Fishhead0707
Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.
![]()
![]()
+
Zo DMT vergeten hmss..
Fishhead0707 zei:Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.
![]()
![]()
Flameon zei:Jij houdt van ket he AT?
Ik dit weekend beetje alcohol, veel nicotine en twee keer 20 mg temazepam
Nou ja zeg...Fishhead0707 zei:Fishhead0707 zei:Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.
![]()
![]()
+
Zo DMT vergeten hmss..![]()
![]()
seth zei:Gek, ik weet bij ons maar één plaatsje waar je dit uitzonderlijk ééns zou kunnen fixen maar prakties niemand gebruikt het. Echt niet populair. In Nederland is er sowieso veel meer vooradig van nieuwigheden. Bij ons blijft iedereen beetje hangen in wat al bekend is.
Drientje zei:Nou ja zeg...Fishhead0707 zei:Fishhead0707 zei:Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.
![]()
![]()
+
Zo DMT vergeten hmss..![]()
![]()
W.F.L. zei:seth zei:Gek, ik weet bij ons maar één plaatsje waar je dit uitzonderlijk ééns zou kunnen fixen maar prakties niemand gebruikt het. Echt niet populair. In Nederland is er sowieso veel meer vooradig van nieuwigheden. Bij ons blijft iedereen beetje hangen in wat al bekend is.
Ik ben ook een Belg hoor, maar denk dat je sneller methamfetamine tegenkomt in België vanwege de psuedo-efedrine die legaal is in België. Maar goed, het is behoorlijk zeldzaam ja. Gelukkig..
Rabbithole zei:Beviel het niet?
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Beviel het niet?
Jawel hoor, het is het beste wat er is. Daarom juist. :P Weet niet of recreatief gebruik er in zou zitten, dus ik hou het maar op niet gebruik.
Ik schrijf nog wel eens een tripreport, maar nu ben ik te lui. Krijg helemaal niks gedaan en voel me alsof ik gisteren MDMA genomen heb. :P
+ tramadol en temazepam. Ik vind nu 2 lege druk dingetjes op mijn bureau. :PPetrovic zei:Alcohol, diazepam, mephedrone, MDMA, wiet.
Wut? *wenkbrauwsmiley* (je weet wel welke)W.F.L. zei:Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.
Dan zijn het wel diepe deeps manW.F.L. zei:Jawel, soms heb je van die dingen die je doet en je wéét gelijk dat het gewoon de shit is.![]()
W.F.L. zei:Valt heel goed mee hoor! Het smaakt helemaal niet slecht en de damp is ook licht en wit. Niet dat het echt lekker smaakt ofzo, maar ook niet slecht. Helemaal niet hard voor je longen zoals peuken, joints of DMT. Zelfs lichter dan basecoke eigenlijk. Het smaakt eigenlijk net zo natuurlijk als het voelt, vreemd genoeg. Stukken beter dan normale pep van smaak.
En tja met het roken werkt het ook een stuk minder lang, denk dat ik meestal wel om de 4u gerookt heb. 7-8 uur na 36u wakker kon ik gewoon slapen. Dat valt dus ook heel goed mee. Flash is ook erg chill maar niet ontzettend hard ofzo, maar dat ligt waarschijnlijk aan het chinezen. Blijft ook wel vrij lang hangen tot je uiteindelijk een soort van pepeffect krijgt (maar beter, voelt natuurlijker en gelukkiger aan).
Link spul dus!
Dit is veruit het fijnste wat ik gedaan heb qua drugs trouwens. Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.
W.F.L. zei:Haha.Hou het maar bij basen dat is lekker goed voor je
![]()

W.F.L. zei:Methamfetamine
Zo, geweldig weekend gehad..![]()
Flameon zei:Afgelopen weekend veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel alcohol en coke. En dat was geen fijn weekend. Dit weekend geen drugs en heel weinig alcohol of misschien wel niks![]()
Fresh zei:Flameon zei:Afgelopen weekend veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel alcohol en coke. En dat was geen fijn weekend. Dit weekend geen drugs en heel weinig alcohol of misschien wel niks![]()
Misschien wel niets? Uhu..dat hoor ik er wel meer zeggen![]()
Crystal meth (gechineesd en gesnoven), LSD, ketamine, GHB, diazepam, wiet, alcohol, lachgas en nicotine.