Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:Ik ben gewoon fucked up en moet niet trippen ^.^.
Misschien schrijf ik er nog een reportje over, maar denk niet dat ik daar de tijd/zin voor heb,
Flameon zei:Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Denk dat het bij caffeine, nicotine en alcohol blijft. Misschien morgenavond een benzo om mijn dag nachtritme weer ff te resetten
Hij zegt toch dat hij een benzo neemt?Sublimo zei:Flameon zei:Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Denk dat het bij caffeine, nicotine en alcohol blijft. Misschien morgenavond een benzo om mijn dag nachtritme weer ff te resetten
Ondervind je niet veel problemen door telkens je nacht en dagritme om te wisselen ? Slaapeloosheid bijvoorbeeld ?
Flameon zei:Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Drientje zei:Hij zegt toch dat hij een benzo neemt?Sublimo zei:Flameon zei:Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Ondervind je niet veel problemen door telkens je nacht en dagritme om te wisselen ? Slaapeloosheid bijvoorbeeld ?
Antwoord genoeg.
Rabbithole zei:Ik vind 'alleen' alcohol geen drugsvrij weekend, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Sublimo zei:Flameon zei:Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Beanhead zei:Sublimo zei:Flameon zei:Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Uiteindelijk is dat zelfs een ritme
![]()
Whooot!!!Adrenochroom zei:@ Fresh: jammer , kan best vet werken als het werkt..
Ik heb zelf een halve Bhang bol op, gruwelijke space zeg, beetje als spacecake maar dan zonder die vage zwaarheid die er soms om heen hangt, meer licht en relax verdovend n beetje, leuk om op te bewegen wel.![]()

Drientje zei:Whooot!!!Adrenochroom zei:@ Fresh: jammer , kan best vet werken als het werkt..
Ik heb zelf een halve Bhang bol op, gruwelijke space zeg, beetje als spacecake maar dan zonder die vage zwaarheid die er soms om heen hangt, meer licht en relax verdovend n beetje, leuk om op te bewegen wel.![]()
Waar was jij zolang?![]()
25tolife zei:Drientje zei:Whooot!!!Adrenochroom zei:@ Fresh: jammer , kan best vet werken als het werkt..
Waar was jij zolang?![]()
Inderdaad! welkom terug :P
overalennergens zei:Alleen alcohol
tothesky23 zei:Wiet, coke, meth, speed/dex, basecoke, alprazolam, flunitrazepam, midazolam, tramadol en alcohol. Was een soort van 6 dagen binge ofzo![]()
bier zei:tothesky23 zei:Wiet, coke, meth, speed/dex, basecoke, alprazolam, flunitrazepam, midazolam, tramadol en alcohol. Was een soort van 6 dagen binge ofzo![]()
wtf en dat vind jij normaal?![]()
bier zei:tothesky23 zei:Wiet, coke, meth, speed/dex, basecoke, alprazolam, flunitrazepam, midazolam, tramadol en alcohol. Was een soort van 6 dagen binge ofzo![]()
wtf en dat vind jij normaal?![]()
tothesky23 zei:Uiteraard passeert alles mijn neus.Anders zou ik bommetjes moeten nemen
![]()
Haha, maar het was wel apart. Voor even :P
Edit: En pompje cokeJe bent gek. Dat wil je niet eens :P