1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Discussie in 'Drugs' gestart door DhrBKJN, 27 jan 2015.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Nu net 2 dikke nakken keta.

genk123 vindt dit leuk.
  2. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

beetje pep zaterdag

genk123 vindt dit leuk.
  3. Bas

Bas Wijs gebruiker

'Beetje' pep afgelopen zaterdag en zondag. En nog wat 4MMC.

4. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ook pep, zaterdag.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Een ordinair Oetinger biertje van bij de Lidl, as we speak...

6. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Hertog jan. 't beste bier dat er is. Come at me..

FrauLindemann vindt dit leuk.
  7. Skaf-Giraffe

Skaf-Giraffe Experimenterende gebruiker

Approved

MDMAZING vindt dit leuk.
  8. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ik ben blij dat jij het er mee eens bent.

9. Bas

Bas Wijs gebruiker

Afgelopen nacht op m'n eerste vrije dag; 1 pil XTC totaal verdeelt in 1/5 stukjes. Beetje spacen haha.

10. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Sos afgelopen zaterdag

11. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Keta na een hele dag speed op dominator. Heerlijk het laatste uur zo dol als iets^_^

12. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Gisteravond 1,5 tabletje clonazepam (0,75 mg). Normaal heb ik niks met benzo's maar als je constant onder spanning staat (bij mij rug/nek/schouders) dan is dit bijna recreatief te noemen in de zin dat je je even ontspannen kan voelen. Ook beter geslapen dan normaal en dat merk ik nu de hele dag door. Ik kan inzien hoe het verleidelijk kan zijn om vaak die dingen te gebruiken. Vanavond dus maar even verstandig doen en aan de wiet. :stoned:

Raver, Rebell en De Dunne vinden dit leuk.
  13. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

“Proost”! :stoned: :wink:

Mindless vindt dit leuk.
  14. Mindless

Heb eens wat nieuws in huis (al een paar weken). NYC diesel en Bubblegum. Beide fijne wiet, al werd ik wat gauw slaperig van die eerste.

Ik heb altijd een aantal strains in mijn hoofd die ik graag zou willen proberen, maar die hebben ze hier dan meestal niet in de shops en dan moet ik wat anders halen. Nadeel van niet in de grote stad wonen (of er dichtbij).

De Dunne vindt dit leuk.
  15. De Dunne

Bij ons hier verkopen ze niet zoveel wiet soorten en hebben ze ook niet van die hippe moderne namen. Ik rook meestal hun huiswiet, is een prima wietje. Mix van sativa en indica soort geloof ik. Van haze neem ik wel eens wat anders dan hun huiswiet. De haze huiswiet is mij wat te scherp qua keel en smaak af en toel. Als ik daar haze haal is het Mr. Nice of morming star of iets. Moet zeggen dat ze soms een kush soort hebben en dat kan ik voor af entoe ook waarderen. Die is echt vooral lichamelijk werkend en ontslannend dan dat het je echt “stoned” of waus maakt.

16. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Zojuist een nakkie keta :hearteyes:

Bas vindt dit leuk.
  17. Bas

Bas Wijs gebruiker

<3

MDMAZING vindt dit leuk.
  18. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

KETAAAAAAAA

AphexTwin en Bas vinden dit leuk.
  19. SOS gisteravond:moneytongue::moneytongue:, nu lekker aan het genieten van mijn hash!!

20. Isabel

Isabel Newbie

Een jointje daarnet

21. FrauLindemann

FrauLindemann Newbie

Net na mijn werk een heerlijke haze joint gerookt.

22. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Mn laatste speed 3 uurtjes geleden de bloedbaan ingestuurd.

Bas vindt dit leuk.
  23. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Uhhh vrijdag kwam de sos een beetje onverwacht op tafel, maar goed in ieder geval is onze nieuwe keuken bij deze ingewijd.

AphexTwin vindt dit leuk.
  24. Amateurtje

Amateurtje Bewuste gebruiker

Een beetje c, dat is oke:innocent:

25. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

3MMC
    6-abp
    Speed

26. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

1mg xanax

27. Mindless

Gister Jack Herer wiet. Had weleens vaker Jack Herer gehad maar dat was blijkbaar nogal crap toen, want deze was super. Heel anders dan alle andere wiet die ik ooit gehad heb. Ik kreeg er gewoon energie van en wou dingen gaan doen. Omdat ik dat er ook al over gelezen had, had ik het 's middags al genomen en ben toen lekker high gaan wandelen buiten. Doe ik anders nooit ('s middags wiet). En naar buiten gaan al helemaal niet.

Vreemd dat andere sativa wiet meestal meer de (licht) psychedelische kant op gaat bij mij en dat deze Jack Herer (ook sativa dominant) me zo actief maakt. I like it. :)

Mezelf, שמש en Roze olifant vinden dit leuk.
  28. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Zo afhankelijk van hoe het gekweekt is... Grond/aquasysteem/cocos, voedingsstoffen, pesticiden/bio etc.
    Ik koop alleen bio wiet. Vaak veel lekkerder van smaak, werking, etc.
    Ook van welke moederplant/zaad het afkomt... Cheese bijv. rook vroeger echt naar bluecheese. Het is zo sterk doorgekruist met andere soorten om de kweektijd te verkorten, dat er van de geur bijna niets over is

Mindless en Mezelf vinden dit leuk.
  29. Mindless

Ja inderdaad. Helaas hier in het noorden niet zoveel keus als in het westen en zo.

