Wat gebruikt in het weekend ??

Chris Pontius

Badass junkie
Ik ben gewoon fucked up en moet niet trippen ^.^.
Misschien schrijf ik er nog een reportje over, maar denk niet dat ik daar de tijd/zin voor heb,

Flameon

Badass junkie
Drugsvrij weekend ... mijn weekend begint nu pas, maar niks op de planning :d
Denk dat het bij caffeine, nicotine en alcohol blijft. Misschien morgenavond een benzo om mijn dag nachtritme weer ff te resetten

Beanhead

Badass junkie
Net thuis .

Grammetje ket gedeeld op zaterdag met een vriendin.

twas echt overheerlijk.

Beetje speed ook nog en alcohol&thc.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Denk dat het bij caffeine, nicotine en alcohol blijft. Misschien morgenavond een benzo om mijn dag nachtritme weer ff te resetten

Ondervind je niet veel problemen door telkens je nacht en dagritme om te wisselen ? Slaapeloosheid bijvoorbeeld ?

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Flameon zei:

Ondervind je niet veel problemen door telkens je nacht en dagritme om te wisselen ? Slaapeloosheid bijvoorbeeld ?
Hij zegt toch dat hij een benzo neemt?

Antwoord genoeg.

Elohtibbar

Badass junkie
Flameon zei:

Ik vind 'alleen' alcohol geen drugsvrij weekend, maar dat kan aan mij liggen. :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:

Hij zegt toch dat hij een benzo neemt?

Antwoord genoeg.

Oke, je hebt gelijk. :grin: Van die kant had ik het nog niet bekeken. :P

Rabbithole zei:
Ik vind 'alleen' alcohol geen drugsvrij weekend, maar dat kan aan mij liggen. :wink:

Je bent niet de enige hoor. :wink: Ik heb wel vaker discussies met mensen die drugs "slecht" vinden maar wel elk weekend, en sommige zelfs elke dag, alcohol drinken. :P

Beanhead

Badass junkie
Sublimo zei:
Flameon zei:

Uiteindelijk is dat zelfs een ritme
:tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Beanhead zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:

Uiteindelijk is dat zelfs een ritme
:tearsofjoy:

Ja, uiteindelijk wel. :P Als je tenminste een gelijke aantal nachten en een gelijke aantal dagen wakker bent.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ohja, hoe kan ik het vergeten :confused:

Ik heb ook nog 1gram kratom thai extract (15x) gebruikt en er thee van gezet.
Effect was overigens heel minimaal helaas.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
@ Fresh: jammer , kan best vet werken als het werkt..

Ik heb zelf een halve Bhang bol op, gruwelijke space zeg, beetje als spacecake maar dan zonder die vage zwaarheid die er soms om heen hangt, meer licht en relax verdovend n beetje, leuk om op te bewegen wel. :)

Drientje

DF-koning
Adrenochroom zei:

Ik heb zelf een halve Bhang bol op, gruwelijke space zeg, beetje als spacecake maar dan zonder die vage zwaarheid die er soms om heen hangt, meer licht en relax verdovend n beetje, leuk om op te bewegen wel. :)
Whooot!!!

Waar was jij zolang? :beer:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Drientje zei:
Adrenochroom zei:

Whooot!!!

Inderdaad! welkom terug :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
25tolife zei:
Drientje zei:
Adrenochroom zei:

Whooot!!!

Inderdaad! welkom terug :P

Hehe terug van weg ja. Misschien moet ik me maar weer herintroduceren zoveel veranderd hier ook :) Leuk dat ik nog herkend word :)

Wiet, coke, meth, speed/dex, basecoke, alprazolam, flunitrazepam, midazolam, tramadol en alcohol. Was een soort van 6 dagen binge ofzo :openmouth:

Nee dat is junkie style :grin:

Maar was eigenlijk vooral de combinatie wiet en benzo's iedere dag die mij hangerig maakten dus ik ben overal blijven plakken haha. Heb je ook in huis bij mensen die je gewoon op de bank laten blijven als je lam bent :grin: Dat is iedereen bekend die ooit op het idee kwam om mij in huis binnen te laten :openmouth: Maar ja, ik woon ook zo ver.

Maar of ik dit normaal vind alsof het ieder weekend zo is/was: Nee hoor :grin:

Edit: Maar maandagnacht was de laatste dag dat ik een upper gebruikt heb. Valt wel mee uiteindelijk :P Ook vrij lage doseringen doorgaans 150mg base, paar bommetjes speed, <200mg meth. 2,5g normale coke wel, maar dat is ook niet zo heel gek op 3 dagen tijd. :P

seth

Gast
bier zei:
tothesky23 zei:
Wiet, coke, meth, speed/dex, basecoke, alprazolam, flunitrazepam, midazolam, tramadol en alcohol. Was een soort van 6 dagen binge ofzo :openmouth:

wtf en dat vind jij normaal? :openmouth:

Heb ook wel van die fasen gehad, je vind dit niet normaal! Zulke dingen gebeuren gewoon... Als je jezelf binnen bepaalde milieus begeeft passeert er echt vanalles je neus. Als je onvoorbereid/te jong/.... (zelf aan te vullen) binnen bepaalde milieus begeeft loop je een grote kans er binnen kort zelf deel van uit te maken! Leuk voor een paar dagen maar je gaat algauw janken om weer veilig thuis te zijn!

Hoop dat je je geamuseerd heb thotesky maar wees een beetje voorzichtig!

OT: Speed THC vanavond nog een pompje coke en een kop camillethee

Uiteraard passeert alles mijn neus. :grin: Anders zou ik bommetjes moeten nemen :)

Haha, maar het was wel apart. Voor even :P

Edit: En pompje coke :( Je bent gek. Dat wil je niet eens :P

seth

Gast
tothesky23 zei:
Uiteraard passeert alles mijn neus. :grin: Anders zou ik bommetjes moeten nemen :)

Haha, maar het was wel apart. Voor even :P

Edit: En pompje coke :( Je bent gek. Dat wil je niet eens :P

moet wel, ik kan niks meer binnen krijgen (verklote neus) en ik neem geen bommetjes!

Flameon

Badass junkie
Ik laat me dit weekend verrassen .... maar dat er wat in gaat weet ik zeker!

Bovenaan