Wat gebruikt in het weekend ??

Beanhead

Badass junkie
Sublimo zei:
Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam. :hearteyes:

I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.

Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.

Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen. :grin:

Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.

Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien. :grin: Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven. :wink:

Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten. :)

Beter aanpakken, IV :hearteyes:

Have fun dit weekend, ik waarschijnlijk ook ketamine maar dan gewoonweg nasaal. Héérlijk.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Beanhead zei:
Sublimo zei:
Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam. :hearteyes:

I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.

Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.

Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen. :grin:

Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.

Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien. :grin: Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven. :wink:

Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten. :)

Beter aanpakken, IV :hearteyes:

Have fun dit weekend, ik waarschijnlijk ook ketamine maar dan gewoonweg nasaal. Héérlijk.

Echt niet. :) I.V. komt het direct op, er zou nog geen tijd zijn om de naald uit mijn ader te trekken. Veel en veels te gevaarlijk. :grin: I.M. is alsof je een griepspuit hebt gekregen. 10 min. later draai je weg en kan het feestje beginnen. :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Vrijdag: Speed
Zaterdag: Speed en een snuifje ketamine.
Zondag: Speed, XTC, MDMA, LSD, Ketamine, Spacecake

Het was een "lieve" zondagnamiddag.

Ik rook en blow niet, die cake was dan ook wel een onbedoelde afsluiter.
Het was bijna 2 jaar geleden dat ik nog iets van thc in m'n lichaam kreeg.

MDMA en XTC precies 'tzelfde, dat is iets van om de 3 maanden/half jaar. Ik was dan ook een vreselijk lief jochie die middag.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Scopolamine zei:

En ik maar in waan blijven dat het een rustig weekend ging zijn ! :openmouth:

Haha! ik wist dat je er ging op reageren Sublimo! :grin:

Gisteren wat afleveringen futurama gekeken boven, en dacht het wat dromeriger te maken :wink:
Maar je gaat me niet geloven... Na de ketamine hier op het matras (van vorig weekend) voelde ik van een dikke lijn bijna niets meer... leek bijna een klein lijntje dat ik gedaan had... stom he :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Scopolamine zei:

En ik maar in waan blijven dat het een rustig weekend ging zijn ! :openmouth:

Haha! ik wist dat je er ging op reageren Sublimo! :grin:

Gisteren wat afleveringen futurama gekeken boven, en dacht het wat dromeriger te maken :wink:
Maar je gaat me niet geloven... Na de ketamine hier op het matras (van vorig weekend) voelde ik van een dikke lijn bijna niets meer... leek bijna een klein lijntje dat ik gedaan had... stom he :P

Eigenlijk is dat natuurlijk niet raar. We hebben veel ketamine gebruikt vorig weekend. :grin: Ik ga eens opzoeken hoe het zit met de tolerantie van ketamine, want volgens mij hebben we daar echt last van.

Ik hoop dat die weer wat gezakt is tegen volgende week. :P

OT: Heb dit weekend alleen nog maar wat alcohol en nicotine gehad, raar maar waar. :tearsofjoy:

Beanhead

Badass junkie
Vrijdag: aardig wat drank en veel wiet
zaterdag->zondag: veel wiet, twee biertjes, 40mg mdma/20mg speed capsule x 2

Vandaag hopelijk keta halen :)

Bovenaan