Zit ook al tijden te hopen dat er eens Super Lemon Haze en Sour Diesel in de shops is hier, maar helaas...

שמש vindt dit leuk.
  30. De Dunne

Had laatst eens Orange Bud. Ook erg lekker! Afstammeling van Skunk.

https://www.zamnesia.nl/dutch-passion/382-orange-bud-feminized.html

Laatst bewerkt: 2 mrt 2019
  31. Mindless

De Dunne vindt dit leuk.
  32. De Dunne

Ik persoonlijk vind de Skunk varianten sowieso lekker. Ouderwetse streng, dat wel maar de smaak en vooral de sterkte van het effect bevalt. Sativa maar een niet té heftige headbuzz zeg maar. Een wat mild kruidige smaak en een niet te overheersende fijne geur.
    Helaas zijn echte skunk wietjes niet erg veel meer te krijgen.

33. De Dunne

Eeeh ik merk dat ik wel behoorlijk praterig, kletseri word, crea-denkwerk krijg en een tikkie een niet vervelende onrust. Van die Orange Bud. Naja onrust is het niet maar weet het niet te benoemen. Wat actiefheid in mijn lichaam zonder dat ik zoals bij bv speed echt wil bewegen. Eigenlijk wel prettig hoor maar of dit dus een jointje zou zijn voor het slapen gaan weet ik nog niet. Zal t eens testen een keer!

34. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

@De Dunne je kan het eens proberen maar ik heb hetzelfde effect met orange bud. Als ik dit soortje voor het slapen rook dan lig ik meestal gezellig excited in bed. Een gedachtegang, met vanalles wil ondernemen of de volgende dag wil aanpakken, die me wel een uurtje wakker houd.

De Dunne vindt dit leuk.
  35. De Dunne

Oke, nou dan hoef ik dat niet te testen haha! Ik heb nu een tweede met ietsje meer er in. Denk zo een 200-250 mg. Moet m rustig roken en dan valt ie heerlijk! Te snel en dan is tie wat overweldigend qua head exitement zeg maar. Toch volgende keer ietsje minder er in. Dit is voor mij een zalig wiet soortje maar geen wiet soortje voor een dikke blow avond of voor een hele dag waarbij ik veel blow.
    Voor het slapen heb ik straks eventueel nog een beetje huiswiet van de shop liggen. Daar slaap ik wel fijn op. Dromerig in slaap vallen maar niet te veel denken waardoor je sneller slaapt.

36. Rupsje

Rupsje Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Afgelopen weekend nuchter gebleven. Maar was ook met name omdat ik zaterdag een medische behandeling heb ondergaan; had verder ook niet echt ergens behoefte aan eigenlijk. Het weekend daarvoor DMT en wiet. En aanstaande vrijdag LSD.. :grin: Zit te denken aan een live report vrijdag nacht - wordt wellicht met name gebrabbel, misschien niet. Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel erg leuk om te doen voor de grap.

37. Benzoboss

Benzoboss Bewuste gebruiker

38. Bas

Bas Wijs gebruiker

2cb gister avond nadat de mdma en pep van 12 uur daarvoor uitgewerkt was. Had 1,5 maand pauze gehad van 2cb, dus ik nam 1,5 pil van 18mg rond een uur of 12. Effecten waren lichtjes, maar wel leuk etc. Heb ook nog nooit een bad trip gehad en dat terwijl ik het al een keer of 6 gedaan hebt. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen terwijl er maar 3 uur verstreken waren. Heerlijk geslapen, dat wel, maar wel apart! Haha

39. Mindless

Gisteren Snow White wiet. Vrij sterke, indica dominante, relaxerende en licht euforische wiet. Best lekker, maar kreeg er ook een nasty vreetkick van. Heel wat chips, borrelnootjes en chocolade naar binnen gewerkt, waaronder twee grote snickers repen. Tijdens die tweede snicker had ik wel even zoiets van waar ben je nou helemaal mee bezig... Slechte rommel.

Betrap mezelf er ook wel op dat als ik met mezelf af spreek 1 avondje wiet te doen en daarna stoppen, dat ik mezelf dan soms de volgende dag over haal om het weer te doen. Iets waar ik scherper op moet worden. Het sluipt er zo makkelijk in.

De Dunne vindt dit leuk.
  40. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Vorige week weer een Ayahuasca retreat in Peru gedaan, dit keer 3 ipv 4 ceremonies. 3 bijzondere, heftige en ingrijpende trips gehad, erg bijzonder spul blijft het toch :hearteyes:

PsyTekZ, Mezelf, Avīci en 2 anderen vinden dit leuk.
Laden...