:

azgaza

Badass junkie
Vrijdag: bier, wiet en hasj
Zaterdag: LSD, wiet en hasj
Zondag: een hoop wiet en de nog doorwerkende LSD

Geslaagd weekend :hearteyes: !!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Tegen Erwin kan natuurlijk niemand op, vandaar dat dit topic ineens stil is? :P

OT:
Vrijdag: bier + joint
zaterdag: Methylone, biertje, 2 joints, 5 lachgas balonnen :grin:

Aking

Wijs gebruiker
mdma kristallen eerste keer (maar ik voelde dr niet bepaald veel van)
und nog een klein bisschen speed

Um

Belezen gebruiker
gisterennacht: begonnen met twee lijnen coke, maar kwaliteit bleek lachwekkend te zijn

dan maar goede portie mdma in de cola gegooid en lekker geblowt

tralalalalala yeah!!!

voel me nog steeds krankzinnig euforisch :hearteyes: :mrgreen:

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Mijn weekend begon dit keer donderdag en eindigde vanmorgen om zeven uur.

Er is ingegaan; speed, coke, mdma (maar niet zo heel veel, een halve) en nog meer coke en speed.

En nu voel ik mij stervende haha.

Bovenaan