Wat gebruikt in het weekend ??

W.F.L.

Badass junkie
seth zei:
Gek, ik weet bij ons maar één plaatsje waar je dit uitzonderlijk ééns zou kunnen fixen maar prakties niemand gebruikt het. Echt niet populair. In Nederland is er sowieso veel meer vooradig van nieuwigheden. Bij ons blijft iedereen beetje hangen in wat al bekend is.

Ik ben ook een Belg hoor, maar denk dat je sneller methamfetamine tegenkomt in België vanwege de psuedo-efedrine die legaal is in België. Maar goed, het is behoorlijk zeldzaam ja. Gelukkig..

Elohtibbar

Badass junkie
Gedroogde mexicaanse paddo's.

W.F.L. zei:
seth zei:
Gek, ik weet bij ons maar één plaatsje waar je dit uitzonderlijk ééns zou kunnen fixen maar prakties niemand gebruikt het. Echt niet populair. In Nederland is er sowieso veel meer vooradig van nieuwigheden. Bij ons blijft iedereen beetje hangen in wat al bekend is.

Ik ben ook een Belg hoor, maar denk dat je sneller methamfetamine tegenkomt in België vanwege de psuedo-efedrine die legaal is in België. Maar goed, het is behoorlijk zeldzaam ja. Gelukkig..

Beviel het niet?

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Beviel het niet?

Jawel hoor, het is het beste wat er is. Daarom juist. :P Weet niet of recreatief gebruik er in zou zitten, dus ik hou het maar op niet gebruik. :grin:

Ik schrijf nog wel eens een tripreport, maar nu ben ik te lui. Krijg helemaal niks gedaan en voel me alsof ik gisteren MDMA genomen heb. :P

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Beviel het niet?

Jawel hoor, het is het beste wat er is. Daarom juist. :P Weet niet of recreatief gebruik er in zou zitten, dus ik hou het maar op niet gebruik. :grin:

Ik schrijf nog wel eens een tripreport, maar nu ben ik te lui. Krijg helemaal niks gedaan en voel me alsof ik gisteren MDMA genomen heb. :P

Hm, ben benieuwd! Kon je daarna ook echt extreem lang niet slapen, of viel het mee? Dat roken lijkt me alleen zo ontzettend goor en chemisch, geen pretje voor je longen volgens mij.

W.F.L.

Badass junkie
Valt heel goed mee hoor! Het smaakt helemaal niet slecht en de damp is ook licht en wit. Niet dat het echt lekker smaakt ofzo, maar ook niet slecht. Helemaal niet hard voor je longen zoals peuken, joints of DMT. Zelfs lichter dan basecoke eigenlijk. Het smaakt eigenlijk net zo natuurlijk als het voelt, vreemd genoeg. Stukken beter dan normale pep van smaak.

En tja met het roken werkt het ook een stuk minder lang, denk dat ik meestal wel om de 4u gerookt heb. 7-8 uur na 36u wakker kon ik gewoon slapen. Dat valt dus ook heel goed mee. Flash is ook erg chill maar niet ontzettend hard ofzo, maar dat ligt waarschijnlijk aan het chinezen. Blijft ook wel vrij lang hangen tot je uiteindelijk een soort van pepeffect krijgt (maar beter, voelt natuurlijker en gelukkiger aan).

Link spul dus! :grin:

Dit is veruit het fijnste wat ik gedaan heb qua drugs trouwens. Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.

Elohtibbar

Badass junkie
Dat valt me mee zeg. Volgens mij kun je wel echt bizar lang wakker liggen na het snuiven van dat spul. Maar als het nog zoveel beter is dan gewone pep lijkt het me wel iets te verleidelijk ja, voor veel mensen te verleidelijk voor recreatief gebruik idd. Gelukkig kun je er vast ook niet makkelijk aan komen, en weet je zelf ook dat het gevaarlijk spul is!

W.F.L.

