Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paar glaasjes whiskey met een joint gister (technisch gezien eergisteren vanaf Nederlandse tijd gezien). klinkt saai zo maar stel je er een mooi strand bij voor palmbomen met 30 graden zon en een leuke vriendengroep samen met je vriendin.
En een bbq om het compleet te maken. Mooie ondergaande zon en het vuurwerk maakten we zelf maar lol :wink:

David

Newbie
Paar weken terug 3x 15 gr. Truffels (Hollandia) verdeeld over zaterdag en zondag.
Week terug idem, maar dit keer gecombineerd met zo'n 120 lachgaspatronen en Jagermeister.
Ik moet zeggen dat de hallucinogene effecten van de truffels in het begin wel interessant waren, maar op een gegeven moment was het meer van hetzelfde.
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een gram wiet gedecarbd (in aluminiumfolie en 25 minuten in de oven op 120 graden).
Hier was ik zo'n 12 uur lang behoorlijk weg van (hallucinaties, hoge hartslag).

Ben nu net begonnen met Salvia, maar dat wil helaas nog niks opleveren, misschien binnenkort.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Paar weken terug 3x 15 gr. Truffels (Hollandia) verdeeld over zaterdag en zondag.
Week terug idem, maar dit keer gecombineerd met zo'n 120 lachgaspatronen en Jagermeister.
Ik moet zeggen dat de hallucinogene effecten van de truffels in het begin wel interessant waren, maar op een gegeven moment was het meer van hetzelfde.
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een gram wiet gedecarbd (in aluminiumfolie en 25 minuten in de oven op 120 graden).
Hier was ik zo'n 12 uur lang behoorlijk weg van (hallucinaties, hoge hartslag).

Ben nu net begonnen met Salvia, maar dat wil helaas nog niks opleveren, misschien binnenkort.
Zou je niet even wat rustiger aan doen? Trippen gaat niet alleen maar om dingen zien, je wordt mentaal ook op de proef gesteld en dat moet je ook nog kunnen verwerken. Elke week trippen is nergens voor nodig, geef je geest ook eens de tijd om een trip te overdenken ipv direct weer met de volgende trip te beginnen.

David

Newbie
Zou je niet even wat rustiger aan doen? Trippen gaat niet alleen maar om dingen zien, je wordt mentaal ook op de proef gesteld en dat moet je ook nog kunnen verwerken. Elke week trippen is nergens voor nodig, geef je geest ook eens de tijd om een trip te overdenken ipv direct weer met de volgende trip te beginnen.
Puur om het trippen heb je een punt.

Mijn doelstelling voor nu is om het innerlijke te verkennen, en daar zou Salvia extreem geschikt voor zijn.
Ik ben erg geïnteresseerd in het verkennen van de derde oog, met alle mogelijkheden.
Zo is het voorheen voorgekomen dat ik zonder drugs te gebruiken Astraal kon reizen.
Dit is echter al een paar jaar niet meer gelukt.

Verder is het vooral een ontdekkingsreis geweest, ervaren wat verschillende psychedelica met de menselijke psyche doen.
Tevens iedere keer weer de geest stabiliseren dmv. meditatie op de chakra's.

Maar je hebt gelijk, het vergt nogal wat om weer stabiel te worden, ik schat zo dat velen te erg in de war kunnen raken en er niet zelf uitkomen.

Overigens heb ik geen behoefte meer aan de truffels en lachgas, het effect ken ik nu, en is simpelweg saai geworden.

De ontdekkingsreis gaat verder :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn doelstelling voor nu is om het innerlijke te verkennen, en daar zou Salvia extreem geschikt voor zijn.
Overigens heb ik geen behoefte meer aan de truffels en lachgas, het effect ken ik nu, en is simpelweg saai geworden.
Salvia is daar geschikt voor inderdaad, extreem geschikt zou ik niet zeggen aangezien het vaak te abstract is voor de meeste mensen. Maar je kunt het beste zelf ontdekken hoe geschikt het voor jou is natuurlijk.

Als het je om het innerlijke verkennen gaat zijn truffels daar ook uitermate geschikt voor en als je na een paar keer zegt dat je truffels nu kent en het saai vind, dan heb je de echte truffel ervaring nog niet gezien denk ik. Psychedelica voor spirituele doeleinden gebruiken vraagt wat geduld en ervaring. Meestal zijn de eerste paar trips vooral leuk en niet heel diepgaand, maar na verloop van tijd worden ze vanzelf spiritueler en voor truffels geldt ook duisterder. Als je nog niet veel ervaring hebt met psychedelica kun je dit forceren door telkens de dosis wat omhoog te gooien, als je eenmaal genoeg ervaring hebt kun je zelfs de dosis weer omlaag gaan gooien omdat je dan uit jezelf steeds dieper gaat.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Had woensdagavond ethylfenidaat geprobeerd. En donderdag 's middags 's avonds geblowd.

