Wat gebruikt in het weekend ??

mdma twee dagen achter elkaar gebruikt
--> eerste dag zalige trip gehad:grin:
--> tweede dag is het direct over en vele minder effect :(
+ bier en weed

Drientje

DF-koning
High on fire zei:
Dan is het maar goed dat je je aangemeld hebt op dit forum, dan kun je hier leren dat twee dagen achter elkaar MDMA erg slecht is voor je hoofdje en je neurotransmitter-huishouding.

Beter laat je er lekker een week of 6 tussen zitten.

Drientje zei:
High on fire zei:
Dan is het maar goed dat je je aangemeld hebt op dit forum, dan kun je hier leren dat twee dagen achter elkaar MDMA erg slecht is voor je hoofdje en je neurotransmitter-huishouding.

Beter laat je er lekker een week of 6 tussen zitten.

haha ty:grin:

Spor

Wijs gebruiker
Poeh stiekem best misdragen dit weekend, al valt het nog mee met "vroeger" :wink:

Vrijdag alsnog niets, maar zaterdag middag om 1600 sharp 120ug acid gedropped toen ik de auto zat (als bijrijder) waardoor de acid werkte toen we rond een uur of 1700 in het museum waren. Erna zijn we lekker tappas gaan eten met zijn alle, toen afgezet voor onze crashplek door de (nuchtere) bestuurder die vervolgens door naar huis is gereden, terwijl ik met mijn tripmaat naar een feestje met 2 live IDM optredens ben geweest, onder het genot van enkele spraytjes keta.

Toen we eenmaal thuiskwamen en de kamer warm hadden, besloten we 20mg temazepam te nemen en een joint te roken omvervolgens te slapen, maar toen die eenmaal werkte werden we vet gezellig en is het uiteindelijk 60mg pp geworden. Uiteraard heerlijk gechilled en erna heerlijk geslapen :)

Zondag rustig aan gedaan

mooi weekend.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Spor zei:
'Lang verhaal

Klinkt als een mooi weekend :)

Mijn weekend duurde lekker lang. Paar daagjes vrij in verband met de carnaval.
In willekeurige volgorde genuttigd: Alcohol, MDMA-kristallen, cocaine, GHB en XTC.

Als ik het zo op ene rijtje zet, heb ik toch een beetje zoiets van Beeeb, gedraag je!
Anyway, je bent jong en je wilt/d wat. :grin:

Beee

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het lijstje van een weekje vakantie: van groot naar klein :grin: :amfetamine, mephedrone, wiet, buphedrone, MDAI.
Nice!!!

De MDAi was teleurstellend, maar de mephedrone met z'n tweetjes was magistraal intiem zoals de mooiste MDMA-trips vroeger waren. :hearteyes:

Alleen mephedrone nemen is fijn, maar het samen nemen met je partner (in een relaxte vakantiesetting) is magistraal.

-spaceman-

Badass junkie
Spor zei:
Poeh stiekem best misdragen dit weekend, al valt het nog mee met "vroeger" :wink:

Zo ook wel in mijn geval. Maar ik ben vrijdag en zaterdag er op uit geweest. Vrijdag een Breakcore/dnb/hardcore feestje in de Tivoli, daar heb ik alleen wat speed gebruikt. Een paar nakkies ofzo. Zaterdag naar Ruigoord gegaan. Dat duurde tot zondagavond. Speed, wat mdma, nakkie keta en 2 lachgas balonnen. Op Ruigoord zelf bijna geen speed gebruikt maar belande later in de door vrienden gekraakte kerk in Haarlem, daar ging de speed toch wat sneller richting me neus.. :P

Spor

Wijs gebruiker
Ja dit weekend ook weer onbedoeld wat meer geworden.
Opvrijdag 30mg flunitrazepam en later nog 20mg temazepam, zaterdag wou ik eigenlijk chillen op de valium, maar toen ik met die op bij mn maten aankwam wouden die opeens trippen dus toen heb ik er 26mg 4 ho mipt bij gedaan, en zondag had ik t huis voormezelf en had ik gekke zin dus eens 2c-c geprobeerd, 45mg, erg leuk. Later nog 50mg oxazepam gepakt en in bad gegaan... Achja soms gek doen moet, door de week doe ik nu allemaal belangrijke dingen en dat gaat prima dus dan mag ik in het weekend best een beetje leven vind ik.

azgaza

Badass junkie
Ik tel donderdag ook gewoon bij het weekend.. maar

Donderdag nacht: LSD, ketamine, hasj, wiet en één biertje.
Vrijdag nacht: hasj, wiet en 4 biertjes
En deze nacht: wellicht alleen hasj en wiet.

Donderdag was geweldig.

cropp

Badass junkie
lsd en ketamine is heel fijn :hearteyes:

ik ga zo aan de truffels, terwijl ik dat eigenlijk afgezworen heb, en ik wil het op een zuipen gaan zetten, want dat is ook een fijn gevoel:P

Axxess

Bewuste gebruiker
2 Flesjes APK.

Geniaal aan de bank geplakt voelen... heerlijk tekenen met de grootste creatieve oplossingen...
".. en nu maar ff genieten van het moment" behoord tot de uitspraak van de avond.

pascal828

Badass junkie
Axxess zei:
2 Flesjes APK.

Geniaal aan de bank geplakt voelen... heerlijk tekenen met de grootste creatieve oplossingen...
".. en nu maar ff genieten van het moment" behoord tot de uitspraak van de avond.

OK, APK wat is dat? ik ben er niet bekend mee.

Axxess

Bewuste gebruiker
Schijnt een oplossing van methylone te zijn. Weet niet of dit 100% waar is en wat de dosering per flesje is.

Axxess

Bewuste gebruiker
Ik vind het toch echt pracht spul en vind het eigenlijk wat relaxter dan 'm, voel stukken beter de day after en bereik perfect wat ik wil met het spul.

Flameon

Badass junkie
Bier met vrienden die me helpen met het verbouwen van me nieuwe huis!
En een ritalinnetje om de zondagmorgen door te komen en behang af te trekken :P
En nu dadelijk geen slaappil nodig om te pitten want ik val bijna om hahaha

Bovenaan