1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Discussie in 'Drugs' gestart door DhrBKJN, 27 jan 2015.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Er zijn ook mensen waarvan je niet kan zien of die online zijn. Ik ben veel online maar dat kun je bij mij niet zien. :wink:

En de reden waarom ik dat aanzette... Ik had XTC op en ik had een helle goed reden bedacht... Weet niet meer wat:tearsofjoy:

2. https://nl.wikipedia.org/wiki/Drugsdealer

De Dunne vindt dit leuk.
  3. Oldandnew

Oldandnew Newbie

Haha onbruikbaar ook

4. Wiet
    Gorilla
    In een L Joint

5. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Voor vanavond en paar jointjes en een paar puntjes ketamine.

6. LittleRose074

LittleRose074 Newbie

laatste keer was 3 maanden terug. en dat was xtc in huis.
    nadeel alleen is. dat diegene waar ik het altijd bij haal nu onbereikbaar is en waarschijnlijk blijft... dus de volgende keer gebruiken blijft maar de vraag :P

Laatst bewerkt: 13 okt 2017
  7. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Gister speciaalbier gedronken. Heftagg.

8. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

MDMA en keta op Reaktor met oud en nieuw, lekkere combi is dat toch.

9. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Met oud en nieuw xtc en wiet.

10. Maddog

Maddog Bewuste gebruiker

3dagen aan de pep, dan afgerond met 400 mg mdma (kristal) . het plaatje van de youtube muziekmix op tv werd ineens helemaal 3D , toen kreeg ik na een uurtje ook het gevoel dat het tijd werd om op bed te gaan liggen. ook gedaan, geen spijt van.

lysergic bink vindt dit leuk.
  11. Sannetje

Sannetje Experimenterende gebruiker

XTC op drift nieuwjaarsdans in Nijmegen afgelopen zondag nacht :)

Kickte flink in waardoor ik zo van me af barfte maar daarna super lekker gegaan !! Wat een hemels spul is het toch haha

12. ZERO-

Heb met Modular met m'n dronken hasses coke gesnatst terwijl dit dus niet de bedoeling was. Heb 't geweten ook.... Dus met oud en nieuw lekker nee gezegd weer op alle stimulanten. Wel een ballonnetje gehad.

13. ZERO-

Heb ik nog nooit gecombineerd! Sowieso in m'n leven nog maar 2 keer keta gedaan geloof ik. Heb je het leuk gehad?

14. Psychedelibee

Ja was een super vet feest en heerlijk zitten spacen op MDMA en keta. Wel al de hele brak helaas, maarja hoort erbij.

15. Maddog

Maddog Bewuste gebruiker

Pep paar uur geleden. nu wiet jointje

Raver vindt dit leuk.
  16. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Precies hetzelfde hiero!

17. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

@De Dunne Live forumverslagen , die de geur van pep uitwasemen,
    deden me als nlaat kerstmirakel.
    In de zone raken van men medegenieters.
    Ik kom high op druggebruikers , en hun vertelsels.
    Hier raak je niet van afgekickt,hulp kan niet baten

Laatst bewerkt: 5 jan 2018
  18. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Gelukkig is het niet ongezond. Hahahaha

19. Raver

Raver Wijs gebruiker

8 november voor de laatste keer iets van drugs. Wiet en alcohol, sindsdien sober.

BlijeChick en De Dunne vinden dit leuk.
  20. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Met oud & nieuw, wat drankjes en ongeveer 125 mg mdma, tijdens Loveland NewYear.

21. In de comedown van 6-apb. Was me een flinke reis.

Roze Olifant, Raver en lysergic bink vinden dit leuk.
  22. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Oeh ben benieuwd. Ga je je ervaring met ons delen?

BasvanHoven vindt dit leuk.
  23. Verder niet heel speciaal, maar wat ik nog wel ga delen waren de fotorealistische cev’s. Heb ze ooit eerder gehad, wat dan begon als wat gekleurde patronen en drie dimensionale simpele voorwerpen, was ik hier letterlijk door kamers met spullen en bureaus aan het lopen. En niet na een tijde focussen, maar letterlijk ogen dicht en boem. Het leek zelfs even alsof mijn ogen doorzichtig waren, omdat bet leek alsof ik er doorheen kon kijken.

Hier wil ik toch even mijn ervaring delen, misschien dat ik nog een topic open bij researchchemicals.

BlijeChick vindt dit leuk.
  24. Chronic303

Chronic303 Experimenterende gebruiker

Begin van de middag ongeveer 10mg DMT in de vorm van Changa.. Had geen intentie om door te breken. Wilde meer de potentie van me eigen gemaakte Changa testen. Het was te vergelijken met een 10 minuut durende paddestoelen trip met iets heftigere visuals.. Mentaal bleef ik verassend genoeg erg helder/nuchter..

