Wat gebruikt in het weekend ??

Drientje

DF-koning
Tja, THC en Santa Maria zijn twee verschillende producten als je ze maar om verschillende intenties gebruikt. Ik rook niet om stoned te worden maar om Maria te ontmoeten.

Dopezilla

Badass junkie
Ik dacht eens stout te doen afgelopen weekend, en heb zelfs twee(!) biertjes gedronken! :grin:

In de vakantie zal ik wel weer lekker los gaan op alles wat god verboden heeft. :hearteyes:

Olle

azgaza

Badass junkie
Ketamine, alcohol, hasj en wiet. Was een erg leuk weekend; fijne afleiding na al het gedoe van de afgelopen week.

Drientje

DF-koning
Het gaat niet zozeer om de Santa Maria als wel om de intentie waarmee je het rookt. Overigens is de Santa Maria van Almasto zelf gekweekt, heeft hij ervoor gebeden en is het een bevruchte plant.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aangezien het weekend hier al lang duurt: :wink:

Eerst 2C-T-2 (niets bijzonders aan)
Daags erna: pep
Rustdag
Dan: 160 mg MDMA
Rustdag
Dan: 380ug LSD met 32mg HOT-7 :hearteyes:
En tussendoor nog een hoop joints

En nu terug detoxen, sporten, gezond eten,...

cropp

Badass junkie
het hele weekeind gedaan op 3 jointjes en 3 biertjes, veel gewerkt...

afgelopen woensdag 15 gram truffels, met chocolade, silver hase en bier :hearteyes:

ik dacht even dat de bomen niet meer uit de grond kwamen maar aan de hemel hingen, en dat ze een ruitjespatroon vormden met elkaar :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Donderdag: LSD, hasj en wiet.
Vrijdag: Nog steeds de LSD trip, hasj en wiet.
Zaterdag: Bier, hasj en wiet.
Zondag: Bier hasj en wiet.

cropp

Badass junkie
gisteravond nog speed, en ik heb besloten dat ik over pep in de vakantie niet meer zo kinderachtig ga doen...

Spor

Wijs gebruiker
weer eens goed bezig geweest, zelfs eigenlijk te bizar voor mijn doen:

Ik zou gaan spacen met een vriend op de kersverse flunitrazepam (roooopiess!!) die ik had geregeld. Dus we begonnen beide met 2mg (hoge dose) en spaceten m helemaal, en werden er zoals altijd van benzo's ontzettend los en strontmelig van. We kregen zin om door S zijn appartement te lopen en op een gegeven moment vond hij LSD. Normaal zou ik niet eens aan die combi denken omdat het me zonde van beide leek, maar we waren zo melig dat we het gewoon gedaan hebben. Dat werkte wonder boven wonder prima, en toen werden we hongerig naar meer met als gevolg dat we 2ct7 zijn gaan snuiven, later nog 50mg oxazepam (hoge dose) bijgenomen, en verder gesnoven van de t7.

uiteindelijk zaten we dus aan de 2mg flunitrazepam, 100ug lsd, 50mg oxazepam en 25mg t7 verspreid over de avond

Oom Klaas

Badass junkie
't Is wel weer een typisch Spor weekend :tearsofjoy:
Damn dat zou ik dus echt niet meer doen op zo'n manier gebruiken.

OT:
Alcohol (kermis) en een grammetje wiet.

Oom Klaas

Badass junkie
Je kan altijd aan je huisarts vragen of hij je lever waardes wilt testen omdat je (zoek je iets op op google) last hebt van....zelf in te vullen

acidboy

Badass junkie
Gewoon zeggen dat je je zorgen maakt om je alcoholgebruik, vragen of hij die ALAT en ASAT wil checken voor je. Als je huisarts goed is dan gaat dat wel geregeld worden voor je.

Chris Pontius

Badass junkie
alcohol & dex

zal de komende weken wel aardig wat door heen vliegen hier in me vakantie en vervolgens weer een tijdje rustig aan doen :)

Bovenaan