Badass junkie
Precies, ik heb eenmalig de kans gehad om wat te bemachtigen. Ik heb nog wat over, al moet ik bekennen dat ik weinig zin heb om het te slikken of te snuiven nu ik het gerookt heb. Misschien dat het dan wel meevalt, maar het voelt zowiezo wel fijner aan dan normale pep. :P

Toegegeven, ik had niet verwacht dat het zo vet zou zijn. :flushed: Maar goed, dat weet ik dus ook weeral.. Daar wou ik tenslotte achter komen :grin:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Valt heel goed mee hoor! Het smaakt helemaal niet slecht en de damp is ook licht en wit. Niet dat het echt lekker smaakt ofzo, maar ook niet slecht. Helemaal niet hard voor je longen zoals peuken, joints of DMT. Zelfs lichter dan basecoke eigenlijk. Het smaakt eigenlijk net zo natuurlijk als het voelt, vreemd genoeg. Stukken beter dan normale pep van smaak.

En tja met het roken werkt het ook een stuk minder lang, denk dat ik meestal wel om de 4u gerookt heb. 7-8 uur na 36u wakker kon ik gewoon slapen. Dat valt dus ook heel goed mee. Flash is ook erg chill maar niet ontzettend hard ofzo, maar dat ligt waarschijnlijk aan het chinezen. Blijft ook wel vrij lang hangen tot je uiteindelijk een soort van pepeffect krijgt (maar beter, voelt natuurlijker en gelukkiger aan).

Link spul dus! :grin:

Dit is veruit het fijnste wat ik gedaan heb qua drugs trouwens. Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.

nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt met je post! wil/ ook t x proberen nu..

las hier altijd een beetje mee, maar vond het nu wel een eerste post waard

afgelopen weekend een 35 uurs marathon gehouden
zaterdagmiddag hele dag aan de alcohol en FF's op Smeerboel festival
daarna lekker door naar de officiele after, nog wat FF's en al snel over op de pep (veel te snel, dus ik kon in het begin echt niets meer omdat ik veel te hard ging en een vriend van me bleef de club maar door rennen, we hadden zelfs fans omdat het er zo mooi uit zag)
daarna rond een uurtje of 6-7 door naar after nummer 2
daar werd het echt een drugsfrenzy, eerst wat ghb om tot rust te komen, ook wat hasj en lachgas er bij. op een gegeven moment voelde ik mezelf net een ballon, beetje zweven, klein beetje bewegen, stoned strak spacen lam alles door elkaar. voelde me geweldig, nog nooit in zo'n doelloze staat geweest
toch maar weer wat pep om een beetje tot leven te komen
en hierna werd het iedere zoveel minuten weer pep/g/hasj/n2o tot op een gegeven moment het feestje afgelopen was en zijn we thuis nog tot 1 uur snachts door gegaan tot de pep en hasj op was

het doelloze gevoel dat ik op de 2e after kreeg is nog tot gister doorgegaan, was echt helemaal de weg kwijt op school. snapte niks en wilde niks. zelfs als ik tv keek snapte ik de reclames niet eens meer, werd er helemaal paranoia van
gisteravond had ik er eindelijk geen last meer van, dus ben nu wel blij weer normaal in mn hoofd te zijn. maar wat een gestoord weekend was dat zeg

Flameon

Badass junkie
Afgelopen weekend veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel alcohol en coke. En dat was geen fijn weekend. Dit weekend geen drugs en heel weinig alcohol of misschien wel niks :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Afgelopen weekend veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel alcohol en coke. En dat was geen fijn weekend. Dit weekend geen drugs en heel weinig alcohol of misschien wel niks :)

Misschien wel niets? Uhu..dat hoor ik er wel meer zeggen :grin:

Flameon

Badass junkie
Fresh zei:
Flameon zei:

Misschien wel niets? Uhu..dat hoor ik er wel meer zeggen :grin:

Het enige wat ik dit weekend doe is overdag maffenen 's nachts werken!
Dus nee geen drugs voor mij dit weekend

Bovenaan