Wat gebruikt in het weekend ??

Elohtibbar

Badass junkie
bier zei:
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Ah je was toevallig dit weekend bij zee?
Nee.. ik ben erheen gereden omdat ik daar zin in had :)

Zie je wel je woont wel vlakbij zee! Jij komt uit noord-holland he?

Er zijn wel meer provincies in Nederland die aan de zee grenzen, Einstein.

OT: 2c-e en lachgas.

Elohtibbar

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
Er zijn wel meer provincies in Nederland die aan de zee grenzen, Einstein.
Haha. Hell, we wonen in Nederland, iedereen woont vlakbij zee.

Klopt, vanaf iedere plek in Nederland kun je wel binnen een etmaal op stelten naar zee lopen. Of met een skippybal, of op je handen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het lijkt ook wel veel voor 1 weekend, maar mijn weekend begon woensdag al. Het is dus ook niet zo dat ik dat allemaal op 1 en dezelfde dag heb gebruikt. :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
De eerste keer heb ik 1,4 a 1,6 mg gepakt(oraal), daar ben ik ruim 30 uur zoet mee geweest. Deze keer heb ik hoogstens 100 a 200 mics binnen gehad(nasaal), toen ben ik na 16 uur gewoon gaan slapen. Maar had nog wel visuals toen ik wakker werd, heel licht.

Het is niet echt ergens mee te vergelijken vind ik. Een psychedelica opzich imho.

W.F.L.

Badass junkie
cropp zei:
Ik zei al dat dat een crackpand zou zijn, leeft Dennis nog of is ie al gestorven? :tearsofjoy:

Geen idee.. :tearsofjoy: Ik heb overigens geen crack gezien, heb ik ook niet zo veel problemen mee maar vercrackt was het wel ja :P

W.F.L.

Badass junkie
Tot nu toe enkel 2 dosissen GHB. Als het goed is komt daar straks wiet bij als ik naar m'n beste vriend ga en verder niks denk ik. :P

Drientje

DF-koning
Alcohol, Methylone, ketamine, ketamine, ketamine, speed, GHB en 2-cb. :openmouth:

Goddamn. Het was Dr. Gonzo zijn eerste Unity feest. Nu denkt hij dat alle feesten die hij gaat werken zo gaan als deze. :grin:

Ik waarschuw je Dokter! Helaas is dit echt een special event. Een Haagse aangelegenheid met een after met vriendelijke mensen maar vaak sta je na een feest in je eentje, vreselijk nuchter op een koud station te wachten op je trein die een half uur vertraging hebt...

Bovenaan