Wat gebruikt in het weekend ??

Drientje

DF-koning
vrijdag: Speed en Alcohol

Zaterdag: 3 Xtc pillen en een lief mannetje

Zondag: 2 zegels LSD (prut lsd dat wel) en hetzelfde lieve mannetje

68899

Bewuste gebruiker

Div. biertjes... :beer:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
95 mg 4-fluoroamfetamine oraal.
Wel vreemd: ik was de hele tijd moe, wel praterig, voelde me goed en zo, maar continu gapen en zo, beetje raar bij amfetamines hè.:P
On the other hand: mijn broer viel ooit in slaap na een lijntje speed... misschien is het iets genetisch? :rolleyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
DrippTone zei:
Vrijdag: ket en thc.
Zaterdag: thc en alcohol.
Zondag: thc en 2c-B.

Ik blow weer teveel. :P

Door meteen je normale drugsritme weer op te pakken na de ayahuasca zorg je er wel meteen voor dat de processen ervan stop gezet worden. Dat is jammer want de ayahuasca kan zo een paar weken, soms zelfs maanden doorwerken. Hoe meer je opgeeft voor de aya hoe meer ze je zal geven.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dumpy zei:
DrippTone zei:
Vrijdag: ket en thc.
Zaterdag: thc en alcohol.
Zondag: thc en 2c-B.

Ik blow weer teveel. :P

Door meteen je normale drugsritme weer op te pakken na de ayahuasca zorg je er wel meteen voor dat de processen ervan stop gezet worden. Dat is jammer want de ayahuasca kan zo een paar weken, soms zelfs maanden doorwerken. Hoe meer je opgeeft voor de aya hoe meer ze je zal geven.

Ik weet het, maar heb deze hele ceremonie ook niet goed voor bereid en slecht afgesloten. Maar het voelde ook niet als belangrijk om dat te doen deze keer. Ik heb nu even kennis mogen maken en volgende ceremonie zal ik er wat meer werk in stoppen, als in de zin van voeding en drugs, wat wel en wat niet. Maar toch bedankt voor je tip. Ik heb eigenlijk geen normaal drugs ritme behalve blowen wat ik eigenlijk nu weer elk weekend doe.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vrijdag: niks.
Zaterdag: 1 biertje, een heerlijk Maredous dubbel, Belgisch bruin abdij biertje met 8%. :hearteyes:
Zondag: Waarschijnlijk een joint of 2, maar misschien een kort tripje op iets zou wel leuk zijn.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Gister de trip van m'n leven gehad, zóóó hard en geweldig! :hearteyes:
Hippieflippen met 80 mg MDMA en 1 gram gedroogde Golden Teachers paddestoelen dus. :grin:
En nu ben ik brak en heb wat 5-HTP en vitamines in m'n systeem.

cropp

Badass junkie
vrijdag: een heel klein beetje ijzersterke dextroamfetamine+wiet+alcohol+ketamine, niet te beschrijven hoe die dex met keta en wiet voelde

zaterdag: uber brak, want geen slaap en hard gewerkt de hele dag, s'avonds lekker een aan het bier en de wiet.

vanavond zal wel wat pilsen worden

Popper

Belezen gebruiker
Donderdag: wiet+alcohol
Vrijdag: wiet
Zaterdag: wiet+speed
Zondag: wiet

je kan alles combineren met wiet :stoned:

Giorgi

Newbie
Vrijdag: 2cB, ketamine, GHB, alcohol, wiet, diazepam
Zaterdag: sos, mdma, pep, ketamine, GHB, alcohol, wiet, tramadol, diazepam