Wat gebruikt in het weekend ??

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het was weer een lang, gezellig weekend.

Paddenstoelen, mescaline, poppers, ketamine (I.M. en nasaal), mephedrone en nicotine.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:

Paddenstoelen, mescaline, poppers, ketamine (I.M. en nasaal), mephedrone en nicotine.

Damn, dat klinkt weer als een goed weekend!! Je bent lekker bezig..

Bevalt de keta (I.M.) nu beter? qua effect enzo?

:)

Beanhead

Badass junkie
Zaterdag -> nu

blikje bier, 6-7tal jointjes, 4 ballonetjes lachgas, een bommetje mdma, een aantal snuifjes mdma, 80mg ketamine & een sleutelpunt ketamine.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Sublimo zei:

Achja, helemaal vergeten. Beanhead doet mij er weer aan denken.

Heb ook nog een hele hoop lachgas en chloroform gedaan. Leuke combinatie ! :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Sublimo zei:
Sublimo zei:

Heb ook nog een hele hoop lachgas en chloroform gedaan. Leuke combinatie ! :hearteyes:

Ook nog een klein beetje GHB gedaan. Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vandaag. :P

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Sublimo zei:
Sublimo zei:

Ook nog een klein beetje GHB gedaan. Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vandaag. :P

Lang= +26uur wakker (kut-mescaline :hearteyes: )
Ketamine I.M. was geweldig.. ik zag 'mezelf' als een elektrische impuls doorheen 'neuron-achtige' sensoren vliegen, met bij elke splitsing een menselijk gezicht.. Meisje dat ik kende, sublimo,... Het was 'zonder woorden' te beschrijven... :hearteyes:

Bovenaan