Wat gebruikt in het weekend ??

cropp

Badass junkie
DrippTone zei:
cropp zei:
hee het weekeind is nog niet om he??!!

Volgens mij staan de meeste zondag drugs-planningen wel vast, als in de zin van niet te uitbundig. Alcohol en wiet is denk ik wel besteed aan de meeste vlak voor de maandag, maar andere gekke stofjes of combi's doen de meeste wel op vrijdag of zaterdag.

Als je weet wat je gaat gebruiken kun je het toch wel alvast posten. :P

Ga jij vandaag nog gekke dingen gebruiken dan?

neen, alleen ben ik maandag vrij en moet ik zondagavond altijd werken tot een uur of 11, daarna is het blowen en goedkoop bier zuipen op een bankje langs het kanaal.

ik vond het wel grappig dat iedereen zondagochtend allemaal beginnen te droppen wat ze gebruikt hebben

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:
ErnstJünger zei:
Het weekeinde heeft zich nog maar pas aangeboden, maar alvast dit:

345mg methaqualone:

LUDES! :hearteyes:

GHB, MDMA achtig?

Nee, eerder GHB dan MDMA zou ik zo zeggen. Een leuke downer voor een keertje. :wave:

De voortzetting van het weekend:

Zaterdag: 56mg 2C-D rectaal en wiet

Zondag: zonet 6 mg 5-MeO-AMT geplugged! :grin:

azgaza

Badass junkie
Vrijdag:
+- 225 ug LSD
+- 50 mg ketamine
flink wat joints
wat bier
lachgas

Zaterdag:
Bier en wiet

Zondag:
Tot nu toe nog helemaal niks, maar ik ga zo een joint draaien en van wat alcohol ben ik meestal ook niet vies.

Zo. Dat was een leuk weekend.

Perrin

Newbie
Een beetje xtc en wat coke. Ben er nu wel achter dat ik een stronthekel aan coke heb. Ik word er helemaal niet gezellig van en behoorlijk paranoide. En dit was de 2e keer. Nooit weer dus.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dé combo die zeker voor herhaling vatbaar is! :hearteyes:

1000 ug Bromo DragonFly
7 mg DOM
175 mg 4-FMP
en een etmaal later Oxazepam.

Héérlijke combo! Volgende keer dezelfde ingrediënten, maar de dosis wat verhogen! :hearteyes:

timmaniac

Bewuste gebruiker
ErnstJünger zei:
Dé combo die zeker voor herhaling vatbaar is! :hearteyes:

1000 ug Bromo DragonFly
7 mg DOM
175 mg 4-FMP
en een etmaal later Oxazepam.

Héérlijke combo! Volgende keer dezelfde ingrediënten, maar de dosis wat verhogen! :hearteyes:

jij houdt wel van tot het randje gaan he? :rock:

azgaza

Badass junkie
In tegenstelling tot vorig weekend is dit weer gewoon een alcohol, hasj en wiet weekend. Ook leuk natuurlijk.

space scientist

Wijs gebruiker
woensdag: wiet
vrijdag: alcohol
vanavond: zometeen maar eens een blowtje, wat alcohol en dan als klapper me laatste temazepam waar ik niet meer aan kan komen :(

azgaza

Badass junkie
Beide dagen iets te veel alcohol en precies de goede hoeveelheid hasj en wiet, maar ja met hasj en wiet kan je het toch niet echt verkeerd doen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:
Beide dagen iets te veel alcohol en precies de goede hoeveelheid hasj en wiet, maar ja met hasj en wiet kan je het toch niet echt verkeerd doen.

Als ervaren gebruiker misschien niet, maar ik heb zat verhalen gehoord van mensen die de eerste keer gewoon te veel hebben gerookt en gingen kotsen of out zijn gegaan. En ook als ervaren gebruiker kan het fout gaan. Ik heb in periodes dat ik nog dagelijks blowde toch wel 2 keer een te grote doses genomen waardoor ik flink fout ging. 1 keer met een zeer krachtige space cake, lees 2 gr wiet en 0,5gr per plak! En daar nog vrolijk jointjes bij roken tot ie insloeg. :P En een keertje met een puur jointje waar een 45% thc residu in zat, 4 hijsen en alles ging draaien tot ik moest kotsen. :P Leer momenten. :rolleyes:

Het kan dus wel fout gaan, maar met gewoon een jointje gebeurt dat inderdaad niet zo snel.

Didy

Belezen gebruiker
wiet : 2gr orange bud, 3.4 gr van de plaatstelijke dealer, 2 gr canaloop en 1 gr van een andere plaatselijke dealer
xtc : 2 eurotjes en een halve smiley
speed : 0.5 gr
Salvia 5x extract

Bovenaan