endor zei:Energie drinks.![]()
Veel te ongezond ook.
Exceptional Insight zei:Op een boel frisse zeelucht na, weer helemaal niets!
Nee.bier zei:Exceptional Insight zei:Op een boel frisse zeelucht na, weer helemaal niets!
Woon je bij de zee?
Exceptional Insight zei:Nee.bier zei:Exceptional Insight zei:Op een boel frisse zeelucht na, weer helemaal niets!
Woon je bij de zee?
Ik heb wéér geen drugs gebruikt. Net als vorig weekend.bier zei:Hoezo 'weer' dan? Kom je vaak bij de zee?![]()
Exceptional Insight zei:Ik heb wéér geen drugs gebruikt. Net als vorig weekend.bier zei:Hoezo 'weer' dan? Kom je vaak bij de zee?![]()
Nee.. ik ben erheen gereden omdat ik daar zin in hadbier zei:Ah je was toevallig dit weekend bij zee?
Exceptional Insight zei:Nee.. ik ben erheen gereden omdat ik daar zin in hadbier zei:Ah je was toevallig dit weekend bij zee?![]()
Toen ik het vroeg niet!bier zei:
iSmokex zei:Toen ik het vroeg niet!bier zei:
Oh edit; haha en nu ook niet xD
Oke.bier zei:Zie je wel je woont wel vlakbij zee! Jij komt uit noord-holland he?
Exceptional Insight zei:Oke.bier zei:Zie je wel je woont wel vlakbij zee! Jij komt uit noord-holland he?
Exceptional Insight zei:
bier zei:Exceptional Insight zei:Oke.bier zei:Zie je wel je woont wel vlakbij zee! Jij komt uit noord-holland he?
ja he?
Mooi hè? Zelfs nadat ik al een keer nee had gezegd. Zij weet het beter denk ik.Arthur King zei:
Exceptional Insight zei:Mooi hè? Zelfs nadat ik al een keer nee had gezegd. Zij weet het beter denk ik.Arthur King zei:
Ik ga maar even uit m'n raam kijken, om zeker te weten dat ik woon waar ik denk dat ik woon.
bier zei:Je zei alleen dat je niet dicht bij de zee woont,
bier zei:Zie je wel je woont wel vlakbij zee!
Which is none of your beeswax.bier zei:niet dat je niet uit noord-holland komt![]()
Exceptional Insight zei:bier zei:Je zei alleen dat je niet dicht bij de zee woont,bier zei:Zie je wel je woont wel vlakbij zee!
Which is none of your beeswax.bier zei:niet dat je niet uit noord-holland komt![]()
Ik ook.bier zei:Noord holland vind ik relatief dicht bij zee...
Lijkt me onverstandig.SperSIZEboon zei:kunnen jullie niet lekker gaan msnen ofzo
W.F.L. zei:Speed, Wiet, DMT, Hasj en teveel peuken :P
Hebben jullie nog een after kunnen vinden of buiten gezeten?pascal828 zei:Speed, hasj, ketamine en veel te veel peuken. Hè wfl.![]()
cropp zei:Hebben jullie nog een after kunnen vinden of buiten gezeten?
Hahahahaha, die fout heb ik ook ooit gemaakt.Dica zei:Dragons Dynamite's Op een Druk Feesje, Geen aanrader.