25. Psychedelibee

Klinkt wel aardig als Changa. Mooi dat het je gelukt is om het zelf te maken.

Chronic303 vindt dit leuk.
  26. Chronic303

Chronic303 Experimenterende gebruiker

Heb zelfs 3 varianten gemaakt met verschillende sterktes, kruiden en planten. Was prima te doen met behulp van het internet. Vind het persoonlijk wat minder angstig dan DMT freebase..

27. Wiet.
    Wanneer en waar? 5 minmuten geleden in me Woonkamer.
    zoals elke dag dus niet veel speciaals.

Wanneer ik iets Speciaals heb gebruikt was Mdma.
    Wanneer oud en Nieuw
    Waar bij me thuis met vrienden.

28. krannatom

krannatom Belezen gebruiker Tripreporter

Goeie lijn coke, op het toilet bij mijn naasten. Het is dat of alles ondergaan zoals het is.

29. krannatom

krannatom Belezen gebruiker Tripreporter

Wat tevens mijn vermoeden bevestigd, ik ben liever alleen, óf echt onder invloed. Liever een binge, dan nuchter slapen. Tijd voor een paar psycho afspraken.

30. ZERO-

Ja, gister 2cb + keta, wel interessante combi (waarom is dit topic zo oud?)

Roze Olifant vindt dit leuk.
  31. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Wat was er interessant aan de combi? Heeft de keta enige meerwaarde aan het 2cb "trippen"?

32. ZERO-

Ja, zeker. Eerst beweegt alles. En daarna beweegt alles én loopt alles in elkaar over. Dat maakt het nog wel wat vetter (of überhaupt pas interessant, als je 2cb zelf niet zo boeiend vindt).

Fenrir en Roze Olifant vinden dit leuk.
  33. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Nice! :) Ik ben ook al een tijdje geïnteresseerd om deze combi een keer te gaan doen. Hoe heb je het aangepakt? Dosis, tijden ertussen etc.?

34. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

44mg 2C-B op 10 juni, lekker Shark Tale gekeken op een smeltend beeldscherm en daarna het huis leeggegeten en kinderachtige grapjes gemaakt met mijn gezelschap.

PsyTekZ en Roze Olifant vinden dit leuk.
  35. ZERO-

30mg, wel nog wat bijgenomen halverwege maar ik denk dat dat te weinig was om het echt te verlengen. Ik vond het lastig om een keuze te maken wanneer de keta en hoeveel dan (de keren dat ik keta heb gedaan is op één hand te tellen), zeker als je zo tering wazig bent, maar uiteindelijk heb ik gewacht tot ik merkte dat het effect van de 2cb niet meer echt aan het opbouwen was.
    Ik vind 2cb soms een beetje verraderlijk als in, dat je denkt dat het dan minder wordt en er dan ineens weer een heftige golf komt. Maar uiteindelijk belandden we met zijn allen (waren met 6) als een mensenmassa op de matrassen op de vloer, spacey muziek luisterend, chocola etend, kijkend naar een lamp met een heelal-print erin, en al die ervaringen liepen in elkaar over, dat was wel heel vet. Ik proefde de chocola OVERAL en toen een vriendin zei 'jullie weten dat ik van jullie hou hè' voelde ik die emotie gewoon door de muziek, alles was gewoon overal, ik kan het ook niet beter uitleggen dan dat.

AphexTwin, Fenrir, Quinn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  36. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Oh, dat klinkt echt héél tof! Haha, ‘alles was gewoon overal’, ach ja, als alles fijn en leuk en liefde is (en dat was het zo te horen) dan kan het beter ook maar meteen overal zijn!

Ik heb ook zo’n galaxy laserlamp en ik spacete hem daar op een hogere dosis ketamine al royaal op (voelde me echt in het heelal, maar tegelijkertijd leek het ook op Droomvlucht van de Efteling, daarna bevond ik me ineens totaal random in een kathedraal met mooie muurschilderingen en Jezus was er ook, sort of) dus ik ben alvast erg benieuwd wat 2C-B daar nog voor vreemds aan komt toevoegen. :)

ZERO- vindt dit leuk.
  37. Raver

Raver Wijs gebruiker

Uh voor t laatst een 5mg tablet Diazepam

38. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

250MG benzofury.

39. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Keta na teveel bier.. :kots:

MDMAZING vindt dit leuk.
  40. L-S(T)D