Wat gebruikt in het weekend ??

Drientje

DF-koning
Keta, MDMA, veel te veel LSD (en het ging maar net goed, maar oeh dat was nice), een kampvuur, een geit (die je kleren opat :grin:) en lieve vriendjes om me heen die het snapten als ik ongecontroleerd in tranen uitbarstte van geluk.

Dreuge

Badass junkie
Drientje zei:
Keta, MDMA, veel te veel LSD (en het ging maar net goed, maar oeh dat was nice), een kampvuur, een geit (die je kleren opat :grin:) en lieve vriendjes om me heen die het snapten als ik ongecontroleerd in tranen uitbarstte van geluk.

"geluk"

W.F.L.

Badass junkie
In het weekend enkel een jointje..

Doordeweeks een 8mg flunitrazepam, 2mg xanax, 120mg ketamine I.M. :kots: en een halve gram speed.. :rolleyes:

W.F.L.

Badass junkie
Adrenochroom zei:
De Ket IM viel niet lekker?

Nee inderdaad, ik moest er van kotsen achteraf. :P Plus dat ik op een paar beelden na mijn hele K-hole vergeten ben, was ook al 36u wakker.. Dat, en het was niet meer bijzonder dan mijn K-holes die ik snuivend gehad heb.. Ja buiten binnen de 5 minuten K-hole gaan het hele gedoe van spuiten niet waard vind ik :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Tuurlijk, ik ben altijd open wie ik ben en wat ik doe, maar dat wil nog niet zeggen dat zij er blij mee is als ik thuis bij der ouders helemaal uit m'n naad keta zit te snuiven of zo. 'tis met veel dingen zo hoor, ze vindt t prima als ik t doe maar niet als ik met haar chill; Ze vindt t bijv ook enorm lam als ik m'n cyberlox indoe of de hele nacht doortrek of whatever. Ze verbiedt t ook niet ofzo, maar dat moet ik maar "met m'n vrienden" doen.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Ketamine, alcohol, pep, GHB, tranxene, lormetazepam, ...wsl nogwat...
Gelukkig is het geen topic 'Wat gebruikt in de week'.. :grin:

MrEko

Bewuste gebruiker
een paar flink grote lijnen Ketamine (weliswaar zwakke ket, maar toch), waarna ik de oorspronkelijke Star Wars film nog eens bekeken heb, fantastisch :grin:

Bovenaan