Wat gebruikt in het weekend ??

Ewie

Belezen gebruiker
Ewie zei:
vandaag (zondag) helemaal niets, en de drang is zó groot om even langs de shop te gaan :grin: maar ik kan/wil het geld even niet missen.

En ik heb het geweten ook, weer tot 7 uur vanochtend liggen draaien, kwam maar niet in slaap :angry:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Helende paddotrip + droeffeest + zondagmiddag doorgaan in het park =

1 portie paddestoelen
3 paracetamol
Ethylone (bk-MDEA)
5 hasjolie sigaretten
zo'n 3 liter bier en wat wijn en sterk
:)

Debris

Bewuste gebruiker
Véél te veel mdma.
Paar kleine lijntjes speed.
Klein mini-lijntje ketamine
Paar hits dmt (open eye)
Paar jointjes (wiet en hasj dus)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het is alweer bijna weekend maar toch nog even mijn bijdrage doen :wink:

Ghb

2 Leffe, 3 pintjes bier

2 joint (hash)

En natuurlijk veel koffie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
eehm niet dit weekend, dan ga ik nuchter zijn.. maarr dat weekend erna, naja eigenlijk vanaf donderdag t/m zondag ga ik naar een ceremonie. We beginnen met een Sante Maria ceremonie, de volgende dag een zweethut ceremonie, de volgende dag Ayahuasca ceremonie en de laatste dag een paddo ceremonie... :grin:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Vorig weekend 2C-b, was wel weer een coole ervaring! Eerst de hele dag naar de efteling geweest beetje bier gezopen, 's nachts bij thuiskomst met twee maten gezeten tot 8 uur in den morgen, de zonsopgang was onverwachts en schilderachtig :rock:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Coke en LSD, was al een tijd geleden dat ik coke had genomen. Wel weer eens relax alleen ik blijf het maar duur vinden, afgesloten met twee maten ieder half zegeltje LSD. Volgende dag was alleen minder toen ik om 11 uur 's ochtends verwacht werd kennissen te helpen met het snoeien van de tuin :| . Stond ik daar nog half te trippen, nog niet geslapen... Al met al viel het wel mee :P

Spor

Wijs gebruiker
Nou, weer eens een feestje gehad na een lange tijd en maar weer eens wat gebruikt. 1,5 pil, wat aanzienlijk weinig is voor mijn doen :) maar was er helemaal tevreden mee, en vond het niet erg toen het was afgelopen. Erna gewoon lekker kunnen slapen :)

Kmind

Belezen gebruiker
Voor het eerst in tijden nog is een redelijk hevig weekendje achter de rug.

Wiet
Amfetaminen (Gewoon Amf.-Sulfaat & Dex.-Amf.)

En dan ook nog wat schraapsels van cd-hoesjes sos & mdma :)
Zeker een weekendje om over te doen :sunglasses:

Ewie

Belezen gebruiker
Vrijdag; 3 roze pillen (ik geloof met een roosje o.i.d. erop), de nacht doorgehaald door rond 5 uur speed te nemen. Zaterdag best gammel, futloos, geen energie en ongelukkig (zeer waarsch. door de pillen en gebrek aan slaap). Zaterdagavond téveel alcohol en speed gehad waardoor ik zondag toch wel erdoorheen zat (en 4 uurtjes slaap achter de rug..)

Maar tóch is uitgaan met drugs súper! :grin:

Bovenaan