Wat gebruikt in het weekend ??

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Vrijdag: Wiet, hasj, alcohol en spacecake + 300mg DXM.
Zaterdag: Wiet, hasj, alcohol, fucking veel koffie, XTC, coke (geniaal geweldige avond was dat!)
(Brakke) Zondag: Wiet

5HTa

Experimenterende gebruiker
Dit weekend een beetje bont gemaakt, vrijdag-zaterdag: lsd, mdma, ketamine, alcohol, beetje wiet en een beetje pep, zaterdag-zondag: lsd en ketamine.

Lwbnjio

Vrijdag: lachgas en truffels (7,5 g. Atlantis), en later ook tegelijk. (beide nog nooit eerder gebruikt)
Zaterdag: MDMA, 1 Q'tje.
Was een leuk weekend :)

spacelord

Wijs gebruiker
5HTa zei:
Dit weekend een beetje bont gemaakt, vrijdag-zaterdag: lsd, mdma, ketamine, alcohol, beetje wiet en een beetje pep, zaterdag-zondag: lsd en ketamine.

lol voelde je de 2e keer lsd nog? Of gewoon de dosis drastisch omhoog gegooid :tongueout:?

5HTa

spacelord zei:
5HTa zei:

lol voelde je de 2e keer lsd nog? Of gewoon de dosis drastisch omhoog gegooid :tongueout:?

Ik heb 2x zoveel gepakt, en het viel goed :grin:

snuverjetje

donderdag avond: drank!! wiet. pep.
vrijdag: idem
zaterdag: idem
zondag: idem

was vandaag om vijf uur thuis........ gister even een powerslaapje gehad en toen voelde ik mij weer als herboren!
Nu moe..
Moe maar voldaan..
Zeer leuke avonden/dagen/nachten/ochtenden beleefd...

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Wiet, en een avondje 4 of 5 mg Lormetazepam en een fles wijn. Wat blijkbaar redelijk veel was voor iemand zonder al te veel tolerantie. 'S middags wakker worden in bed met kleren aan, muziek nog aan, lichten nog aan, allemaal dingen omvergelopen en eigenlijk bijna alles vergeten. Ik weet juist nog dat ik aan het chatten was, het volgende moment op m'n bed lag in een soort semi slaap maar toch niet. Blijkbaar heb ik ook een telefoongesprek gehad waar ik me niets van herinner. Vanaf ik wijn begon te drinken werd t wazig...lekkere combinatie wel :P

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb dit weekend weer veel te veel geblowed. Godverdomme man, normaal gesproken ga ik nooit om 12 uur naar bed op een zaterdag!

Bovenaan