Wat gebruikt in het weekend ??

Giorgi

Newbie
72 uur van het pad.. Ongeveer :rolleyes:
Vrijdag getript op een waddeneiland, Zaterdag feessie gepakt in het o zo mooie Grun, tot 1 uur geafterd zondagmiddag :)
Ach ja, af en toe een weekendje moet het kunnen toch?

Spor

Wijs gebruiker
Het rustig aan doen is niet gelukt...

Tussen zaterdag 1500 en zondag 2200 heb ik:
- 11+7mg 2c-P
- 280ug LSD
- 350 + 250mg ketamine (oraal)
- 45mg hit DMT
- 7 lachgascapsules
- 4 gram wiet
- en om het af te sluiten 20mg temazepam gehad

31 uur dingen zien bewegen, en zelf met laserpennen en cola glazen de ziekste visuals ooit gecreerd ! In totaal zijn er een man of 8, 9 langsgeweest in die 31 uur. Ik ga proberen er binnekort een tripreport van te schrijven.

Het was erg gezellig :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
50mg 2C-D

Leuk, maar niet spectaculair.
Ik begin die 2C-x'n eigenlijk een beetje beu te raken.

Op zich zijn ze zelf vrij saai, maar ze kunnen wel een aardige combo creëren, dat wel.

Spor

Wijs gebruiker
^2c-P was niet zo spectaculair als verwacht... Het is duidelijk een 2ctje, maar wel een zéér potente ! bij 11+7mg had ik uiteindelijk echt wel effecten voor een 40+ 2c-E trip, en die hielden dus ook nog eens langer aan.

Voor de rest was het gewoon een 2ctje, dus puur visueel vuurwerk, en geen hersenspinsels... Maar wel de moeite waard :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Nou plan was om het enigszins rustig aan te doen, aardig mislukt :grin:

Zaterdagnacht eerst 2 zegels hoffman en tegen de ochtend 2 mitsubitsi's! Toen de zon alweer ruim scheen nog een heel goede zegel van iemand op het feest gekregen, toen heb ik tot zondag 17.00 uur zwaar zitten trippen :tearsofjoy:

Vigilante

Wijs gebruiker
DMT :grin:

1e echte poging na 1x een treshold dosis.

Geen breaktrough, maar wel echt sicke visuals waar ik wel een beetje van schrok :wink:
Zodra de rest uit de vriezer komt ga ik vrolijk nog een keer :grin:

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
van vrijdagavond tot zaterdagvoormiddag: speed, alcohol, veel harde muziek, veel te veel sigaretten. Kwestie van de verbouwingen wat aangenamer te maken :smilingimp:.
Ging als een trein, 40 vierkante meter laminaat gelegd, boiler vervangen, toilet en lavabo geplaatst en nog wat wandtegeltjes gezet.

Spor

Wijs gebruiker
donderdag:
- 280ug in een keer als ontbeit :grin:
- 2 EXTREME lachgas ballonnen, met koninginnedag een gast met een tank tegengekomen
- 300mg MDMC
- héél wat jointjes

vrijdag:
- alleen wat jointjes, verder vooral bijgekomen

zaterdag:
- 450mg MDMC
- Later nog toen ik thuis kwam met 2 man 20mg 2c-E gedropped, die bizar goed aansloeg ! nog zeker tot 1400 getript
- jointjes he...

whyme

Belezen gebruiker
Hasjpannenkoeken en hasjjointjes :grin:

die pannenkoeken zijn echt ranzig, niet normaal :kots:
Gelukkig heeft er maar eentje gekotst(en ik was 't niet :grin: )

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vorig weekend: THC, alcohol(veel) en Bromo Dragonfly(1000mics).

Dit weekend: Gister lekker aan de 2c-B gezeten met hasj en n2o, vandaag alleen blowen. Morge waarschijnlijk niks.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vrijdag: 32mg 5-MeO-DIPT: geen succes.
Net als bij alle andere vorige keren zware bodyload, maagklachten,... maar niet de minste geestelijke verruiming (althans waar je iets mee kan).
De foxy methoxy hoeft voor mij echt niet meer. :smilingimp:

Zaterdag: 45 mg 2C-C: redelijk hoge dosis en toch weinig effect. Een typische 2C-adept. Niet bijster interessant voor mij.
Ik twijfel ook hier of deze voor herhaling vatbaar is. :smilingimp:

En tussendoor een stapel joints uiteraard.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
cropp zei:
hee het weekeind is nog niet om he??!!

Volgens mij staan de meeste zondag drugs-planningen wel vast, als in de zin van niet te uitbundig. Alcohol en wiet is denk ik wel besteed aan de meeste vlak voor de maandag, maar andere gekke stofjes of combi's doen de meeste wel op vrijdag of zaterdag.

Als je weet wat je gaat gebruiken kun je het toch wel alvast posten. :P

Ga jij vandaag nog gekke dingen gebruiken dan?

Popper

Belezen gebruiker
THC, Alcohol, 1 puntje coke :P , en jaaaaweeel pillen

Jaja je leest het goed; pillen. Mensen waarmee ik het deed hadden rode stardustjes en witte dolfijntjes. De stardusts moesten helemaal uit Den Haag komen, maar dan was er ook wat. Ik had zelf een rode blanco, en wonder boven wonder werd ik er lekker space van :) Geen mcpp of wat dan ook. Fuck de pillencrisis :mrgreen:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Bovenaan