Wat gebruikt in het weekend ??

riflexz

Bewuste gebruiker
kheb eigenlijk maar 3 uur kunnen "slapen" vanacht en dees weekend op die speed. kwas halfwakker en in een droom, eelsan zitn woebelen in je bed, gelukkig ebk op de speed wel 2 pizza's kunnen foreceren deze ochtend en deze avond, en kheb dan vanmiddag een zak wiet gekocht en zitten smoren int park en in een wijf eur kot, ma da wijf deed lichtn rare, ze had geen speed of drank of whatever genomen, ze was nuchter, en kgeef aar een paar trekken van die joint, en ze begint eel paranoia en zenuwachtig te worden, shit zeg, tlopen rare wijven rond. kzien nu were in me kot, want kent da afgetrapt, ze wou persee eeelsan na die fucking vtm kijken, zo'n belachelijke vlaamse programma's ik versta nie. gelukkig ebk nog een joint over want kga dan eindelijk dees weekend kunnen afsluiten, en eindelijk weer lekker kunnen slapen

azgaza

Badass junkie
Veel te veel alcohol, echt, ik wil niet eens weten hoe veel, helaas heb ik een idee en dat vind ik eigenlijk al erg genoeg. En wiet. Genoeg wiet.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Vrijdag op zaterdag: Flink wat cafeïne en heel veel wiet.
Zaterdag op zondag: Hele dag (zaterdag) door wiet en hasj en 's avonds ook nog biertjes en tequila :grin:
Zondag op maandag: Niks, sinds ik wakker ben (3 uur :tearsofjoy:) alleen een paar kankerstokjes naar binnen gelurkt.

cropp

Badass junkie
vr-za, heel veel gratis sterke drank en hash
za-zo, bier, wiet, hash
zo-ma, bier, wiet, hash, pijnstillers

en vanavond zien we wel

Spor

Wijs gebruiker
behoorlijk goed los gegaan in het weekend !

Tussen donderdag 2200 en vrijdag 2200
- 4×25mg 2c-I
- 2×45mg DMT
- Karrevracht wiet en hash

Zaterdag
- 20+20mg 2c-E
- 20mg 2c-I
- 4×25mg DMT
- 10 lachgas patronen
- 40mg temazepam
- 10mg diazepam
- 2mg clonazepam
- 7,5mg zopiclon
- dikke hit blauwe lotus 20× extract (aporphine)
- wiet en hash

Zondag
- 1 capsule hop
- Blauwe lotus thee met daarin blauwe lotus 15× tinctuur
- Blauwe lotus 20× extract
- "Sence" (zie azarius)
- nog wat andere kruiden
- wiet en hash

poeh hei

J0rrit

Badass junkie
vrijdag: alcohol, ghb, sos
zaterdag: alcohol, ghb
zondag: alcohol, ghb
nu: alcohol, maar straks, je raadt het al..... ghb

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gisteren:
2000 ug Bromo Dragonfly
20 mg 2C-I geplugged
180mg 4-FMP

Zéér aangename trip, maar veel te laat beseft dat de zon me schandalig te pakken heeft gehad.

Nu:
zonneslag, enorme hoofdpijn

C'est la vie... :wave:

raging_bull

Bewuste gebruiker
vanavond lekker een halfje coke door mijn neus jagen en liters bier.

Eerst me eigen helemaal de teering in zuipen en dan nuchter punten, ideale combi. Als er nog jonko is einde van de avond zou t helemaal af maken :grin:

Spor

Wijs gebruiker
vrijdag 600mg methylone en wat wiet, helemaal los gegaan in utercht op SPOR :grin:

zaterdag wat jointjes en 20mg temazepam

maar wat zal vandaag brengen... ? :wink:

Judas

Wijs gebruiker
Flameon zei:
yeti zei:
1 gram coca, 1 fles amaretto, 1 fles champagne. 4 stuks oxazepam :(

Wow dan ben je gebroken nu denk ik? :rock:

Jammer genoeg niet... Ik ben maar niet kapot te krijgen en na flink wat slapen, gezonde maaltijden, vitaminestoten en aminozuren ga ik weer fluitend het gras maaien en zo. Misschien trek ik dit zo goed omdat ik veel zwem en vrijwel dagelijks aan krachtsport doe maar ik moet er echt mee kappen...ook al is de energie weer snel terug en doe ik dit niet wekelijks, geen twijfel mogelijk dat dit wangedrag zware schade aan mijn lichaam toebrengt.

Bovenaan