Fool

Badass junkie
Puur om het trippen heb je een punt.

Ik ben erg geïnteresseerd in het verkennen van de derde oog, met alle mogelijkheden.
Zo is het voorheen voorgekomen dat ik zonder drugs te gebruiken Astraal kon reizen.
Dit is echter al een paar jaar niet meer gelukt.

Verder is het vooral een ontdekkingsreis geweest, ervaren wat verschillende psychedelica met de menselijke psyche doen.
Tevens iedere keer weer de geest stabiliseren dmv. meditatie op de chakra's.

Maar je hebt gelijk, het vergt nogal wat om weer stabiel te worden, ik schat zo dat velen te erg in de war kunnen raken en er niet zelf uitkomen.

De ontdekkingsreis gaat verder :confused:mile:
Denk je niet dat jezelf verkennen onmogelijk is wanneer je het gros van de tijd niet jezelf bent - omdat je aan de dope zit?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zaterdagavond 2cb gehad. Wel vermakelijk maar niet zo bijzonder. Wel heel hard gelachen om Freeks Wilde Wereld. Volgende keer maar nog meer nemen I guessssss.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Nog van harte gefeliciteerd :beer:
Netjes bezig met bewust drugsgebruik (terecht dat je trots bent op jezelf :sunglasses: ) , hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

OT

Gisteravond; whiskey met een joint

Of ik zie nu pas je reactie. Ben even van het forum weggeweest, bedankt nog voor je felicitatie! Ik heb zeker een leuke verjaardag gehad.
--
En om weer even een up to date reactie te geven; heb vorige week met koningsnacht voor het eerst sos gedaan, was wel weer eentje voor op mijn bucketlist. Niet heel spannend, wel net effe anders en vooral rete duur haha!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als het je om het innerlijke verkennen gaat zijn truffels daar ook uitermate geschikt voor en als je na een paar keer zegt dat je truffels nu kent en het saai vind, dan heb je de echte truffel ervaring nog niet gezien denk ik.
Dat denk ik ook ja. Truffels en saai? Dan gaat er toch ergens iets mis. :wink: Ik weet niet of je überhaupt ooit kunt zeggen van nu ken ik truffels wel. Sterker nog, hoe vaker ik het doe, hoe anders de trips worden.

8 gram coke gespreid tussen donderdagavond en deze ochtend,vergezeld door de nodige alcohol.Ben al aan het twijfelen van nog 1x bij te halen vanavond maar tis echt wel welletjes geweest eigenlijk.

Kingkrule

Newbie
Ik heb voor het laatst GHB gebruikt. Is sinds vorige week eigenlijk bijna een dagelijkse activiteit geworden. Gewoon gezellig met een vriend bij mij thuis. Het laatste dat ik daarvoor heb gebruikt was een combo van 2cb en 4ho-met, echt zalig! Was mijn eerste trip en ga deze week nog een keer 2cb proberen :)

Gabbertje

Wijs gebruiker
Vrijdag: Keta & XTC op een thuis party van een maat van me.

Zaterdag: met een vriend me laatste beetje speed opgemaakt en als afsluiter 1 dikke lijn keta :tongueout:

Is nou wel weer ff genoeg geweest voor de komende tijd

Yaizer

Bewuste gebruiker
Vannacht alcohol (jammer dat ik alcohol heb gedronken want dat wilde ik zo min mogelijk doen maar laatste keer was ook echt een tijd geleden), ketamine en coke.

Beste cocaïne die ik ooit heb gehad. Ben naar een andere dealer gegaan waar je jammer genoeg iets meer betaalden maar wauw. Ik dacht dat het verschil niet snel te merken was maar deze coke was, ja wauw. Coke was nooit een enorm 'lekker' gevoel maar dit was wel echt pfoee...een klein tot normaal lijntje was echt echt meer als genoeg. Blij dat ik altijd iemand heb voor dit.

Avondje heeft flink gecompenseerd van de afgelopen maanden gezond doen. Nu weer back to healthy :)

DrugsBeer

Experimenterende gebruiker
Het laatste wat ik heb gebruikt, was op een after afgelopen weekend.

Ik gooide mijn neus daar een beetje voel met mephedrone (Miauw Miauw/ 4-mmc).

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Afgelopen vrijdag wijn, bier en ethylfenidaat. Ohhhh en wiet. En zaterdag hasj.

Bovenaan