Wat gebruikt in het weekend ??

DAnOoNtje

Experimenterende gebruiker
vrijdag: wiet, hasj, en alcohol
zaterdag: Wiet, passiebloem, alsemthee, yopo :grin: (DMT)
zondag: just plain weed and nicotine

Skippy

Wijs gebruiker
Dit weekend naar Mindcontroller, dus weer een paar pillen mee.
Het zijn wel roze, bij mij zijn dat vaak kutpillen maar, heb er al 1 getest, en ik heb ze
goedgekeurd :P

tomz0r

Badass junkie
Heel veel alcoghol :grin:
En yay, ik heb iemand om samen een tongpiercing mee te zetten, in mijn eentje durfde ik het niet :P

Spor

Wijs gebruiker
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Vrijdag voor de verandering weer eens aan de 2c-B gegaan, 30mg. Tripte lekker ! Strontmelig de hele avond naar Californication gekeken :grin: laat naar bed, erna lang geslapen en gisteren een lekker rustig dagje gehad en 's avonds 2,5mg lorazepam + 0,5mg alprazolam gehad. Lekker gechilld, lekker geslapen :) Overbodig om te zeggen dat ik er flink bij geblowd heb

Waarom medicijnen? Houd het gewoon lekker bij af en toe echte drugs, mijn ma slikt dat spul ook al 35 jaar en die begint de laatste tijd zo warrig, verstrooid te worden, en is nog maar 55 jaar... Pas er maar mee op met die lorazepam diazepam enzovoort. Focking mindkillers...

Bovenaan